گوشی ریلمی X3 با دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی و پردازنده قوی رونمایی شد

گوشی ریلمی X3

پس از معرفی گوشی ریلمی X3 سوپرزوم در ماه گذشته ، اکنون ریلمی X3 در نسخه پایه رونمایی شد. همانطور که از نام این محصول پیداست ، X3 فاقد ماژول پریسکوپ است که در SuperZoom موجود بود و به جای آن از یک دوربین معمولی تله 12 مگاپیکسلی استفاده می کند.

تفاوت دیگر در بخش دوربین سلفی است که در آن ریلمی X3 یک سنسور اولیه 16 مگاپیکسلی و یک اسنپر سوپرواید 8 مگاپیکسلی را در یک قطعه قرص به شکل مشابه بسته بندی می کند. جدا از تفاوت دوربین و تنظیمات ذخیره سازی ، سایر اجزا در ریلمی X3 با SuperZoom یکسان است.

گوشی ریلمی X3

مشخصات فنی گوشی ریلمی X3

پیش روی  ما یک ال سی دی 6.6 اینچی FHD + IPS LCD با نرخ تجدید 120Hz و قطع پانچ سوراخ دوگانه داریم. اسکنر اثر انگشت هنوز در سمت راست قرار دارد. در پشت ، همان تیرانداز اولیه 64 مگاپیکسلی را در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی ultrawide و یک ماژول 2 مگاپیکسلی و دوربین جدید تله فوتو 12 مگاپیکسلی که قادر به بزرگنمایی نوری 2 برابر است ، می یابیم.

اسنپدراگون 855 پلاس سال گذشته در کنار 6 گیگابایت حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه UFS 3.0 128 گیگابایتی قرار دارد. تلفن از Android 10 با Realme UI در رابط کاربری استفاده می کند. این  گوشی با باتری 4200 میلی آمپر ساعت کار می کند و از شارژر با سرعت بالا 30 وات پشتیبانی می کند.

گوشی ریلمی X3

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی ریلمی x3 با رنگ های آبی و سفید در دسترس خواهد بود و برای تزئینات 6/128 گیگابایتی از قیمت 330 دلار شروع می شود. نسخه 8/128 گیگابایتی نیز برای 343 دلار وجود دارد و قرار است هر دوی آنها در تاریخ 30 ژوئن از طریق فروشگاه وب Realme و Flipkart با فروشگاه آفلاین به فروش برسند تا مدت کوتاهی بعد از آن به صورت آنلاین در دسترس باشند. Flipkart از 25 ژوئن پیش فروش این گوشی را آغاز خواهد کرد و زمان عرضه نیز اوایل مرداد ماه است.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید