گوشی هواوی نوا 8 SE با قیمت عالی و پردازنده قدرتمند رونمایی شد

گوشی هواوی نوا 8 SE

اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت ، ارزان قیمت با صفحه نمایش OLED هستید ، گوشی هواوی نوا 8 SE بهترین گزینه به شمار می رود. این گوشی جدید هواوی امروز با قیمت عالی و مشخصات فنی به همراه یک دوربین بسیار حرفه ای و پردازنده قدرتمند معرفی شد.

در ماه آوریل ، هواوی گوشی هوشمند هواوی نوا 7 SE را به عنوان مدل پایه خانواده نوا 7 معرفی کرد. امروز ، تولید کننده چینی هواوی نوا 8 SE را از طریق رویداد آنلاین در چین رونمایی کرد. گوشی جدید در دو نوع چیپست وارد بازار شده است. در حالی که مدل قبلی از صفحه LCD با طراحی صفحه نمایش پانچ برخوردار بود ، نوا 8 SE از یک صفحه OLED با یک ناچ صفحه نمایش عرضه می شود. این گوشی جدید هواوی مجهز به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی است و با همان شارژ سریع همراه با مدل های هواوی Mate 40 ارائه می شود.

مشخصات فنی و ویژگی های هواوی نوا 8 SE

گوشی هواوی نوا 8 SE

هواوی نوا 8 SE دارای ابعاد 20: 9 با پشتیبانی از نمایشگر 6.53 اینچ است. صفحه نمایش OLED رزولوشن Full HD + به همراه دارد و با اسکنر اثر انگشت یکپارچه زیر صفحه نمایش عرضه می شود. این گوشی از یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی بهره می برد. در پشت دستگاه به یک ماژول دوربین مربع شکل مجهز شده است که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 ، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 ، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با f / 2.4 بهره می برد. دیافراگم و لنز کمکی عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 تشکیل شده است.

هواوی نوا 8 SE Standard Edition از چیپست Dimensity 720 بهره می برد. این  تراشه دارای پشتیبانی از اتصال دو سیم کارت 5G + 4G است. در طرف دیگر ، نوا 8 SE High Edition توسط تراشه Dimensity 800U هدایت می شود و از اتصال دو سیم کارته 5G + 5G پشتیبانی می کند. به غیر از چیپست های متفاوت ، نسخه های استاندارد و نوا 8 SE سیستم های ادیشن مشخصات یکسانی دارند.

نرم افزار و قیمت

گوشی هواوی نوا 8 SE

نوا 8 SE با سیستم عامل اندروید 10 و EMUI 10.1 UI عرضه شده. این گوشی با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 روانه بازار می شود. یک اسلات کارت microSD روی دستگاه برای ذخیره سازی بیشتر وجود دارد. نوا 8 SE توسط یک باتری 3800 میلی آمپری پشتیبانی می شود که از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کند ، این شارژر می تواند گوشی را تنها در عرض 20 دقیقه ، 80 درصد شارژ کند. این تلفن از ویژگی های معمول اتصال مانند پشتیبانی از دو سیم کارت ، 5G ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.1 ، GPS ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری برخوردار است.

گوشی هواوی نوا 8 SE

نوا 8 SE با قیمت 2599 یوان (391 دلار) برای نوع Dimensity 720 وارد چین شده است. مدل Dimensity 800U نزدیک به 2899 یوان (406 دلار) است. این گوشی در رنگ هایی مانند مشکی براق ،آبی تیره ،نقره ای  ، و سفید مات وجود دارد. به احتمال قوی قیمت گوشی با وارد شدن به بازار ایران چیزی در حدود 9 الی 10 میلیون تومان باشد.

منبع : GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید