چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم؟ مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

آیا آیفون SE 2022 ارزش خرید دارد ؟  مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 چیست؟ آیا باید گوشی آیفون SE 2022 را بخریم یا نه؟ در ادامه میبینیم.

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم؟ مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

آیفون SE 2022 با تراشه A15 عرضه شده است، اما با رقابت سختی روبروست. آیا ارزش پول شما را دارد؟

مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم و مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 : اپل آخرین آیفون خود را در مارس 2022 رونمایی کرد که چیزی جز آیفون SE (نسل سوم) نبود. در حال حاضر این ارزان‌ ترین گوشی در خط تولید اپل است و بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می‌کنید، یکی از جالب‌ترین گوشی‌ها نیز هست. حتی با پشتیبانی از 5G ارائه می شود که با گسترش 5G در سراسر جهان، داشتن آن مفید خواهد بود. اما برخی از نظرات تفرقه انگیز را به همراه داشته است. برخی از مردم آن را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند.

آیفون SE جدید همچنین با رقابتی سخت تر از همیشه از سوی جایگزین های اندروید روبرو است. بنابراین این سوال پیش می‌آید که آیا آیفون SE جدید واقعاً ارزش پول شما را دارد؟

همچنین می توانید مطالبی را در مورد مقایسه گوشی های آیفون 12 و آیفون 11 پرو و بررسی گوشی آیفون 11 پرو مشاهده کنید.

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 را خریداری کنیم

عملکرد شگفت انگیز

مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم و مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 :  در مورد مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 باید گفت که آیفون SE (نسل سوم) یک ویژگی عالی در آستین خود دارد: عملکرد.

از آنجایی که خط تولید SE در ابتدا شکل گرفت، تمام هدف آن ارسال طرح‌ های قدیمی‌تر با قطعات داخلی تازه بود. آیفون SE اصلی اساساً یک آیفون 5 اس با مشخصات داخلی 6 اس بود، در حالی که آیفون SE (نسل دوم) از سال 2020 در اصل یک آیفون 8 با جرات 11 بود.

این نیز اساسا همان چیزی است که آیفون SE 2022 است.

قطعات داخلی آیفون 13 را به همراه تراشه A15 Bionic خود می گیرد و آنها را داخل پوسته آیفون 8 می اندازد. نتیجه دستگاهی است که قیمت نسبتاً کمی دارد، اما از نظر خام بودن به همان خوبی آیفون های جدیدتر عمل می کند. نیروی این گوشی به SE جدید اجازه می دهد تا به همان اندازه قدرتمند باشد و از پشتیبانی نرم افزاری عالی مانند گوشی های رده بالا برخوردار باشد.

همچنین با استفاده از ویژگی هایی مانند Deep Fusion، امکان بهبود دوربین را فراهم می کند. همچنین، اساساً این رویکرد مخالف قطبی است که اکثر گوشی‌های میان‌ رده اندرویدی اتخاذ می‌کنند – جایی که آنها طراحی مدرنی دارند، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید اضافه می‌کنند، اما برخی از سخت‌ افزارهای داخلی را کاهش می‌دهند. در عوض، ما گوشی هوشمندی داریم که ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما دارای قسمت‌های داخلی بی‌نظیر است و به اندازه سری جدید آیفون 13 دوام خواهد آورد.

چرا نباید گوشی آیفون SE 2022 را خریداری کنیم

بنظر قدیمی می آید

مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم و مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 : طراحی SE عامل بزرگی در افکار عمومی در مورد این گوشی است. تراشه A15 استقامت بسیار مورد نیاز را به آن می بخشد، اما این واقعیت را برطرف نمی کند که در مقایسه با آیفون های فعلی و سایر گوشی های هوشمند اندرویدی قدیمی به نظر می رسد.

آیفون SE 2022 دقیقاً همان طراحی SE 2020 را بازیافت می کند. که به نوبه خود طراحی خود را از آیفون 8 به عاریت گرفته است. که طراحی خود را از آیفون 7 به عاریت گرفته است. که تکرار جزئی از طراحی آیفون 6 بود. و این گوشی در سال 2014 – هشت سال پیش – عرضه شد.

صفحه نمایش 4.7 اینچی 16:9 با حاشیه های ضخیم و دکمه هوم، کامل با Touch ID، دقیقاً مانند شراب خوب کهنه نشده است. این روزها نمایشگرها و حاشیه‌های 16:9 تقریباً شنیده نمی‌شوند، مگر اینکه به پایین‌ترین قیمت گوشی‌های اندرویدی زیر 100 دلار بپردازید. و حتی پس از آن، بسیاری از این گوشی ها نسبت‌ های تصویر 18:9 یا حتی نمایشگرهای ناچ کامل را ارائه می‌کنند. اگر از سال 2017 گوشی جدیدی نخریدید، احتمالاً گوشیی با نمایشگر ناچ نیز دارید.

این واقعیت که این یک طراحی مجدد است به این معنی است که ما MagSafe، Face ID یا ناوبری حرکتی جدید اپل را در این گوشی دریافت نمی کنیم. این گوشی کاملاً قدیمی به نظر می رسد. اما در واقع این طراحی به تنهایی نیست که مردم را از هم جدا می کند. این واقعیت است که احساس تنبلی می کند. اپل موفق شد آیفون SE (نسل دوم) را کنار بگذارد، زیرا این اولین باری بود که این شرکت پس از ساختن تنها گوشی‌های تمام صفحه برای دو سال متوالی (مانند آیفون XR، XS و 11) طراحی قدیمی آیفون 8 را دوباره انجام داد. ). این بار، در اصل همان آیفون SE است، با یک تراشه جدید و باتری بزرگتر. این تقریباً همان جایی است که تغییرات به پایان می رسد.

چگونه گوشی آیفون SE با سایر گوشی ها مقایسه می شود؟

مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم و مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 : در مورد مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 باید گفت که همانطور که قبلاً اشاره کردیم، iPhone SE رویکردی کاملاً متفاوت از میان‌ رده‌ های معمولی اندروید دارد، که مقایسه بین iPhone SE و دستگاه‌های سامسونگ یا هر رقیب دیگری را کمی کنجکاوتر و ساده‌تر نشان می‌دهد.

نمونه بارز آنچه منظور ماست، سامسونگ گلکسی A53 5G است. قیمت این گوشی تقریباً مشابه آیفون SE جدید است. اما به نظر مدرن و شیک به نظر می رسد که گلکسی S22 سامسونگ، پرچمدار پیشنهادی این شرکت، که در اوایل امسال عرضه شد. و بسیاری از ویژگی‌های مشابه، از جمله دوربین چند لنز، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و موارد دیگر را در خود جای داده است.

اما با همان تراشه همراه نیست. گلکسی اس 22 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 (یا اگزینوس 2200 در برخی بازارها) است، در حالی که A53 به جای آن از تراشه اگزینوس 1280 استفاده می کند. در مقابل، آیفون SE 2022 ظاهر و ویژگی‌های یک گوشی قدیمی‌تر را دارد، اما ویژگی‌های داخلی آیفون 13 رده بالا را دارد.

در مقایسه دست به دست، آیفون SE گلکسی A53 را از نظر عملکرد و اسب بخار خام شکست خواهد داد. اما وقتی نوبت به ویژگی‌ها و طراحی واقعی می‌رسد، گلکسی A53 احتمالاً دست برتر را در این مبارزه دارد.

آیا آیفون SE 2022 ارزش خریدن دارد؟

مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم و مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 : این یک پاسخ پیچیده است، اما بیشتر به آنچه از یک گوشی می خواهید بستگی دارد – و اینکه آیا آیفون SE آن را برآورده می کند یا خیر.

از یک طرف، آیفون SE 2022 یک گوشی با عملکرد پرچمدار با کسری از قیمت معمولی پرچمدار ارائه می دهد. شما از پشتیبانی نرم افزاری شگفت انگیز، تجربه دوربین بهبود یافته و باتری بزرگتر برخوردار می شوید. اما همچنین دارای یک دکمه هوم قدیمی با تاچ آیدی، ظاهر قدیمی و دوربین‌های چند منظوره کمتر است.

و با قیمت 429 دلاری خود، برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند به سراغ آیفون 11 بروند. این پردازنده A13 قدیمی‌تر دارد، اما Face ID و طراحی مدرن‌تری را با تنها 70 دلار بیشتر از iPhone SE ارائه می‌کند. همانطور که گفته شد، تراشه A15 Bionic در آیفون SE چیزی برای تمسخر نیست. بهبود های زیادی را امکان پذیر می کند که به این آیفون 4.7 اینچی اجازه می دهد تا یک قطعه تجهیزات شگفت انگیز بی سر و صدا باشد. بسیاری آن را «آیفون خواب‌آلود» می‌نامند – ممکن است در نگاه اول قدیمی به نظر برسد، اما می‌تواند با گران‌ ترین گوشی‌ های هوشمند موجود در بازار ضربه بزند. و اگر از آیفون 6، 7 یا 8 می‌آیید و به آیفون تمام صفحه اهمیتی نمی‌دهید، ممکن است این ارتقای عالی برای شما باشد.

اگر از یک آیفون تمام صفحه وارد می‌شوید، مانند iPhone X یا iPhone XR، ممکن است این کار را کاملاً ناکامل بدانید— چیپست بیشتر از یک گوشی وجود دارد. این موضوع برای گوشی های اندرویدی نیز صدق می کند. مگر اینکه گوشی‌ های هوشمند قدیمی‌تری داشته‌اید، یا این فاکتور شکلی برای شما بهتر عمل می‌کند، شاید ارزش آن را داشته باشد که به گزینه‌های رده بالاتری نگاه کنید.

سپس دوباره، همه چیز به بودجه شما و میزان نیاز شما به یک گوشی جدید بستگی دارد. اگر این بیشترین چیزی است که می توانید به آن دست پیدا کنید، باز هم گوشی شگفت انگیزی خواهد بود. اما تجربه کامل آیفون همانطور که اپل در نظر دارد قطعا در مدل های تمام صفحه جای می گیرد.

یک بروز رسانی عالی, اما تنها برای برخی از افراد

چرا باید گوشی آیفون SE 2022 بخریم و مزایا و معایب گوشی آیفون SE 2022 : آیفون SE 2022 دستگاهی شگفت انگیز برای افراد مناسب است. اگر به ظاهر کلاسیک و یکپارچه سازی با سیستم عامل آیفون عادت کرده اید، و می خواهید تلفنی با همان صدای آیفون 13 ارائه شود، این قطعاً بهترین گوشی است.

با این حال، برای افرادی که قبلاً به نمایشگر بزرگ‌تر، Face ID و بریدگی عادت کرده‌اند، صرف نظر از اینکه با چه تراشه‌ای عرضه می‌شود، ممکن است این یک قدم به عقب به نظر برسد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید