گوشی گلکسی اس 10 لایت (S10 lite) در گیک بنچ دیده شد

گلکسی اس 10 لایت (S10 lite )

گلکسی اس 10 لایت ( s10 lite ) در گیک بنچ دیده شد. ابتدای این ماه بود که خبرهایی در مورد نسخه ارزان قیمت گوشی گلکسی اس 10 به گوش می‌رسید، حالا تست سرعت پردازنده این گوشی و مشخصات آن در وب‌سایت بنچمارک گیک بنچ دیده شده که نشان از سخت افزار قدرتمند گوشی اس 10 لایت می‌دهد.

تست انجام شده روی گوشی جدید سامسونگ نشان می‌دهد که پردازنده اصلی گوشی ، اسنپدراگون 855 به همراه 8 گیگابایت رم است و سیستم عامل پیاده شده روی دستگاه نیز اندروید 10 خواهد بود. گلکسی اس 10 لایت امتیاز 72 در تست تک هسته‌ای و 2604 در تست چند هسته‌ای را دریافت کرده که حتی از نسخه پایه گلکسی اس 10 چه با پردازنده اگزینوس ، چه با اسنپدراگون ، عدد بیشتری را نشان می‌دهد.

مشخصات فنی گلکسی اس 10 لایت (S10 lite )

هنوز تصاویر رسمی از این محصول سامسونگ منتشر نشده اما بر اساس آخرین شایعات مربوط به گوشی ، از نظر ابعاد و اندازه شباهت S10 lite با گلکسی ای 91 سامسونگ بسیار زیاد است و از یک صفحه نمایش 6.7 اینچ سوپر امولد با کیفیت فول اچ دی پلاس بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:


گوشی به دوربین سه گانه مجهز خواهد شد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری گوشی اس 10 لایت 4500 میلی‌آمپر ساعت بوده و در کنار آن یک شارژر 45 وات فست شارژ نیز قرار داده می‌شود.

بر اساس شایعات، این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می‌شود. برای دیدن اطلاعات بیشتر تگ گلکسی S10 lite را در وب‌سایت تک میز دنبال کنید.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید