گزارش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2020 سامسونگ

  • توسط پویان ایزدی
  • بهمن 22, 1398
  • اخبار
  • 0

امشب سامسونگ از گوشی های جدید گلکسی S20 و S20 پلاس و اولترا در کنار گلکسی X Flip رونمایی خواهد کرد. در ادامه به صورت زنده با تصاویر و گزارش این مراسم همراه ما باشید.

ساعت 22:30: آغاز مراسم…….

ابتدا گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ مورد بررسی قرار گرفت. در مورد این گوشی صحبت های زیادی شده بود اما آن طور که در تصویر زیر می بینید به صورت کامل در مورد این گوشی توضیحاتی داده شده است.

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ به نوعی دارای یک لولا کاملا محو است. این گوشی دارای امکاناتی است که موجب می شود قیمت آن تقریبا پایین تر از چیزی که در تصور ما است در نظر گرفته شود.

ساعت: 22:45
تکنولوژی های جدید سامسونگ در این مراسم مورد بررسی قرار گرفت. اتصالات هوشمند و تکنولوژی های جدید. همچنین گوشی هایی که به اینترنت 5G مجهز هستند. گوشی هایی که با پردازنده های جدید به صورت پیش فرض از اینترنت 5G پشتیبانی می کنند.

ساعت 22:50

امروز قصد داریم تا محصول جدیدی از سامسونگ را معرفی کنیم، گوشی جدید سامسونگ با دوربین بسیار استثنایی، صدای فراگیر، قدرت پخش رسانه قوی و امکانات بسیار عالی. گوشی گلکسی S20 سامسونگ.

گوشی گلکسی S20 سامسونگ اولین محصول این شرکت است که به صورت پیشفرض به اینترنت 5G مجهز بوده و با دوربین بسیارقدرتمند عرضه می شود. دوربین گلکسی S20 در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد:

هر چه وضوح و کیفیت عکاسی بیشتر باشد می تواند تصاویر بسیار قدرتمندی گرفت. هر چه از نزدیک تر به عکس نگاه کنید جزییات بیشتری از آن را خواهید دید.

البته تنها کیفیت بالا مهم نیست بلکه میزان بزرگنمایی نیز در نظر است. گلکسی S20 سامسونگ می تواند تا 30 برابر بزرگنمایی واقعی را فراهم کند.

بر اساس سیستم نرم افزاری دوربین و هوشمند سازی شده این گوشی ، تصاویر به صورت پیش فرض در گالری بر اساس دسته بندی اصلی ، طبقه بندی می شود.

با گوشی گلکسی S20 می توان ویدیوهایی با کیفیت 8K تصویربرداری کرد

گوشی گلکسی S20 سامسونگ بیش از 1.5 ترابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تمامی مدل های این گوشی به کیفیت دوربین بسیار فوق العاده مجهز است.

گوشی گلکسی S20 اولترا به بزرگترین لنز دوربین موجود ممکن 108 مگاپیکسلی مجهز است. دوربین این گوشی بسیار قدرتمند بوده و از سیستم های بسیار پیشرفته هوشمند برای عکاسی در شب نیز بهره می برد. سامسونگ از تکنولوژی 9 در یک برای عکاسی روی گلکسی S20 بهره می برد.

بزرگنمایی این گوشی از طریق یک لنز پریسکوپی فولد شده استفاده می کند که بیش از 100 برابر بزرگنمایی هیبریدی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

23:15: در ادامه ارتباط موجود Netflix و سامسونگ بررسی می شود.

با استفاده از هوش مصنوعی موجود رویگوشی گلکسی S20 می توان به راحتی در Netflix ویدیوهای مورد نظر را جست و جو کرد و با اینترنت Hyperfast 5G می توان هر زمان و در هر مکانی که دکل پشتیبان 5G وجود داشته باشد فیلم های سینمایی را تماشا کرد.

ساعت 23:20 : با استفاده از اینترنت 5G ، گلکسی S20 یکی از بهترین گزینه های گیمینگ آنلاین می شود. البته با وجود صفحه نمایش 120 هرتز این گوشی نیز چنین امکانی برای کاربران فراهم می شود تا به راحتی بازی های با گرافیک بالا را به روان ترین شکل ممکن بازی کنند.

رم LPDDR5 موجود روی دستگاه نیز یکی دیگر از موارد سرعت بخشیدن به گوشی برای گیمر ها است.

امسال مایکروسافت و سامسونگ از طریق Xbox توانسته اند که میزان تجربه گیمینگ بسیار بالایی را برای کاربران فراهم کنند. گیم پلی فوق العاده و ریسپانس بالا از جمله مواردی است که در زمان گیم میتوان روی گلکسی S20 تجربه کرد.

گلکسی Buds Plus نیز در این مراسم رونمایی شد. این هدفون ها دارای اسپیکر هایی 40 درصد بزرگتر از سری قبلی هستند. می توانید روی بادز پلاس انگشت خود را نگه دارید تا چدیدترین آهنگ های اسپاتیفای را به صورت مستقیم گوش کنید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید