نحوه ویرایش و ادیت ویدیو در گوشی آیفون iOS اپل

ویرایش و ادیت ویدیو در آیفون ، آموزش ویرایش و تغییر ویدیو در گوشی های آیفون iOS ، اگر یاد بگیرید که چگونه ویدیوها را در iPhone ویرایش کنید، می‌توانید به سمت تبدیل فیلم‌های معمولی به کات مناسب برای میکس های هالیوودی بروید. بسیار خوب، شاید این مقدار کمی زیاده روی باشد، اما حداقل، می توانید به سادگی با استفاده از ابزارهای ویرایشی که در برنامه Photos قرار گرفته اند، ویدیوهای خود را بسیار چشمگیرتر کنید.

در حالی که لزوماً با قدرت بهترین نرم افزار ویرایش ویدئو، این نرم افزار همچنان برای انجام تنظیمات در حین پرواز عالی است زیرا می توانید به سرعت ویدیوهای خود را کوتاه کنید، نوردهی، هایلایت ها، سایه ها و نمایه های رنگی آنها را تغییر دهید و حتی تغییر دهید. چشم انداز و همچنین فیلترهای جالبی برای بازی کردن وجود دارد. در واقع، این ابزارهای داخلی مانند این هستند که به آیفون کمک می‌کنند تا به یکی از بهترین تلفن‌های موجود تبدیل شود.

بنابراین، آیا یا شما آخرین مدل آیفون 14 پرو یا چیزی کمی قدیمی‌تر را ندارید، زمان شروع ویرایش هست.

همچنین بخوانید : اشتراک گذاری لوکیشن در آیفون

نحوه ادیت و ویرایش ویدیو در گوشی آیفون

قبل از اینکه بتوانید ویرایش را شروع کنید، باید یک ویدیو را شناسایی کنید، اما این به اندازه کافی آسان هست.

1. اول از همه، باید برنامه Photos را در iPhone خود باز کنید و یک ویدیو را برای ویرایش پیدا کنید. اگر روی نماد آلبوم‌ها در پایین صفحه ضربه بزنید، به پایین اسکرول کنید و روی ویدیوها ضربه بزنید، می‌توانید به راحتی ویدیوها را پیدا کنید، که مشاهده خواهید کرد. تحت انواع رسانه.

ویرایش ویدیو در آیفون

2. اکنون، با ویدیو روی صفحه، روی ویرایش ضربه بزنید.

ویرایش ویدیو در آیفون

چگونه ویدیوی خود را در آیفون کوتاه کنید

1. اگر می‌خواهید ویدیوی خود را به سادگی کوتاه‌تر کنید یا هر فیلم ناخواسته را خارج کنید، برای نشان دادن خط زمانی، روی نماد دوربین در پایین صفحه ضربه بزنید.

سپس دو نوار لغزنده را فشار داده، نگه دارید و به سمت چپ و راست حرکت دهید از جدول زمانی.

ویدیو آیفون

2. همانطور که این کار را انجام می‌دهید، یک کادر زرد رنگ در اطراف فیلم خواهید دید که می‌خواهید آن را حفظ کنید. لغزنده ها را تنظیم کنیدتا زمانی که خوشحال شوید. می‌توانید بازی را فشار دهید تا فیلم کوتاه‌شده را ببینید.

ویرایش ویدیو در آیفون

3. وقتی از ویدیوی کوتاه شده خود راضی هستید، روی انجام شد ضربه بزنید. اکنون می‌توانید ذخیره ویدیو را انتخاب کنید — در این صورت فایل اصلی را رونویسی می‌کنید. می‌توانید روی ذخیره ویدیو به‌عنوان کلیپ جدید ضربه بزنید. این تضمین می کند که ویدیوی اصلی را دست نخورده باقی می گذارید.

ویدیو آیفون

با منوی ویرایش آشنا شوید

می توانید تنظیماتی را در خود تصویر ویدیو انجام دهید. برای مثال، می‌توانید روشنایی، درخشندگی، سایه‌ها و حتی چرخش یک ویدیو را تغییر دهید.

1. روی نماد تنظیم ضربه بزنید (به نظر می‌رسد. مانند یک دکمه صدا یا درجه حرارت در سمت راست نماد دوربین).

به‌سرعت، می‌توانید گزینه خودکار را استفاده کنید (آیکونی شبیه به یک گرز دارد) که به شما این امکان را می دهد که به سرعت ویدیوی خود را تعمیر کنید. از نوار لغزنده استفاده کنید تا شدت ویرایش‌های خودکار را تنظیم کنید.

ویرایش ویدیو در آیفون

 

2. اگر ترجیح می‌دهید کنترل بیشتری داشته باشید، سایر نمادها را در سمت راست نماد خودکار با کشیدن انگشت به چپ کاوش کنید.

اولین موردی که با آن مواجه می‌شوید، قرار گرفتن در معرض هست. . روی نماد نوردهی ضربه بزنیدو می‌توانید لغزنده را به سمت راست تنظیم کنید تا نوردهی را افزایش دهید و ویدیوی خود را روشن کنید.

لغزنده را به سمت چپ تنظیم کنید تا نوردهی کمتر و ویدیوتان تیره شود. در حین تنظیم کردن، تعدادی را خواهید دید که در حال کاهش و افزایش هست.

ویرایش ویدیو در آیفون

3. نماد بعدی در کنار Highlights است و می‌توانید تنظیماتی را برای کاهش هر گونه تکه‌های روشن بیش از حد در ویدیوی خود انجام دهید. روی نماد Highlights ضربه بزنید و دوباره لغزنده را به سمت راست تنظیم کنید تا نقاط برجسته کمتر شودیا لغزنده را به سمت چپ تنظیم کنید تا نقاط برجسته را بلند کنید.

ویدیو آیفون

4. اکنون برای ویرایش و ادیت ویدیو در آیفون ، می‌توانید هر قسمت تاریک ویدیوی خود را روشن کنید. روی نماد سایه‌ها ضربه بزنید و لغزنده را به سمت چپ تنظیم کنید برای بالا بردن سایه‌ها و لغزنده را به سمت راست تنظیم کنید برای سایه‌های پایین‌تر

ویدیو آیفون

5. اکنون می‌توانید به اصلاح ویدیوی خود ادامه دهید. روی نماد کنتراست ضربه بزنید تا تفاوت آهنگ ویدیوی خود را افزایش دهید- لغزنده را به سمت چپ تنظیم کنید تا کنتراست را افزایش دهید و نغزنده را به سمت راست تنظیم کنید > آن را پایین بیاورید.

ویرایش ویدیو در آیفون

6. می توانید:

    • روی روشنایی ضربه بزنید تا ویدیوتان روشن‌تر شود — از چپ به روشنایی کمتر و سمت راست برای افزایش روشنایی تنظیم کنید.
    • برای افزودن تاریکی قسمت‌های تاریک ویدیوتان، روی نقطه سیاه ضربه بزنید — سمت چپ را به تیره شدن و راست را برای روشن شدن تنظیم کنید.
  • و با اشباع، جنب و جوش، گرما، رنگ، وضوح، وضوح، کاهش نویز و تصویر رنگی بازی کنید. فقط با دستیابی به این دست ها می توانید تأثیراتی را که روی یک تصویر می گذارند مشاهده کنید.

افزودن فیلترها به ویدیو

خیلی به راحتی می توان با اعمال یک فیلتر، ظاهر کلی ویدیوی خود را تغییر داد.

1. روی نماد فیلتر ضربه بزنید.

ویرایش ویدیو در آیفون

(اعتبار تصویر: آینده)2. از میان فیلترها به چپ و راست حرکت کنید و روی فیلتری که نظر شما را جلب می کند ضربه بزنید. لغزنده را به چپ یا راست بروید تا ببینید چگونه تصویر ویدیوی شما را تغییر می‌دهد

ویرایش ویدیو در آیفون

تبدیل یک ویدیو در iPhone خود

برای ویرایش و ادیت ویدیو در آیفون ، اکنون می خواهید دریافت کنید برای منوی Transform استفاده می شود. اگر ویدیویی گرفته‌اید و قسمت‌هایی از تصویر وجود دارد که ترجیح می‌دهید آن‌ها را وارد نکنید، می‌توانید آن‌ها را برش دهید. می‌توانید منظر عمودی و افقی ویدیوی خود را تغییر دهید.

1. برای شروع، روی نماد تبدیل ضربه بزنید.

ویدیو آیفون

2. شما به طور خودکار در حالت برش خواهید بود. دسته ها را روی شبکه حرکت دهید تا مشخص کنید کدام قسمت از فیلم متحرک باید در ویدیو گنجانده شود.

ویرایش ویدیو در آیفون

3. هنگامی که یک برش را به پایان رساندید، می توانید چشم انداز را تغییر دهید. روی نماد عمودی ضربه بزنید و می توانید با تنظیم نوار لغزنده به چپ یا راست، چشم انداز ویدیو را به صورت عمودی کج کنید.

ویرایش ویدیو در آیفون

4. اگر روی نماد افقی ضربه بزنید، می‌توانید با تنظیم کردن، پرسپکتیو را به صورت افقی کج کنید. نوار لغزنده چپ یا راست.

5. همچنین می‌توانید روی نماد چرخش ضربه بزنید و این به شما امکان می‌دهد هر بار که فشار می‌دهید، تصویر ویدیو را 90 درجه بچرخانید

ویرایش ویدیو در آیفون

6. چرا سعی نمی کنید ویدیو را در سطح افقی آن ورق بزنید؟ برای انجام این کار،روی نماد در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

ویرایش‌های ویدیوی خود را کپی و جای‌گذاری کنید

اگر ویرایش‌هایی را که در یک ویدیو انجام داده‌اید دوست دارید، می توانید آنها را روی دیگری اعمال کنید.

1. روی نماد سه نقطهدر گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

2. strong> اکنون Copy Edits را انتخاب کنید. فقط باید ویدئوی دیگری را باز و ویرایش کنید، نماد سه نقطه را دوباره انتخاب کنید و روی جای‌گذاری ویرایش‌ها ضربه بزنید تا از ویرایش‌هایی که می‌کنید استفاده کنید. ساخته ام.

و همین‌جا می‌روید. اکنون می توانید با فهمیدن نحوه ویرایش ویدیو در آیفون دچار کرک شوید، اما اگر اشتباهی مرتکب شدید نگران نباشید. در هر نقطه از ویرایش خود، می‌توانید روی Reset ضربه بزنید تا به ویدیوی اصلی بازگردید.

منبع :TOMSGUIDE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید