نحوه خودکار کردن تسک ها در اندروید با MacroDroid

خودکار کردن تسک ها با Macrodroid

نحوه خودکار کردن تسک ها در اندروید با MacroDroid . چگونه تسک ها را در اندروید با MacroDroid خودکار کنیم و مراحل انجام آن به چه صورت است. همراه با لینک مستقیم دانلود .

نحوه خودکار کردن تسک ها در اندروید با MacroDroid

MacroDroid یک برنامه بسیار قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را در یک گوشی اندرویدی خودکار کنید.

خودکار کردن تسک ها با Macrodroid

آنچه اندروید را از سایر سیستم عامل های تلفن همراه متمایز می کند، سطح استثنایی از انعطاف پذیری آن است. اگر می خواهید از کنترل گرانول گوشی هوشمند خود لذت ببرید، اندروید بهترین چیزی است که می توانید به آن امیدوار باشید. با این حال، برای به دست آوردن بهترین نتیجه، به ابزارهای مناسبی نیاز دارید تا به شما در استفاده از پتانسیل انعطاف پذیری و سفارشی سازی فراوان آن کمک کند.

MacroDroid قدرتمند، چند منظوره و آسان برای استفاده، مانند یک برنامه همه کاره است که به شما کمک می کند تقریباً هر کاری را با تلفن هوشمند اندرویدی خود انجام دهید. اما چقدر خوب است و دقیقاً چه کاری می توانید با MacroDroid انجام دهید؟ 

MacDroid چیست؟

MacroDroid یک برنامه اندرویدی کوچک و جذاب است که می تواند به شما کمک کند تقریباً هر کاری را در دستگاه خود خودکار کنید.

برای درک بهتر کاری که MacroDroid انجام می دهد، به هر کاری که می توانید با گوشی هوشمند اندرویدی خود انجام دهید فکر کنید. می توانید تماس برقرار کنید، وب را مرور کنید، فایل ها را دانلود کنید، توییت کنید یا تصاویر را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. MacroDroid اتوماسیون را برای تمام آن فعالیت ها یا وظایف معرفی می کند.

بنابراین، به جای اینکه مجبور باشید خودتان این کارها را انجام دهید، می‌توانید آن‌ ها را طوری برنامه‌ ریزی کنید که مثلاً در زمان‌ های خاصی از روز یا زمانی که شرایط خاصی برآورده می‌شود اتفاق بیفتد.

آیا به گوشی اندرویدی خود نیاز دارید که هر زمان که تا ساعت 6 بعد از ظهر در خانه نیستید به همسرتان پیام بدهد؟ MacroDroid می تواند این کار را انجام دهد. در مورد ارسال ایمیل به رئیس خود هر بار که دیر سر کار می شوید چطور؟ MacroDroid نیز می تواند این کار را انجام دهد. در مورد کاهش روشنایی صفحه نمایش خود در ساعت 8 صبح هر روز چطور؟ مشکلی نیست.

MacroDroid مانند یک دستیار رباتی است که می توانید بگویید چه کاری و چه زمانی باید انجام دهید – و دقیقاً این کار را انجام می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر بتوانید به صورت دستی یک کار خاص را در گوشی هوشمند اندرویدی خود انجام دهید، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید MacroDroid آن را به صورت خودکار برای شما انجام دهد. اگرچه MacroDroid تنها برنامه اتوماسیون اندروید نیست، اما یکی از ساده ترین برنامه ها برای استفاده است، به خصوص اگر به تازگی با اتوماسیون اندروید شروع کرده اید.

لینک دانلود: MacroDroid

نحوه راه اندازی و استفاده از MacDroid

در مورد نحوه خودکار کردن تسک ها در اندروید با MacroDroid باید بگوییم که ممکن است در ابتدا کمی دلهره آور به نظر برسد، اما زمانی که اصول عملکرد MacroDroid را بدانید، عادت کردن به MacroDroid بسیار آسان است. بنابراین MacroDroid چگونه کار می کند و نحوه خودکار کردن تسک ها در اندروید با MacroDroid به چه صورت است؟

خودکار کردن تسک ها با Macrodroid

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام خسته نباشید ممنون از توضیحات خوبتان adb hack که در macdroid مورد میاز است چیه؟ و چگونه می توان آن را انجام داد؟ آیا اصلا انجام دادن این کار را توصیه می کنید ؟ آیا انجام دادن این کار مشکلی برای گوشی ایجاد نمی کمد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید