گوشی هواوی P50 Pocket تاشو با صفحه نمایش 6.9 اینچ رونمایی شد

گوشی هواوی P50 pocket تاشو

گوشی هواوی P50 pocket تاشو که یکی از جدیدترین محصولات هواوی است در 23 دسامبر سال 2021 رونمایی شد. این گوشی جدیدترین محصول تاشو از شرکت هواوی است که با قابلیت های ویژه ای به بازار می آید. در ادامه این قابلیت ها را همراه با قیمت ، مشخصات فنی و دوربین گوشی بررسی می کنیم.

همچنین می توانید مطالب نصب گوگل پلی استور روی گوشی های هواوی و بهترین گوشی های هواوی 2021 را از طریق این بخش مطالعه کنید.

طراحی و صفحه نمایش

گوشی هواوی P50 Pocket از یک طراحی حرفه ای و بی نقص بهره می برد و کیفیت ساخت بدنه آن بالا است. این گوشی در دو رنگ سفید و Premium Gold عرضه خواهد شد که رنگ دوم از طراحی بی نظیر و خاصی برخوردار است. هر دو گزینه رنگ دارای نوعی طراحی سه بعدی با ظرافت بالا در بدنه هستند که ماژول دوربین دایره شکل و صفحه نمایش دوم را در بر گرفته اند. صفحه نمایش دوم در کنار ماژول دوربین به صورت دایره شکل ساخته شده و در آن می توانید گزینه های جالبی مثل اعلان های جدیدی و گرفتن عکس سلفی را داشته باشید.

در بخش جلویی گوشی ، یک صفحه نمایش 6.9 اینچ OLED با نسبت تصویر 21:9 ، تراکم پیکسلی 442ppi ، پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و خاموت P3 قرار دارد. این صفحه نمایش همچنین با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز و نرخ نمونه سازی تاچ 300 هرتز عرضه شده و در کنار آن سیستم لولای چند بعدی این گوشی جزو نقاط برجسته به شمار می رود.  تیم توسعه و تحقیقات سالیان زیادی را برای ساخت و به کار گیری چنین ساختاری در گوشی های تاشو برای شرکت هواوی صرف نمونه سازی و تحقیق کرده اند.

دوربین هواوی P50 Pocket

گوشی هواوی P50 pocket تاشو

زمانی که در مورد گوشی های تاشو صحبت می کنیم، صفحه نمایش و دیگر قابلیت های آن در مورد سیستم خمیدگی گوشی بیشتر مورد توجه است تا دوربین آن. اما در مورد این گوشی هواوی داستان کمی تفاوت دارد. هواوی P50 Pocket دارای قابلیت های ویژه ای در بخش عکاسی و فیلم برداری است. به عنوان مثال سنسور اصلی دوربین یک لنز 40 مگاپیکسل True Chroma  است که در کنار آن یک لنز 13 مگاپیکسل اولترا واید قرار گرفته است. همچنین سنسور سوم در این ماژول دوربین یک لنز 32 مگاپیکسل Ultra Spectrum است که با حسگر 10 کاناله Multi-Spectrum و Ultra Spectrum illuminator کار می کند. هر چند سنسور های واید و اصلی این گوشی چندان ویژه نیستند ، اما سنسور سوم ، در نوع خود بسیار خلاقانه و کاربردی است.

جدیدترین ابتکار شرکت هواوی در زمینه دوربین ، سنسور های Ultra Spectrum است که حسگر های آن این اجازه را به دوربین می دهند تا بتواند بازسازی های بسیار طبیعی در کسری از ثانیه را به بهترین کیفیت انجام دهد. با این حال اصلی ترین قابلیت این سنسور ، شیوه عکاسی Ultra Spectrum Flourescense است که به کاربر اجازه می دهد جزییاتی از یک تصویر را ثبت کند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود. به طور دقیق تر ، نوعی الگو و یا ساختاری را عکاسی می کند که در حالت عادی نمی توانیم آن را ببنیم. این سنسور می تواند به طور خاص تشخیص دهد که آیا یک شخص کرم ضد آفتاب خود را کاملا صحیح روی پوست زده یا خیر. ( این خودش یه چیز عجیب و غریبه! )

مشخصات فنی گوشی

از نظر سخت افزاری گوشی هواوی P50 Pocket به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت و یک شارژر SuperCharge با توان 40 وات مجهز است. پردازنده آن اسنپدراگون 888 بوده اما 5G را پشتیبانی نمی کند. قابلیت های دیگر این گوشی شامل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ، وای فای نسخه 6 ، Face unlock از طریق دوربین عقب و جلو و سنسور تشخیص اثر انگشت در کنار گوشی می شود. وزن گوشی 190گرم است و ضخامت 7.2 میلیمتری دارد و زمانی که آن را تا می کنیم، 15.2 میلی متر می شود.

گوشی هواوی P50 pocket تاشو

قیمت گوشی هواوی P50 pocket

هر چند گوشی های تاشو زیادی در بازار وجود ندارد اما گوشی هواوی P50 Pocket از جمله محصولاتی است که احتمالا در ایران فروش خوبی پیدا کند. قیمت این محصول برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 1410 دلار و برای نسخه 12+512 گیگابایت برابر با 1725 دلار است. با توجه به محدوده قیمت دیگر محصولات تاشو در بازار ، این گوشی با قیمتی بین 40 تا 50 میلیون تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد.

جمع بندی

بر خلاف تصور ، هواوی با تمام مشکلات موجود هنوز هم گوشی های قدرتمند با قیمت مناسب تولید می کند. هنوز هم این شرکت می توان جایگاهی را که طی سه سال گذشته از دست داده، مجددا به دست بیاورد. نظر شما در مورد گوشی تاشو جدید هواوی چیست؟

منبع:GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید