گوشی موتو G stylus و G8 Power توسط شرکت موتورولا معرفی شدند

گوشی موتو G Stylus

موتورولا دو گوشی میان رده را رونمایی کرد. گوشی موتو G Stylus و G8 Power. گوشی موتو جی 8 پاور با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت و گوشی دیگر با یک قلم استایلوس عرضه شدند. هر دو گوشی نیز صفحه نمایش 6.4 اینچ مجهز خواهند بود و قیمت بسیار عالی دارند.

گوشی موتو G Stylus

گوشی موتو G Stylus به خاطر قلم استایلوس موجود گزینه گران‌قیمت‌تری نسبت به سری G8 Power است. البته قلم استایلوس این گوشی به اندازه قلم S pen  سامسونگ قوی نیست و همچنین از گزینه‌های حساسیت به فشار یا بلوتوث نیز استفاده نمی‌کند. اپلیکیشن نوت مخصوص گوشی موتو G Stylus نیز با بیرون آوردن سلم استایلوس باز شده تا کاربر بتواند نوت برداری کرده یا تصویر بکشد.

گوشی موتو G Stylus

صفحه نمایش این محصول فول اچ دی پلاس و 6.4 اینچ IPS است و یک دوربین سلفی حفره‌ای در قسمت بالا سمت چپ این صفحه قرار دارد.

در قسمت پشتی گوشی یک سنسور اثر انگشت با آرم Moto و یک ترکیب دوربین سه گانه قرار گرفته که لنز اول 48 مگاپیکسل ، لنز دوم 16 مگاپیکسل اولترا واید و لنز سوم ماکرو 2 مگاپیکسل است که می‌توان به وسیله آن از اجسام تا  فاصله 2 سانتی متری عکس گرفت.

از نظر سخت افزاری این محصول به پردازنده اسنپدراگون 665 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت با شارژ معمولی 10 وات یو اس بی تایپ سی نیز روی این محصول قرار داده شده است.

گوشی موتو G Stylus

از نظر نرم افزاری گوشی موتو G Stylus به اندروید 10 و رابط کاربری Moto Actions مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی متر، بلوتوث نسخه 5 و دو سیم کارت هیبرید اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:


قیمت موتو G Stylus چیزی در حدود 300 دلار است و ابتدای بهار عرضه می‌شود. این گوشی در ایران تقریبا با قیمت 4 تا 4 میلیون و 200 هزار تومان فروخته خواهد شد.

گوشی موتو G8 Power

این محصول نیز به یک صفحه نمایش 6.4 اینچ با نسبت 19:9 و کیفیت فول اچ دی پلاس مجهز است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی و حفره‌ای درون صفحه نمایش خواهد بود. البته روی این گوشی یک اسپیکر دوگانه قرار داده شده که کیفیت صدای واضح‌تری را فراهم کند.

گوشی موتو G8 Power

در بخش پشتی لنز اصلی 16 مگاپیکسلی است و در کنار آن لنز 118 درجه 8 مگاپیکسل اولترا واید و 8 مگاپیکسل تله فوتو با بزرگنمایی اپتیک 2 برابر نیز جای دارد. لنز چهارم البته 2 مگاپیکسل ماکرو است، دقیقا همان لنزی که روی گوشی موتو G Stylus دیده می‌شود.

از نظر سخت افزاری گوشی موتو G8 Power به پردازنده اسنپدراگون 665 به همره 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. البته این گوشی به نوعی ضد آب است اما هیچ نوع استاندارد IP روی آن وجود ندارد!

یکی از اصلی‌ترین مشخصات این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعت آن به همراه شارژر فست شارژ 18 وات است. آن طور که موتورولا گفته این محصول با یک بار شارژ می‌تواند سه روز مداوم کار کند. از نظر نرم افزاری سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 10 خواهد بود.

گوشی موتو G8 Power

گوشی موتو G8 Power در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمتی معادل 250 دلار دارد. تاریخ عرضه آن نیز همانند گوشی موتو جی استایلوس اوایل بهار 99 خواهد بود. قیمت معادل این محصول در ایران چیزی در حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان هست.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید