گوشی شیائومی می 10 اولترا با شارژر 120 وات عرضه می شود

شیائومی می 10 اولترا

شیائومی می 10 اولترا در تاریخ 21 مرداد 99 با قیمت عالی و مشخصات فنی قوی رونمایی می شود. این گوشی به یک شارژر 120 وات مجهز است که می تواند گوشی را تنها در 15 دقیقه شارژ کند.

یک تصویر جدید به صورت پوستر از گوشی شیائومی می 10 اولترا منتشر شده است که در آن عدد 120 در سه بخش به وضوح می درخشد ، صفحه نمایش با نرخ تجدید 120 هرتز ، شارژر 120 وات و بزرگنمایی زوم هیبرید 120 برابر.

پوستر همچنین شامل تصاویر جالبی از گوشی است. همانطور که می بینیم شیائومی می 10 اولترا به رنگ سفید و خاکستری عرضه خواهد شد. در پشت آن چهار لنز شامل یک دوربین با لنز پریسکوپ قرار دارد.

شیائومی می 10 اولترا

مشخصات فنی گوشی شیائومی می 10 اولترا

می 10 اولترا اولین گوشی خواهد بود که با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات ، راه اندازی می شود و رقیب اصلی iQOO 5 خواهد بود. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش شگفت انگیز است که نه تنها دارای سرعت تازه سازی 120 هرتز است بلکه یک پنل اولد 10 بیتی مانند OPPO Find X2 Pro دارد که  می تواند رنگ های بیشتری را نسبت به پنل 8 بیتی مورد استفاده در اکثر تلفن ها نشان دهد.

گوشی شیائومی می 10 Ultra از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس با حداکثر 16 گیگابایت رم بهره می برد. تأیید شده است که دستگاه با یک صفحه نمایش و کاور بدنه ضد میکروب عرضه می شود که آن را به یک وسیله عالی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تبدیل خواهد کرد.

این گوشی در تاریخ 21 مرداد 99 رونمایی می شود ، بنابراین می توانید اخبار بیشتر در مورد آن را در لینک اخبار شیائومی می 10 Ultra دنبال کنید.

منبع: GiZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید