چگونه پست اسلایدی در اینستاگرام بسازیم؟

  • توسط پویان ایزدی
  • تیر 23, 1401
  • ویژه
  • 0
پست اسلایدی

امروزه روش های زیادی برای ارائه دادن محتوا در شبکه های اجتماعی وجود دارند. در اینستاگرام نیز روش های زیادی وجود دارند که یکی از جدید ترین روش ها، پست های اسلایدی در اینستاگرام می باشد. بر اساس تحقیقات به دست آمده، این نوع از ارایه دادن محتوا سبب می شود تا میزان بازدید پست ها حدود 1.4 درصد افزایش پیدا کند. اما باید در این روش به برخی موارد دقت کنید.

مثلا این که اسلاید اول باید به قدری جذاب باشد که مخاطب صفحه را لمس کند و اسلاید های بعدی را مشاهده کند. به این دلیل شما هم به عنوان یک ادمین اینستاگرامی که به فکر افزایش میزان فالوور می باشید باید به این موارد دقت کنید و از پست های اسلایدی برای تبلیغات بیشتر کمک بیرید و اگر این مقاله کامل نبود میتواند به مقاله آموزش ایجاد پست استایلی به صورت کامل نیز مراجعه نمایید.

پست اسلایدی چیست؟

اما در ابتدا باید بدانید پست اسلایدی چیست؟ پست های اسلایدر محتوا هایی هستند که تا 10 عکس و یا ویدیو در آن جا داده می شوند و مخاطبان می توانند با کشیدن آن ها به سمت چپ و یا به اصطلاح ورق زدن آن ها را مشاهده کنند. در واقع این پست ها شبیه البوم هستند که می توان زیر آن ها هم کامنت ذات و آن ها را لایک کرد. زمانی که محتوای اسلایدی به اشتراک گذاشته شد در قسمت راست آن یک فلش نشان داده می شود تا کاربر متوجه شود که این پست اسلایدی است.

به چه علت استفاده از پست های اسلایدی بهتر است؟

پست های اسلایدی این امکان را در اختیار فرد انتشار دهنده محتوا قرار می دهد تا بتواند مطالب بیشتری را در اختیار دیگران قرار دهد. زمانی که شما هم نیاز به ارائه دادن مطالب بیشتری باشید می توانید از پست اسلایدی استفاده کنید. به این علت که یک محصول را باید از جنبه های مختلف به مخاطب معرفی کرد و این چنین پست ها هم این امکان را فراهم کرده اند.

اندازه پست اسلایدی چقدر باید باشد؟

باید بدانید که پست های معمولی و تمامی ویدیو ها در اینستاگرام می تواند به صورت افقی ویا عمودی قرار بگیرند. هم چنین پست های اسلایدی هم به این شکل می توانند دیده شوند. اما باید اندازه ای که برای یک پست در نظر میگیرید برای دیر پست ها همان باشد تا به صورت منظم دیده شود.

در صورتی که پست اسلایدی شما افقی است کافی است طول آن را 1080 و عرض آن را هم 566 پیکسل در نظر بگیرید.

اما اگر پست عمودی است طول آن را 1080 و عرض را 1350 پیکسل در نظر بگیرید.

همچنین اگر پست به صورت مربعی می باشد طول و عرض آن را 1080 پیکسل قرار دهید.

بررسی های انجام شده در این زمینه نشان می دهند که بهترین سایز برای انتشار یک عکس در اینستاگرام 1080p عرض، طول هم 566 تا 1350 پیکسل است.

بهترین اندازه برای ویدیو ها چقدر می باشد؟

و اما بهترین اندازه برای ویدیو ها چقدر می باشد؟

است.mp4 و mkv بهترین فرمت برای نمایش ویدیو به صورت اسلایدی

هم چنین طول می تواند بین 30 تا 60 ثانیه باشد.

نسبت تصویر در ویدیو افقی به صورت 1.97.1 باشد و نسبت ویدیو عموی به شکل 4.5 باشد.

در نسبت ویدیوی مربع هم به صورت 1.1 باشد.

نهایت حجمی که ویدیوی شما می تواند داشته باشد 4 گیگابایت می باشد.

هم چنین باید بدانید که در یک پست اسلایدی این پست می تواند به صورت ترکیبی از عکس و ویدئو باشد.

چگونه می توان پست اسلایدی منتشر کرد؟

ار محتوای شما هم به شکلی است که باید آن را به صورت اسلایدی منتشر کنید باید به موارد زیر توجه کنید؟

برای انجام دادن این کار در ابتدا باید تمامی عکس ها را وارد گالری کنید. سپس اینستاگرام را باز کنید و روی علامت به اضافه پایین کلیک کنید.

سپس روی علامت پست اسلایدی بزنید تا بتوانید چندین عکس را انتخاب کنید.

اکنون می توانید تا 10 عکس یا ویدیو را انتخاب کنید. همه آن ها با یک عدد مشخص می شوند.

اکنون روی علامت فلش که به معنی نکست است بزنید.

چگونه پست های اسلایدی بهتری داشته باشیم؟

درست است که در بخش های بالا گفتیم پست های اسلایدی جالب و جذاب هستند اما اگر نتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید نمی توانید توجه مخاطب را جلب کنید. در این بخش به برخی از ایده های جالب در زمینه پست های اسلایدی اشاره می کنیم:

تبلیغ محصول در پست اسلایدی

فروشنده ها با استفاده کردن از پست های اسلایدی می توانند محصول خود را در اندازه ها و رنگ های مخصوص به مخاطب خود نشان دهند.همچنین با استفاده از پست های اسلایدی می توان شیوه استفاده از محصولات را هم برای مشتریان بیان کرد.

استفاده از پست اسلایدی در محتوای قبل و بعد از مصرف

یکی از بهترین راه های جذب مخاطبان ارایه پست های قبل و بعد از مصرف می باشد. شاید شما نیز در اینستاگرام چنین پست هایی را مشاهده کرده اید و حتما قبل و بعد را هم مشاهده کرده اید. چرا که مقاومت مخاطب در برابر چنین پست هایی سخت است. معمولا این نوع پست ها کنجکاوی مخاطب را چندین برابر می کنند.

استفاده از پست های اسلایدی در ارائه مطالب توسعه شخصی

امروزه توجه به نکات مربوط به توسعه شخصی بیشتر مورد توجه همه قرار گرفته است. یکی از بهترین راه ها هم برای ارایه این نکات پست های اسلایدی می باشند. چرا که نکات توسعه شخصی بسیار طولانی است و حاوی چندین عکس و فیلم هستند به این علت هم استفاده از پست های اسلایدی خوب است.

استفاده کردن از پست های اسلایدی برای به اشتراک گذاری دوباره استوری ها

از جمله راه و روش های دیگر استفاده از پست های اسلایدی، این است که استوری های خود را در این نوع قالب منتشر کنید. با توجه به این که استوری ها تنها 24 ساعت در اینستاگرام باقی میمانند شاید بسیاری از مخاطبان آن ها را مشاهده نکنند. در نتیجه می توانید آن ها را در قالب یک پست اسلایدی در اختیار همه قرار دهید.

شما نیز می توانید با استفاده کردن روش های بالا، تعامل بهتری را با مخاطبان خود برقرار کنید. بسیاری از کسب و کار های بزرگ از این روش ها برای افزایش تعداد مخاطبان خود استفاده کرده اند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید