گوشی تاشو گلکسی Z Flip سامسونگ با نمایشگر UTG معرفی شد

گلکسی Z Flip

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ تقریباً مورد زیر سایه سری گلکسی S20 قرار گرفته است زیرا این دومین تلفنی است که دارای صفحه نمایش مناسب تاشو برای این شرکت خواهد بود. با این حال ، این بار ، این گوشی چرخش کاملاً متفاوتی را روی فرمول تاشو به کار می برد . برخلاف Galaxy Fold که در یک صفحه نمایش اندازه تبلت عرضه شد ، Z Flip یک تلفن معمولی است که به اندازه کوچکتر و به صورت عمودی تا می شود

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ با اسنپدراگون 855 پلاس

گلکسی Z Flip

این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچ داینامیک امولد و نسبت 22:9 ساخته شده است. به طرز جالبی برخلاف تمام گوشی های صفحه نمایش تاشو ، از لایه Ultra Thin Glass در بالای صفحه استفاده کرده است ، بنابراین باید در برابر خش بسیار مقاوم باشد. وضوح تصویر 1080 x 2636px است ، که تقریباً بیش از 50٪ پیکسل بیشتر از نزدیکترین رقیب خود ، موتورولا Razr را دارد. گوشی گلکسی Z Flip همچنین دارای یک نمایشگر سوپر امولد ثانویه 1.1 اینچی است که در قسمت پشتی آن قرار گرفته است تا بتوانید اعلان خود را با یک نگاه مشاهده کنید. در زیر یک صفحه از Gorilla Glass 6 به همراه سایر بدنه بیرونی گوشی قرار دارد.

در داخل شما تراشه  اسنپدراگون 855+ در سال گذشته برخلاف سیلیکون اسنپدراگون 865 2020 را داشته و این گوشی تنها در نسخه 4G عرضه می شود. تنها نوع حافظه 8 GB / 256 گیگابایت نیز برای این دستگا ه موجود است اما از جدیدترین حافظه UFS 3.0 استفاده می کند.

دوربین اصلی در قسمت بیرونی این گوشی ، استفاده از سنسور 12MP سامسونگ با دیافراگم f / 1.8 و پیکسلهای نسبتاً بزرگ 1.4μm است. در کنار آن یک سنسور اولتراواید با همان وضوح 12MP اما با سنسور کوچکتر و دیافراگم کندتر F / 2.2 قرار گرفته است.

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ

سامسونگ درمورد دوربین داخلی گوشی گلکسی Z Flip بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وضوح تصویر 10 مگاپیکسلی و f / 2.4 آن در واقع یک قدم عقب تر حتی از خانواده Galaxy S10 هستند ، اما این گوشی با چنین سنسوری چنان تطبیق داده شده که از نظر کیفیت عکس و دوربین چیزی از گوشی های جدید سال 2020 کم نداشته باشد.

گلکسی Z Flip از باتری 3،300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، اما سرعت شارژ آن به 15 وات محدود می شود.

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ

از دیگر ویژگی های قابل توجه این مجموعه می توان به مجموعه بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG ، شارژ بی سیم و اندروید 10 با One UI 2.0 اشاره کرد.

قیمت

Galaxy Z Flip از 14 فوریه با قیمت 1،380 یورو/ 1500 دلار ( چیزی در حدود 22 میلیون تومان) در Mirror Black و Mirror Purple و Mirror Gold در دسترس خواهد بود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید