گوشی آیفون 9 اپل یک گوشی میان رده با کیفیت در سال 2020 است

آیفون 9 اپل

گوشی آیفون 9 اپل به زودی رونمایی می‌شود. تصاویر و مشخصات فنی این گوشی اپل منتشر شده که خبر از شباهت‌های زیاد این مدل با آیفون 8 دارد. در ادامه قیمت، زمان عرضه و تصاویر این محصول را بررسی می‌کنیم.

با این که در سال 2018 اپل گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS max را معرفی کرد و در سال 2019 نیز از سری آیفون 11 پرو پرده برداری کرد اما هنوز یک سری از گوشی‌های سامسونگ معرفی نشده. گوشی آیفون 9 اپل که به نظر می‌رسد یک گوشی میان رده باشد تا اسفند ماه سال 98 معرف خواهد شد.

گوشی آیفون 9 شباهت‌های زیادی با آیفون 8 دارد و کمی کوچکتر از آن است. این محصول با یک صفحه نمایش 4.7 اینچ که کمی کوچکتر از گوشی آیفون 8 است رونمایی خواهد شد.

آیفون 9 اپل

مشخصات فنی گوشی آیفون 9 اپل

هنوز مشخصات فنی دقیق از این محصول به دست نیامده اما آنطور که مشخص است گوشی آیفون 9 دارای یک طراحی کاملا حرفه‌ای و مدرن خواهد بود. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که تاچ آیدی قدیمی مد نظر روی این گوشی مجددا قرار بگیرد.

بنابراین با این اوصاف هیچ گونه تشخیص چهره سه بعدی روی این محصول موجود نیست و همچنین بدنه آن یک محافظ شفاف شیشه‌ای در اختیار دارد.

گوشی جدید میان رده آیفون اپل می‌تواند ابعادی در اندازه 138.5 میلی‌متر ارتقاغ و 67.4 میلی متر عرض داشته باشد و استانداردهای طراحی مدرن در سال 2020 را نیز رعایت کند.


بیشتر بخوانید:


با این حال ضخامت این گوشی از 7.3 میلی متر به 7.8 میلی متر افزایش یافته و حتی با وجود ماژول دوربین این ضخامت به 8.6 میلی متر نیز می‌رسد.

دوربین

آیفون 9 در تصاویر با دوربین تک لنز دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد که قطر دریچه این لنز از آیفون 8 بزرگ‌تر باشد بنابراین از یک سنسور قوی تر از آیفون 8 روی این گوشی استفاده خواهد شد.

از نظر کارایی نیز احتمالا پردازنده A13 اپل روی محصول قرار بگیرد تا از لحاظ سرعت چیزی از سایر گوشی‌های سال 2020 بازار کم نداشته باشد.

قیمت و زمان عرضه

به نظر می‌رسد که گوشی جدید آیفون 9 به همراه محصول آیپد پرو دو با دوربین سه گانه قبل از فروردین ماه 99 رونمایی شود و قیمتی کمتر از آیفون 8 داشته باشد. این محصول احتمالا در نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 450 دلار عرضه شود.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید