نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ

ردمی K50 گیمینگ

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ. بررسی قیمت, طراحی, صفحه نمایش, نرم افزار, سخت افزار, دوربین و سایر مشخصات و مزایا و معایب این گوشی.

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ

REDMI K50G hands-on GAMING DESIGN 2

نسخه ردمی K50 گیمینگ بالاخره این هفته منتشر شد. ممکن است برخی از شما نسخه K40 Gaming را به خاطر بیاورید که با ویژگی های گیمینگ کمی که در اختیار داشت کمی ناامید کننده بود. و نسخه K40 Gaming مجهز به Dimensity 1200 به عنوان یک مدل گیمینگ قدرتمند پذیرفته نشد.

REDMI K50G hands-on GAMING DESIGN 3

نسخه نقره ای رنگی که ما سفارش دادیم اوایل امروز عرضه شد. علاوه بر نسخه استاندارد که در رنگ‌ های نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود، نسخه محدود دیگری از Champion با 10000 دستگاه وجود دارد که با همکاری تیم Mercedes-AMG F1 طراحی شده است که البته قیمت آن کمی بالاتر است. اما جدا از ظاهر خاص، تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. به هر حال، بیایید دوباره بر روی تلفن نقره ای در دست خود تمرکز کنیم و بررسی کنیم که این مدل جدید تا چه اندازه یک گوشی گیمینگ بهتر است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد مقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس مشاهده کنید.

بسته بندی K50 گیمینگ همچنان سبک Redmi را ادامه می‌دهد، با یک عنوان بزرگ K50 در جلو.

REDMI K50G hands-on FEATURED gaming

جعبه را باز کنید و در مقایسه با سایر گوشی های Redmi چیز خاصی وجود ندارد. علاوه بر خود گوشی، یک قاب شفاف همراه با کیت شارژ سریع 120 واتی نیز وجود دارد که همانطور که گفته شد می‌تواند باتری بزرگ 4700 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند و از شارژ سریع در حین بازی پشتیبانی می‌کند.

REDMI K50G hands-on 120W charger

با نگاهی به گوشی نقره ای، احتمالاً زیباترین و کم حاشیه ترین مدل در بین این سه مدل است. قسمت پشتی از شیشه AG با بافت تزئینی در وسط ساخته شده است. وزن این گوشی در حدود 210 گرم است که در دسته گوشی های مخصوص بازی بسیار سبک وزن است.

انعکاس فانتزی چندانی وجود ندارد و پشت گوشی در دست احساس خوبی را ارائه  می دهد. فریم لبه از مواد فلزی ساخته شده است.

در بالا، گوشی ردمی K40 گیمینگ همچنان کنترل از راه دور مادون قرمز را رزرو کرده است که با استفاده از آن می توانید از گوشی برای کنترل تلویزیون، کولر و غیره از راه دور استفاده کنید.

REDMI K50G hands-on IR Blaster

در پایین پایین، لوگوی JBL را می بینیم. این تلفن دارای بلندگوهای 4 واحدی JBL است تا عملکرد صوتی عالی را با جلوه استریو ارائه دهد. و مکان اسپیکرها برای گیمر مناسب است، که باعث می شود هنگام اجرای بازی، صدا مسدود نشود.

به عنوان یک گوشی گیمینگ، K50 گیمینگ به طور طبیعی دکمه های کناری را حفظ کرده است و همچنان با یک سوئیچ تاگل و یک دکمه پاور که از باز کردن قفل اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

REDMI K50G hands-on IMX686 CAMERA

بیایید به ماژول دوربین آن نگاه کنیم. گوشی ردمی K50 گیمینگ نور محیطی دوربین و طراحی رعد و برق را برای فلاش از نسخه K40 گیمینگ به ارث برده است.

این گوشی دارای سه دوربین پشتی است، از جمله دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 که به طور گسترده در پرچمداران دهه 2020 دیده شد. اما دو سال از آن زمان می گذرد، بنابراین ما در واقع انتظار نداریم که هیچ شگفتی به همراه داشته باشد. دو دوربین دیگر یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند.

خوب، می‌دانم که این یک گوشی بازی است، و به این معنی است که گیمرها واقعاً به دوربین‌ ها اهمیت نمی‌دهند، مخصوصاً وقتی که با قیمت اولیه 520 دلار به فروش می‌رسد، درست است؟

REDMI K50G hands-on OLED

صفحه جلویی صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی 120 هرتزی OLED است که گواهینامه A+ را از DisplayMate دریافت کرده است. دارای رزولوشن Full HD+ با پوشش رنگی گسترده از یک میلیارد رنگ و محدوده دینامیکی بالا HDR10+. و همچنین دارای یک نوردهی PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز است که حتی در هنگام استفاده از صفحه نمایش در نور کم نیز برای چشمان شما خوب است.

بدون توجه به رنگ یا جزئیات، صفحه نمایش تا اینجا بسیار خوب به نظر می رسد. و Redmi ادعا کرده است که وضوح لمسی را برای بهبود دقت عملکرد و نرمی در بازی‌ های خاص بهینه کرده‌اند. و ما به زودی در بررسی کامل خود به شما نشان خواهیم داد که آیا این واقعیت در بازی واقعی است یا خیر. گوش به زنگ باشید!

REDMI K50G hands-on GAMING

به عنوان یک گوشی گیمینگ ، یکی دیگر از نقاط قوت فروش K50 گیمینگ سیستم خنک کننده ارتقا یافته است که احتمالاً آن را به یکی از گوشی های 8Gen1 با بهترین جلوه خنک کننده تبدیل می کند. و ما همچنین این را در بررسی خود آزمایش خواهیم کرد. جزئیات دیگری مانند دکمه شانه و لرزش محور X فوق العاده بزرگ نیز در بررسی آینده گنجانده خواهد شد.

REDMI K50G hands-on MIUI 13 FEATURED

برای نرم افزار، گوشی ردمی K50 گیمینگ با رابط کاربری MIUI 13 از قبل نصب شده است و بدیهی است که Redmi ویژگی های نرم افزاری خود را برای تجربه بازی بهتر غنی کرده است.

REDMI K50G hands-on REAR DESIGN GAMING

با قیمت اولیه حدود 520 دلار، Redmi K50 Gaming Edition احتمالاً رقابتی ترین کیلر در برابر سایر گوشی های گیمینگ است. به غیر از ماژول دوربین معمولی، روی کاغذ هیچ نقطه ضعف آشکاری برای گوشی وجود ندارد.

منبع: GIZMOCHINA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید