گوشی ال جی Q51 با قیمت عالی و باتری 4000 میلی آمپر ساعت معرفی شد

گوشی ال جی Q51

ال جی Q51 جدیدترین سری گوشی های ارزان قیمت شرکت ال جی امروز معرفی شد. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ، دوربین سه گانه افقی و باتری 4000 میلی آمپر ساعت وارد بازار می‌شود.

مشخصات فنی گوشی ال جی Q51

گوشی جدید ال جی به صفحه نمایش فول ویژن IPS LCD به اندازه 6.5 اینچ و V شکل مجهز است که کیفیت HD+ دارد. ناچ قطره‌ای شکل صفحه نمایش یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده و در پشت گوشی نیز سنسور اصلی 13 مگاپیکسل ، لنز 5 مگاپیکسل اولترا واید و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل دیده می‌شوند. در زیر ترکیب دوربین این گوشی اسکنر اثر انگشت نیز قرار دارد.

در بنرهای تبلیغاتی این محصول مشخص شده که بدنه گوشی با شیشه ساخته شده است.

از نظر نرم افزاری گوشی ال جی Q51 به اندزوید 10 و رابط کاربری LG UI مجهز شده و با سیستم پرداختی LG PAy همراه خواهد بود. پردازنده گوشی ، تراشه هلیو P22 با فرکانس هسته مرکزی 2 گیگاهرتز هشت هسته‌ای است و میزان رم 3 گیگابایت در کنار خود دارد. حافظه داخلی دستگاه نیز 32 گیگابایت بوده و قابلیت گسترش با میکرو اس دی را نیز دارد.

یک دکمه اضافی نیز در قسمت سمت چپ گوشی LG Q51 قرار داده شده تا بتوان به گوگل اسیستنت دسترسی داشت. گوشی جدید ال جی Q51 با اسپیکر دوگانه و سیستم تکنولوژی صوتی DTS:X 7.1 نیز مجهز می‌شود.

باتری گوشی جدید ال جی 4000 میلی آمپری بوده و شارژر فست شارژ نیز پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به NFC ، درگاه یو اس بی سی و بدنه یک دست اشاره کرد. ابعاد محصول هم 164.5*77.6*8.4 میلی متر خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی ال جی Q51 از روز هشتم اسفندماه برای پیش فروش آماده می‌شود و قیمتی معادل 261 دلار دارد. از نظر رنگ این محصول در دو رنگ تیتانیوم و سفید عرضه خواهد شد. از دیگر گوشی های جدید معرفی شده توسط ال جی می‌توان به K61 ، K51S و K41s نیز اشاره کرد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید