چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم؟ مزایا و معایب گوشی گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32

آیا گلکسی M32 سامسونگ ارزش خرید دارد ؟  مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ چیست؟ آیا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را بخریم یا نه؟ در ادامه میبینیم

چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم؟ مزایا و معایب گوشی گلکسی M32

فهرست مطالب

  • امتیاز تخصصی: 3.25/5
  • طراحی
  • صفحه نمایش
  • عملکرد
  • باتری

چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم

  • طراحی زیبا عمر باتری عالی
  •   FHD+ عالی و صفحه نمایش 90 هرتز AMOLED
  • دارای دوربین های جلو و اصلی عقب

چرا نباید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم

  • ذخیره سازی نه چندان سریع
  • فاقد پخش جریانی HD/HDR
  • در OTT سرعت شارژ چندان چشمگیر نیست

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ و همچنین اینکه چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم : سامسونگ گلکسی M32 یکی دیگر از پیشنهادات مقرون به صرفه سری M برای این برند عظیم کره جنوبی است. بزرگترین مزیت در اینجا یک پنل AMOLED 90 هرتزی با وضوح فول اچ دی است. جانشین گلکسی M31 (بررسی) چندین به روز رسانی جزئی دیگر دریافت می کند.

هر چند یک سوال حیاتی مطرح می شود. آیا گلکسی M32 به اندازه کافی برای کسب عنوان بهترین گوشی با قیمت مناسب در بخش خود دارد؟ بیایید در بررسی دقیق گلکسی M32 به این موضوع پی ببریم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اولین آپدیت گلکسی A53 سامسونگ باعث بهینه سازی دوربین شد و بررسی گوشی پوکو M4 پرو, قیمت و مشخصات فنی مطالعه کنید.

آنباکسینگ گوشی گلکسی M32 سامسونگ

مزایا و معایب گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ : این جدیدترین پیشنهاد سری M سامسونگ در یک جعبه زیست تخریب پذیر عرضه می شود. سامسونگ آن را در رنگ های آبی روشن و مشکی ارائه می دهد، ما مورد دوم را برای این بررسی انتخاب کردیم. در اینجا همه چیزهایی که در داخل جعبه پیدا کردیم آمده است:

  • گوشی
  • شارژر دیواری 15 واتی کابل USB-C
  • ابزار اجکتور سیم کارت
  • راهنمای سریع

مشخصات فنی گوشی گلکسی M32 سامسونگ

ابعاد و وزن: 159.3 *74*9.3 میلی متر; 196 گرم

صفحه نمایش: 6.4 اینچ sAMOLED HD+ با رفرش ریت 90 هرتز، 91.7٪، 800 نیت، 100٪ طیف رنگی

سی پی یو: DCI-P3 : Mediatek Helio G80 (12 نانومتر)

پردازنده گرافیکی: Mali-G52 MC2

رم: 4/6 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت/128 گیگابایت eMMC

دوربین های عقب: 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسل عمق

دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

باتری: 6000 میلی آمپر ساعت با شارژ 15 وات

سیستم عامل: اندروید 11، رابط کاربری One UI 3.1

5G: بله

اتصال: 4G، WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0، NFC، GPS  4

قیمت: 5 میلیون تومان

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ: طراحی و کیفیت ساخت

مزایا و معایب گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ و همچنین اینکه چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم: سامسونگ یک فرمول مشخص برای محصولات مقرون به صرفه و متوسط ​​خود دارد. از پلاستیک به‌عنوان ماده پایه استفاده می‌کند و به کارهای خود طراحی عالیی را ارائه می کتد. خوب، این برای گلکسی M32 نیز معتبر است. این یک گوشی پلاستیکی زیبا و ارگونومیک با روکش براق است. شیب خط عمودی منحصر به فرد در رنگ های مختلف از زوایای مختلف می درخشد. یک ماژول دوربین مربعی شکل با فلاش LED در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد در حالی که مارک سامسونگ در پایین حک شده است.

شما خوشحال خواهید شد که توجه داشته باشید که دوربین گلکسی M32 با بقیه گوشی همسطح است. یک حسگر اثر انگشت خازنی در سمت راست قرار دارد و در دکمه پاور تعبیه شده است. این حسگر, سریع، دقیق، و به درستی قرار گرفته است. دکمه تنظیم صدا درست بالای کلید پاور قرار گرفته است و بازخورد لمسی خوبی را ارائه می دهد.

این گوشی دارای پورت USB Type-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و جلوپنجره بلندگوی مونو در پایین است.

جالب اینجاست که در حالی که گلکسی M32 دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است، همچنان جمع و جور و مفید است. دارای یک قاب گرد است و مدیریت وزن عالی این اطمینان را می دهد که علیرغم وزن 196 گرمی آن، گرفتن و مدیریت آن راحت است. 

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ: صفحه نمایش

مزایا و معایب گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ : صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M32 اگر بهترین در کلاس نباشد یکی از بهترین هاست. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED FHD+ با رفرش ریت 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت است. این همه چیز نیست، همچنین دارای یک پوشش گوریلا گلس 5 در بالا است.

ما هیچ شکایتی از کیفیت صفحه نمایش نداریم، زیرا روشن، واضح و دینامیک است در حالی که زوایای دید عالی را ارائه می دهد. همچنین پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتز وجود دارد، اما پردازنده آن به سختی می‌تواند خواسته‌های خود را برآورده کند زیرا ما هر از چند گاهی متوجه گیر جزئی می‌شویم. به دلیل فقدان گواهی DRM Wiveline L1، نمی‌توانید محتوای HD یا HDR را در صفحه نمایش چشمگیر Galaxy M32 از سرویس‌های OTT مانند Netflix و Amazon Prime تماشا کنید. این واقعاً بد است زیرا سامسونگ معمولاً چنین گواهینامه هایی را حتی برای گوشی های مقرون به صرفه خود از دست نمی دهد. پشتیبانی از جریان HD را می توان از طریق به روز رسانی نرم افزار اضافه کرد، بنابراین هنوز امیدی وجود دارد.

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ: نرم افزار و عملکرد

مزایا و معایب گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ و همچنین اینکه چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم : سامسونگ گلکسی M32 توسط چیپست هلیو جی 80 مدیاتک با حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. برای این بررسی، نسخه رم 4 گیگابایتی را داشتیم که از نظر عملکرد قابل مقایسه با رقبای چینی نیست. فضای ذخیره سازی eMMC نیز آن را در برابر رقابت پایین می کشد.

وجود برنامه های bloatware بیش از حد نیز کمکی نمی کند. خوشبختانه می‌توانید با حذف برنامه تکراری و bloatware، گوشی خود را شلوغ کنید. در غیر این صورت، مطمئناً می توانید آنها را مجبور کنید تا از ورود آنها به منابع سیستم جلوگیری کنید.

از نظر عملکرد بازی، ما چندین بازی از جمله Battleground Mobile با نام PUBG Mobile را امتحان کردیم. خوب، ما توانستیم موبایل PUBG را در تنظیمات گرافیکی نرم و متوسط ​​بازی کنیم.

گلکسی M32 مانند اکثر گوشی‌های سامسونگ که اخیراً معرفی شده‌اند، بر روی One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می‌شود. این رابط کاربرپسند است و چندین گزینه سفارشی‌ سازی با تم، صفحه نمایش همیشه روشن و موارد دیگر دارد. همچنین دارای امنیت Knox سامسونگ است که از ایمن بودن داده های حیاتی شما اطمینان می دهد.

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ: دوربین

مزایا و معایب گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ و همچنین اینکه چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم : اکنون برای علاقه مندان به عکاسی، یک دوربین چهارگانه در پشت وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، سامسونگ یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای پرتره های سلفی، فیلم ها و باز کردن قفل با چهره اضافه کرده است.

بیایید ابتدا در مورد دوربین های عقب بحث کنیم. دوربین پشتی اصلی 64 مگاپیکسلی در شرایط نوری خوب، عکس‌ های دقیقی با محدوده دینامیکی ساده می‌گیرد. رنگ‌ های کمی تقویت‌ شده ارائه می‌کند که باعث می‌شود تصاویر زنده‌تر به نظر برسند. با کاهش شدت نور، سنسور برای قفل کردن فوکوس تلاش می کند. تصویری که در نور کم گرفته شده فاقد جزئیات است.

سنسور فوق عریض همچنین توانست عکس‌ های مناسبی در نور روز بگیرد، اما نتایج در نور کم چندان چشمگیر نبود. ما همچنین متوجه برخی اعوجاج لنز و از بین رفتن جزئیات اطراف گوشه‌ها شدیم.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قادر است تصاویر سلفی خوبی ارائه دهد. همچنین از حالت پرتره پشتیبانی می کند که می تواند جلوه تاری پس زمینه مناسبی را در عکس های پرتره ایجاد کند.

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ: عمر باتری

مزایا و معایب گلکسی M32

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ و همچنین اینکه چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم : سامسونگ گلکسی M32 دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که کارایی عالی را ارائه می دهد. ما به راحتی موفق می شویم با یک بار شارژ بیش از یک روز عمر باتری داشته باشیم. در حالی که عمر باتری قابل توجه است، شارژ آن به شدت کند است. سامسونگ یک شارژر دیواری 15 واتی را درون جعبه قرار می‌دهد که بیش از دو ساعت طول می‌کشد تا شارژ را از 0 تا 100 درصد پر کند.

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ: خلاصه مطلب

مزایا و معایب گلکسی M32

 

مزایا و معایب گلکسی M32 سامسونگ و همچنین اینکه چرا باید گوشی گلکسی M32 سامسونگ را خریداری کنیم : گلکسی M32 در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ با قیمت کمتر از 6 میلیون تومان است. قیمت گوشی گلکسی تنها محصول سامسونگ با صفحه نمایش 90 هرتزی FHD+ AMOLED در بخش خود است و این یک مزیت بزرگ است. به غیر از آن، عملکرد متوسطی را ارائه می دهد، عمر باتری قابل توجهی دارد و تصاویر خوبی از هر دو دوربین جلو و عقب می گیرد.

منبع: SMARTPRIX.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید