چگونه لوکیشن افراد را با گوشی هوشمند روی نقشه پیدا کنیم

لوکیشن افراد و موقعیت مکانی آن ها روی نقشه به سادگی قابل دسترسی نیست ، مثلا شاید از خود بپرسید چگونه بفهمم لوکیشن فعلی دوستم روی نقشه کجاست ، یا چطور می توانم ببینم دوستم در کجای نقشه است. در ادامه روش هایی را برای پیدا کردن لوکیشن افراد روی نقشه معرفی می کنیم تا بتوانید راحت تر سایرین را پیدا کنید.

آیا به دنبال اپلیکیشنی هستید که لوکیشن افراد ، دوستان و خانواده خود را پیدا کنید؟ این اپلیکیشن های مکان یاب را برای در تماس بودن با کسانی که دوستشان دارید امتحان کنید.

آیا اپی را میخواهید که لوکیشن دوستان و خانواده خود را بر روی نقشه پیدا کنید؟ قبول داریم که کمی به نظر مشکوک میاد اما این روزها خیلی از مردم به طور مداوم موقعیت خود را در شبکه های اجتماعی به نشر میگذارند.

اگر بدنبال بهترین اپلیکیشن  مکان یابی یا پیدا کردن لوکیشن افراد با جی پی اس و راه هایی برای پیدا کردن موقعیت دوستانتان هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

پیدا کردن لوکیشن افراد

1.اپ مکان یابی گلیمپس

لوکیشن افراد

برای زمان زیادی اپلیکیشن گلیمپس یکی از رایجترین اپ های مکان یابی درپلی استور بوده است.ساختمان اصلی اپ قادر است که موقعیت جی پی اس شما را با دوستان خانواده و همکارانتان براحتی و سریع شر کند.

یکی از بهترین ویژگیهای گلیمپس این است که احتیاج به گیرنده ها برای ساین آپ کردن اینکه مکان شما را در نقشه ببینند ندارد- تنها احتیاج به اتصال اینترنت دارد. این ویژگی اپ گلیمس را از سایر اپ های مکان یابی مثل واتساپ و گوگل مپ متمایز کرده است.

گلیمپس همچنین یک ویژگی ایمنی مهمی دارد: همه گلیمپس ها پس از مدتی بطور اتوماتیک منقضی می شوند.بنابراین  زمانیکه فراموش میکنید که لوکیشن خود را خاموش کنید و به طور تصادفی موقعیت خود را منتشر میکنید خطری شما را تهدید نمیکند.

 

 

Sygic Family Locator.2

 

موقعیت یاب خانوادگی سیجیک بهترین اپ در این لیست است برای کسانی که بچه دارند و میخواهند در همه وقت از موقعیتشان آگاه شوند. همچنین از این اپ میتوانید برای دیدن زمان دقیق موقعیت و لوکیشن افراد یا بقیه اعضا خانواده استفاده کنید.همچنین در داخل دستگاه سرویس پیام رسانی برای ارتباط با بقیه یوزرها وجود دارد.

از همه مهمتراز نقطه نظر امنیت کودک این اپ دکمه SOS برای والدین دارد. زمانیکه این دکمه را فشار میدهید سریعا اپ موقعیت کودک خود را روی نقشه مشخص میکند.همچنین زمانیکه در مسافرت خانوادگی در جای بزرگی هستید و بچه ها مستعد این ور و اون ور رفتن هستن مفید است.

همچنین والدین نوتیفیکیشن هایی را برای اینکه بفهمند کودکشان به یک مقصد مشخصی رسیده است تنظیم میکنند.(مثل مدرسه یا خانه دوستشان). و اپ مناطق امن و نا امن را ساپورت میکند.اگر کودک از مرزی که مشخص کرده اند رد شود آلارم برای والدین به صدا در می آید. بر خلاف گلیمپس که لازم نیست بقیه آنرا بر روی گوشی خود نصب کنند اپ سیجیک فامیلی لوکیتر را بقیه باید بر روی گوشی خود داشته باشند تا موقعیت شما را تشخیص دهند.

 

3. اپلیکیشن لوکیشن یاب A –GPS Tracker

پیدا کردن لوکیشن افراد

اگرچه کاربرد اولیه بسیاری از اپ ها در این دسته بندی مراقبت کردن از کودکان است ولی این اپ ها برای افرادی که به مکانهای دور از دسترس مانند پیاده روی در دشت و کوهها و چادر زدن در این مکانها میروند و برای یافتن لوکیشن افراد نیز مفید است.

پیاده روی با کوله پشتی در مناطق ناشناخته میتواند تهدیدی برای امنیت شما باشد. اگر هوا به طور ناگهانی تغییر کند شما به راحتی گم میشوید. به همین دلیل شاید به نظر منطقی بیاید که شما ای جی پی اس ترکر را قبل از اینکه عظیمت کنید بر روی گوشی خود نصب کنید.گسترش دهندگان این اپ نقشه را در ذهن هایکرها بوجود آورده اند. تمامی نقشه ها ارتفاع از سطح دریا و طول و عرض جغرافیایی برای موقعیت شما در دو درجه و ……دارند. شما همچنین میتوانید مسیر یوزر دیگری را لود کنید و یک آلارم قابل شنیدن را نصب کنید که در مواقعی که از جایی که قرار بود باشید دور شوید آلارم به صدا در بیاید.

اپلیکیشن یافتن  لوکیشن افراد ،  مسیر یاب ژئو

لوکیشن افراد

مسیریاب ژئو یکی دیگر از اپ های مکان یابی و مسیر یابی هست که قابل توجه است. همانند ای جی پی اس ترکر هدف آن کمک به افرادی است که در دشت ها راه پیمایی میکنند ولی این اپ در هر محیطی کار میکند.

اپ موقعیت شما را بر روی نقشه نشان میدهد اما همچنین اطلاعات بیشتری را مثل سرعت¸طول جغرافیایی¸مسافت عمودی( برای صعود و پایین آمدن از کوه) و شیب دامنه را به شما میدهد. تمامیه مسیرها در فرمت جی پی ایکس و کی ام ال ذخیره شده اند و بدین معنی است که آنها را میتوانید به اپ هایی مثل گوگل ارس و اوزی اکسپلورر انتقال دهید.

بقیه ویژگیها شامل ساپورت کردن یاندکی مپس میشود ( در مواردی که یاندکس مپس از گوگل مپس ارجح تر باشد مثل روسیه) و همچنین توانایی این را دارد که مکانهایی که مورد علاقه شما هستند را رو نقشه مشخص کند.

مهمتر از همه اینکه شما میتوانید موقعیت خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.این بدین معنی است که شما میتوانید گوشیهای دوستان خود را زمانیکه مدتی است که از دوستان خود خبر ندارید پیدا کنید.

 

گوگل مپس

آیا میدونستید که از گوگل مپس برای پیدا کردن لوکیشن افراد ،  دوستان و خانواده خود میتوانید استفاده کنید ؟

این بستگی به شخصی دارد که موقعیت خود را با شما به اشتراک میگذارد¸بنابراین شاید بهترین انتخاب برای برخی از موقعیت ها نباشد. با این وجود برای گروهی از دوستان یا همکاران که ترتیب یک دور همی را بدهند بیش از حد کافی است.

اگر میخواهید بفهمید که چگونه میتوانید مکان خود را با دوستان در گوگل مپس به اشتراک بگذارید دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

  • گوگل مپس را باز کنید
  • بر روی عکس پروفایل خود در قسمت بالا و سمت راست بزنید
  • اشتراک لوکیشن را از لیست آپشنها انتخاب کنید
  • بر روی دکمه اشتراک جدید در قسمت پایین سمت راست بزنید
  • مدت زمانی را برای اشتراک گذاری تنظیم کنید یا تا زمانیکه خاموش شود را انتخاب کنید.
  • افرادی را که میخواهید موقعیت خود را با آنها به اشتراک بگذترید از لسیت تماسهای خود انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که اگر عضو گروه خانواده گوگل هستید شما از قبل به موقعیت جی پی اس هر بچه ای دسترسی خواهید داشت.

همچنین می توانید مطالب پیدا کردن موقعیت مکانی از روی شماره موبایل ، تماس با شماره ناشناس و پیدا کردن دوربین های مدار بسته با گوشی موبایل را از این طریق مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید