نحوه ساخت لوکیشن تقلبی در گوشی های آیفون iOS

ساخت لوکیشن تقلبی و فیک در آیفون

گاهی اوقات نیاز به تغییر لوکیشن و ایجاد لوکیشن تقلبی یا فیک یا جعلی در گوشی آیفون پیدا میکنید. در این مطلب روش ساخت لوکیشن تقلبی در آیفون را آموزش می دهیم. دستگاه iOS شما، خواه iPhone یا iPad باشد، دارای GPS است که مکان شما را در اختیار انواع مختلف برنامه ها قرار می دهد. برای استفاده کامل از این برنامه ها، باید این توانایی را داشته باشید که لوکیشن تقلبی در آیفون بسازید. این به هر برنامه‌ای که از داده‌های GPS شما درخواست می‌کند می‌گوید خدمات و اطلاعاتی را بر اساس مکان جعلی شما ارائه دهد. این ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما با AnyGo از iToolab، می توانید این کار را با نرم افزار ساده ای که نیازی به جیلبریک شدن دستگاه شما ندارد انجام دهید.

اگر می خواهید قفل محتوای جدید را از برنامه های دوستیابی، بازی ها، رسانه های اجتماعی یا هر چیزی که بر اساس موقعیت مکانی به شما محتوا می دهد باز کنید، این بهترین راه برای انجام این کار هست. . با استفاده از تنظیماتی که به شما امکان می‌دهد مسیرهای سفارشی ایجاد کنید، حرکات خود را جعل کنید تا تلفنتان فکر کند که در خیابان خاصی راه می‌روید. هر برنامه‌ای که بر اساس حرکت شما به شما دستاورد می‌دهد یا قفل جایزه را باز می‌کند، فکر می‌کند که در حال قدم زدن هستید در حالی که در واقع می‌توانید در رختخواب خود بخوابید.

ساخت لوکیشن تقلبی یا جعلی با گوشی آیفون

ویژگی های AnyGo:

  • مکان های GPS را با حالت تله پورت یا پرش در iPhone/iPad تغییر دهید.
  • حرکت GPS را در هر مسیر سفارشی با سرعت طبیعی شبیه سازی کنید.
  • فایل های مسیر GPX بازی محبوب را برای استفاده بعدی وارد و جمع آوری کنید.
  • چندین مکان iPhone یا iPad را به طور همزمان تغییر دهید.
  • با بازی ها و برنامه های LBS به خوبی کار می کند.
  • به طور کامل از آخرین نسخه بتا iOS 16 پشتیبانی کنید.

چگونه با iToolab AnyGo موقعیت مکانی خود را جعل کنیم

مرحله 1. برنامه را اجرا کنید
دانلود و راه‌اندازی AnyGo در کامپیوتر شما. نسخه هایی برای هر دو سیستم MAC و PC موجود هست.
مرحله ۲. آیفون خود را وصل کنید
iPhone یا iPad خود را با استفاده از کابل USB استاندارد خود به کامپیوتر وصل کنید.
مرحله 3. تغییر مکان GPS
حالت مورد نظر خود را برای تغییر مکان GPS انتخاب کنید.
به همین سادگی هست. این ویدیو تمام روش های مختلف استفاده از نرم افزار را نشان می دهد:

از انواع مختلف حرکات موجود بهره ببرید. می‌توانید از اینها برای کار با برنامه‌هایی استفاده کنید که پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، رانندگی و موارد دیگر را ردیابی می‌کنند.

مسیر دو نقطه ای ساده ترین نوع حرکت به جعل نماد دو نقطه را از منوی پیمایش انتخاب کنید. محل شروع و پایان را روی نقشه قرار دهید سپس سرعتی را که می خواهید بین آنها حرکت کنید تنظیم کنید. مسیر چند نقطه ای عملکرد مشابهی دارد، اما مسیرهای پیچیده تری دارد. نماد چند نقطه را از منوی پیمایش انتخاب کنید.

جعل مکان تله پورت برای برنامه های رسانه های اجتماعی بهترین هست. . با یک ضربه می توانید خود را در هر کجای دنیا قرار دهید. از نماد دایره در منوی پیمایش برای فعال کردن تله‌پورت استفاده کنید. سپس هر مکان روی زمین را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون به نظر می‌رسد که برای برنامه‌هایی مانند Snapchat، Facebook، و هر رسانه اجتماعی که موقعیت مکانی شما را نشان می‌دهد، در آن نقطه هستید.

یک فایل GPX حاوی داده هایی برای یک مسیر از پیش ساخته شده هست. اینها اغلب جزئیات مسیرهای پیاده‌روی، مکان‌های خارج از جاده، گشت‌های شهری پیچیده یا چیزی است که می‌تواند مختص یک بازی باشد. با iToolab AnyGo، می توانید این فایل ها را وارد کنید تا مسیرهای از پیش ساخته شده را به نرم افزار خود اضافه کنید. برای شروع وارد کردن، روی نماد GPX از منوی پیمایش ضربه بزنید.

پیمایش جوی استیک بهترین روش برای جعل شما هست. مکان با بازی هایی که شما را ملزم به کاوش در یک منطقه خاص می کند. پس از اینکه نماد d-pad را از منوی پیمایش انتخاب کردید، با کلیدهای جهت‌دار صفحه‌کلید، کنترل کامل حرکات خود را در دست بگیرید.


نکته برای گیمرهای واقعیت افزوده: از حالت جوی استیک برای انجام حرکات فوق العاده دقیق استفاده کنید. شما می توانید دقیقاً در مکان مناسب برای تعامل با محتوای بازی AR مورد علاقه خود قرار بگیرید. اگر یک بازی محتوای بهتری در مناطق خارج از کشور داشته باشد یا ویژگی‌های انحصاری برای رویدادی با زمان محدود داشته باشد، اکنون فقط با یک ضربه فاصله دارید.

اگر می‌خواهید لوت بازی AR خود را به حداکثر برسانید، می‌توانید از AnyGo با چندین دستگاه iOS [حداکثر پنج دستگاه] استفاده کنید. می‌توانید همزمان چندین نمونه را پخش کنید و در عین حال مکان را در همه آیفون‌ها و آی‌پدهای خود جعل کنید. این یک راه خوب برای افزایش سرعت سطح بالا بسته به نوع بازی شما خواهد بود.


شما می توانید دانلود iToolab AnyGo به صورت رایگان، با برنامه های اشتراک متناسب با هر نوع هزینه .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید