تبلت گلکسی تب S8 در وبسایت رسمی سامسونگ رونمایی شد

گلکسی تب S8

در صفحه وبسایت رسمی سامسونگ, از نسخه تجاری تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 صحبت شده که یکی از بهترین تبلت های چند سال اخیر این شرکت به شمار می رود.

بر طبق توضیحات محصول تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 Enterprise Edition از کارت های microSD تا 1 ترابایت پشتیبانی می کند و جایی برای سیم کارت نانو دارد.

تبلت گلکسی تب S8 سامسونگ

گلکسی تب S8

شرکت سامسونگ آگوست گذشته گلکسی تب S7 را راه اندازی کرد, و جانشین آن می تواند تا قبل از آگوست 2021 موفقیتی را در بازار بدست آورد. جالب اینکه, گلکسی تب S7 بعلت اینکه خود شرکت از آن استفاده می کرد در نسخه تجاری وارد بازار نشد.دستگاه های نسخه تجاری سامسونگ معمولا به شرکای شرکت فروخته می شوند, شرکایی که قصد دارند آنها را به شرکت های کوچکتر بفروشند. تفاوت مابین نسخه تجاری و نسخه معمولی در این است که نسخه تجاری آن تا چهار سال برنامه ایمن آپدیت دارد و همچنین دارای پشتیبانی بهبود یافته و حفاظت از اطلاعات کاربران می باشد. البته, قیمت آن نیز بر اساس نسخه استاندارد افزایش یافته است.

بمنظور کاهش قیمت تبلت ها, سامسونگ تبلت گلکسی M را ارائه کرد

سامسونگ تبلت اندرویدی را با راه اندازی تبلت جدید با سخت افزار قدرتمندش روانه بازار کرد. نسل کنونی سری Galaxy S7 مثال عالی است, به این دلیل که این سری از تبلت ها رفرش ریت 120 هرتزی, رزولوشن WQXGA, چیپست پرچمدار, حافظه و فضای ذخیره زیاد , و چیزهای دیگر از قبیل اینها را در اختیار دارد. جدای از اینکه, این تبلت بر روی بخش های حرفه ای تمرکز می کند, بلکه این تبلت سامسونگ قیمت ارزانتری را ارائه می دهد.

بر طبق گزارشات جدید توسط SamMobille , شرکت در حال کار بر روی خط جدید تولید تبلت های ارزان قیمت Galaxy M می باشد. در حقیقت, تبلت قبلی

Galaxy M62  یک گوشی هوشمند نیست, اما یک تبلت فشرده می باشد. در زمان انتشار این مقاله, سامسونگ دارای سه خط تولید با نام های Galaxy Tab A و Galaxy Tab Active و همچنین Galaxy Tab S پریمیوم بود.

 

سامسونگ تبلت Galaxy M را راه اندازی می کند, تبلت M62 اولین بود

Galaxy M62 با مدل SM-M625F وارد بازار شد و در حال حاضر در حال توسعه است. این بدین معنی است ما هیچگونه اطلاعات سختی در حال حاضر در اختیار نداریم. همانطور که گفته شد, با این تفاسیر, در هفته های آینده با شروع نمایش دستگاه برای دریافت گواهینامه, این امر واقعا تغییر خواهد کرد. شماره مدل در حال حاضر نشان می دهد که دستگاه با دستگاه مانیکر Galaxy M62 روانه بازار می شود.

بر طبق گزارش قبلی, دستگاه باید با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود. اگر این مورد درست باشد, پس این اولین دستگاه در خط تولید می باشد که با این ویژگی حجم بالای فضای ذخیره سازی ارائه می شود. پیش از این فکر می کردیم که M62 تنظیمات حافظه را برای خط تولید بالا بیاورد, و هم اکنون بنظر می آید که دستگاه قصد دارد که ویژگی جدیدی را ارائه دهد.

تبلت ارزان قیمت ممکن است یک موفقیت باشد

مدتی است که شاهد انتشار برخی تبلت های جالب با برچسب قیمت ارزان نبوده ایم. با راه اندازی تبلت گلکسی M, سامسونگ ممکن است که بتواند که کاربران بیشتری را به اکوسیستم خود جذب کند, بخصوص کاربرانی که توانایی خرید تبلت گران قیمت را ندارند. از زمان معرفی خط تولید Galaxy M به موفقیت های عظیمی دست پیدا کرده است. با معرفی تبلت گلکسی M سامسونگ امیدوار است که به نتایج مشابهی دست پیدا کند.

خب, در هرصورتی که باشد ما انتظار این را داریم تا شاهد اطلاعات بیشتری از این تبلت باشیم. هر زمان که این اتفاق بیفتد, ما بطور حتم کاربران را در جریان آن خواهیم گذاشت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید