گوشی گلکسی نوت 20 اولترا به دوربین 108 مگاپیکسل مجهز می شود

گلکسی نوت 20 اولترا

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ اواخر مرداد ماه به صورت رسمی رونمایی می شود. به نظر می رسد این گوشی به دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز باشد.

رولند کوانت ، افشاگر محصولات سامسونگ طی توییتی به این موضوع اشاره کرد که گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ که سری بالارده فبلت سامسونگ در سال 2020 به شمار می رود، به یک دوربین 108 مگاپیکسل اصلی مجهز خواهد شد.او گفت:

سامسونگ گلکسی نوت 20 “اولترا” (“Canvas2”) دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. من می دانم که این قضیه قطعی نشده ، اما اکنون شواهد سختی را دیده ام ، پس از پایان آن را تأیید خواهیم کرد.

مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا

سامسونگ دو مدل گلکسی نوت 20 اولترا و نوت 20 معمولی را اوایل مرداد ماه 99 رونمایی خواهد کرد، اگر چه هنوز مشخص نیست نسخه نوت 20 پلاس نیز موجود است یا خیر، اما به طور قطع سری گلکسی نوت 20 اولترا بالارده ترین مدل این سری محصولات است که با 16 گیگابایت رم، حافظه 1 ترابایت، دوربین پنج گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5060 میلی آمپر در ساعت عرضه می شود و قیمتی بیش از 1400 دلار خواهد داشت، گوشی نجومی که با وارد شدن به ایران بیش از 30 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

تصاویر

در ادامه طرح های و تصاویر احتمالی از گلکسی نوت 20 اولترا و نوت 20 معمولی را خواهیم دید:

گلکسی نوت 20 اولترا گلکسی نوت 20 اولترا

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد سال 2020 را با یک گوشی تمام عیار به پایان برساند، همانطور که می دانید سری گوشی های آیفون 12 نیز همزمان با گوشی های گلکسی نوت 20 ارائه می شوند، بنابراین باید شاهد یک رقابت جذاب در ماه های پایانی سال 2020 باشیم.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید