گوشی گلکسی M31 سامسونگ هفته اول اسفندماه رونمایی خواهد شد

هفته گذشته سامسونگ برای گوشی گلکسی M31 تیزری منتشر کرد که در آن دوربین 64 مگاپیکسلی این گوشی و باتری 6000 میلی آمپر ساعت آن مشخص است. امروز تاریخ عرضه گوشی گلکسی ام 31 نیز منتشر شده که در ادامه بررسی می‌کنیم.

بر اساس گزارش رسمی از وبسایت سامسونگ ، گوشی گلکسی M31 در هفته ابتدایی اسفند 98 رونمایی خواهد شد. این گوشی با هشتگ MegaMonster به خاطر وجود باتری فوق تصور 6000 میلی آمپر ساعت آن عرضه می‌شود.

مشخصات فنی گوشی گلکسی M31 سامسونگ

گوشی گلکسی M31 سامسونگ

این محصول با صفحه نمایش اینفینیتی U سوپر امولد فول اچ دی پلاس با اندازه 6.4 اینچ عرضه خواهد شد. همچنین یک دوربین ماژول مستطیل شکل چهارگانه نیز روی این دستگاه قرار دارد که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است و لنزهای دیگر اولترا واید ، تشخیص عمق و ماکرو هستند. اسکنر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار گرفته می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:


در گزارش‌های قبلی پردازنده گلکسی ام 31 تراشه اگزینوس 9611 است که در دو نسخه با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین سیستم عامل گوشی اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 دقیقا همانند تمام گوشی‌های جدید سامسونگ در سال 2020 خواهد بود.

قیمت

گوشی گلکسی M31 در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود و قیمتی معادل 360 دلار خواهد داشت. احتمالا این گوشی با قیمتی نزدیک به 5 میلیون تومان وارد بازار ایران شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید