وبسایت فراسیب ، مرجعی برای آیفونی ها

  • توسط پویان ایزدی
  • فروردین 14, 1400
  • ویژه
  • 0

شاید امروز استفاده از عنوان « فضای مجازی» مثل گذشته کاربرد معنایی مناسبی نداشته باشد. بسیاری از نیازهای امروز ما با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های مختلف برآورده می‌شوند. کارهای اداری، امور مربوط به تحصیلات و آموزش، خواندن کتاب و مقالات، پرداخت قبوض آب و برق و سرگرمی‌های مختلفی که اوقات فراغت خودمان را با آن‌ها پر می کنیم، به علاوه صدها و صدها کاربرد گوناگون دیگر، همگی ما را وادار به اتصال به شبکه اینترنت می کنند. اما گاهی پیش می آید به علت مشکلات خاص، اتصال و دسترسی ما به بعضی از خدمات، با مشکل مواجه شود.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اینترنتی به علل گوناگون و مختلفی در بعضی از کشورهای دنیا قابل ارائه نیستند. تعدادی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها و وبسایت‌های مختلف برای کاربران ایرانی غیرقابل دسترسی هستند؛ یک مثال بسیار ساده آن اپ استور و برنامه‌های موجود در آن و کلیه خدمات مربوط به شرکت اپل است.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید راهی برای دور زدن این محدودیت‌ها وجود دارد یا خیر؟

وبسایت فراسیب، کلید حل مشکل!

فراسیب همانجایی است که کاربران اپل و iOS همه نگرانی هایشان رفع می‌شود. با توجه به مقبولیت محصولات اپل در میان کاربران ایرانی و همینطور مشکلاتی که بر سر راه استفاده از بعضی خدمات اپل وجود دارد، استارتاپ فراسیب با ارائه انواع خدمات نرم افزاری مانند حذف محدودیت آیکلود، خدمات اپل آیدی و اشتراک های پولی و همچنین تعمیرات سخت افزاری، در کنار کاربران اپل و آیفونی‌ها است.

از خدمات دیگر این مجموعه میتوان به فروش اکانت‌های پرمیوم برای بسیاری از برنامه‌ها اشاره کرد. اکانت‌های پرمیوم برای نتفلیکس، ساندکلود، اسپاتیفای و اپل موزیک نمونه‌هایی از ده‌ها دسترسی است که این مجموعه برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

سایت فراسیب | Farasib

فراسیب از سه بخش مجزا تشکیل شده است که شامل بخش مجله خبری، بخش فروشگاه آنلاین و بخش توسعه دهندگان می‌شود. در مجله خبری فراسیب سعی می‌شود به همه اخبار جدید مربوط به انواع محصولات اپل، آموزش ها، معرفی اپلیکیشن ها و نقد و بررسی آن‌ها و انواع بازی ها پرداخته شود. جدیدترین دستاوردهای شرکت اپل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، در این مجله ارائه می شوند.

فروشگاه فراسیب سعی دارد تمامی محصولات شرکت اپل را پوشش دهد. فروشگاه دارای بخشی است که می‌توان قیمت روز انواع محصولات اپل را مشاهده کنید. در این فروشگاه اینترنتی، محصولات اصلی لوازم جانبی و محصولات مجازی مرتبط با شرکت اپل ارائه می‌شوند.

در بخش توسعه دهندگان فراسیب، متخصصان به برنامه نویسان پلتفرم های اپل کمک می‌کنند تا اپلیکیشن‌های خود را در اپ استور و تست فلایت قرار دهند. همچنین راه اندازی پوش نوتیفیکیشن برای کسب و کارهای مختلف و ایجاد اکانت دولوپر از خدمات ارائه شده در بخش توسعه دهندگان فراسیب است. با توجه به نوسانات قیمتی، هزینه خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف فراسیب، برای آگاهی مشتریان اطلاع رسانی شده است.

اشتراک اپل موزیک

یکی از سرویس های محبوب اپل، سرویس اپل موزیک است. مجموعه فراسیب با ایجاد اکانت‌های پریمیوم، دسترسی مشتریان را در قبال پرداخت حق اشتراک فراهم می آورد.

از طریق خرید اپل موزیک آرشیوی شامل ۶۰ میلیون موزیک شامل آهنگ‌های ایرانی و خارجی در دسترس شما قرار می‌گیرد. پخش آنلاین موسیقی، امکان دانلود و پخش آفلاین موسیقی از ویژگی های این نرم افزار است. نمایش متن آهنگ ها یا همان لیریکس، از دیگر مزایای خرید اپل موزیک است.

اپل موزیک | Apple Music

اشتراک اپل موزیک که در فراسیب ارائه می‌شود مربوط به کشور آمریکاست و برخلاف اشتراک مربوط به کشورهای دیگر مانند اسپانیا یا ترکیه، نیاز مداوم به تغییر ناحیه ندارد. برای پایین تر آمدن هزینه‌های اکانت اپل موزیک در فراسیب، اشتراک اپل موزیک فمیلی شیرینگ (گروهی) ارائه می‌شود. در این روش با استفاده از کارت بانکی معتبر، فعالسازی اشتراک بین اعضای یک گروه انجام می‌شود.

اشتراک فلت آیکون

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در فراسیب، اشتراک اکانت پریمیوم فلت آیکون است. بعضی از آیکون‌های این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند اما برای استفاده از آیکون های تخصصی تر در زمینه‌های خاص، نیاز به برقراری اکانت پریمیوم است که این امکان به سادگی برای کاربران ایرانی فراهم نیست. مجموعه فراسیب با ساخت اکانت‌های پریمیوم در برنامه فلت آیکون، امکان استفاده مشتریان از تمامی امکانات این برنامه را فراهم می آورد. سه میلیون آیکون متنوع در بیش از ۶۴ هزار دسته بندی، یکی از بزرگترین مراجع آیکون را پیش روی شما قرار می‌دهد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید