نحوه تایید شدن و گرفتن تیک آبی در توئیتر

نحوه تایید و گرفتن تیک آبی در تلگرام

آموزش نحوه تایید شدن و گرفتن تیک آبی در توئیتر. چگونه در توئیتر تایید شویم و در آخر تیک آبی دریافت کنیم.

نحوه تایید شدن و گرفتن تیک آبی در توئیتر

نحوه تایید شدن و گرفتن تیک آبی در توئیتر

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که هر شخصی می تواند برای تایید شدن در توئیتر اقدام کند. در اینجا نحوه دانستن اینکه آیا اکانت ما معتبر است و چگونه فرایند را شروع کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم.

همانند بیشتر پلتفرم های شبکه اجتماعی, توئیتر سیستم تاییدی را ارائه می دهد. هدف آن شناسایی اکانت هاییی است که دارای نمایه عالیی می باشند و انجام این عمل ثابت می کند که ما بقی کاربران می توانند به این اکانت ها اعتماد کنند.

در مه 2021, توئیتر دوباره سیستم تایید را برای همه باز کرد. در اینجا نحوه اقدام برای تایید در توئیتر و اینکه چه چیزی را باید در مورد فرایند بدانید را مورد بررسی قرار می دهیم.

یک جدول زمانی کوتاه از تایید توئیتر

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که زمانیکه توئیتر برنامه تایید خود را در سال 2009 شروع کرد, تنها به انتخاب خود حساب هایی را تایید می کرد. در سال 2016, این شرکت با باز کردن درخواست های تایید به همه, این رویه را تغییر داد.

بعد از آن, در سال 2017 برنامه تایید را به حالت تعلیق در آورد, بنابراین قادر به این نبودید تا خودتان درخواست تیک آبی را بدهید. بسیاری از مردم احساس می کردند که سایتی که ایجاد کننده تایید بود نشان می داد که توئیتر حساب تایید شده را تایید کرده است که در واقع قصد خود شرکت نبوده است. از این زمان به بعد, توئیتر اعلام کرد که در حال حل این مشکل است, اگرچه واضح نبود که چه چیزی تغییر یافت.

در مه 2021, توئیتر مجددا درخواست تایید را باز کرد. پس از چند روز توئیتر تایید را متوقف کرد تا هجوم درخواست ها را حبران کند و هم اکنون هر شخصی می تواند درخواست تایید بدهد.

بیایید به اینکه چگونه می توانید درخواست تیک آبی بدهید و یا از توئیتر تیک آبی دریافت کنید را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین می توانید مطالب بیشتری را در مورد آموزش شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

نحوه درخواست تایید توئیتر

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که چه از طریق اپلیکیشن موبایل و چه از طریق رابط کاربری وب می توانید در توئیتر درخواست تایید بدهید.

اگر قصد دارید تا از طریق گوشی خود تایید بگیرید, اپلیکیشن توئیتر را باز کنید و در پایین صفحه به تب Home سوئیچ کنید. منوی سمت چپ را باز کنید و Settings and privacy را انتخاب کنید و سپس بر وری Account بزنید. در این قسمت, فیلد Verification request را مشاهده خواهید کرد. برای شروع بر روی آن بزنید.

بمنظور درخواست تایید در وبسایت توئیتر, بر روی More در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید و Settings and privacy را انتخاب کنید. Your account و سپس در ادامه Account information را انتخاب کنید. بمنظور باز کردن این صفحه, ممکن است که احتیاج به این داشته باشید تا رمز عبور توئیتر خود را تایید کنید. زمانیکه باز شد, در زیر Verified بر روی Request Verification کلیک کنید.

پس از انجام هر کدام از آپشن ها, بمنظور شروع Start request را بزنید. اگر سیستم تایید توئیتر متوقف شده است, ممکن است که پیامی را با این مضمون که درخواست های تایید در این زمان در دسترس نیستند را مشاهده کنید. بعدا دوباره این مورد را بررسی کنید.

نحوه تایید شدن و گرفتن تیک آبی در توئیتر

شرایط کلی برای تایید توئیتر

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که علاوه بر معیارهای که در زیر مشاهده خواهیم کرد, توئیتر چند شرط را برای همگی حساب های تایید شده دارد.

  • حساب شما باید دارای یک اسم و عکس پروفایل باشد.
  • باید در طول شش ماه گذشته وارد حساب خود شده باشید.
  • باید یک ایمیل و یا شماره تلفن تایید شده در اختیار داشته باشید.
  • نباید در طول 12 ماه گذشته به علت نقض قوانین, توئیتر شما بسته شده باشد, مگر اینکه موفق به درخواست تجدید نظر شده باشید.

انواع خاصی از حساب ها قابل تایید نیستند. توئیتر تقلیدها, خبرخوان, تفسیر و یا حساب های غیر رسمی طرفداران را تایید نمی کند. همچنین توئیتر حساب های دستکاری شده, همانند آنهایی که فالوور می فروشند را تایید نمی کند.. در آخر, هرگونه حشابی که در حال انجام دادن فعالیت های مضر باشد ویا اینکه محتوای امنیتی توئیتر را نقض کند را تایید نمی کند.

همچنین توئیتر حیوانات خانگی و شخصیت های خیالی را تایید نمی کند, مگراینکه مستقیما به یک برند تایید شده و یا تولید سرگرمی متصل شده باشند.

انواع حساب های توئیتر واجد شرایط تایید

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که بمنظور تایید شدن در توئیتر, حساب شما باید در این 6 طیقه بندی قرار گرفته باشد:

  1. فعال, برگزارکننده و یا تاثیرگزار: توئیتر این اشخاص را به اینگونه تعریف می کند که آنها از این پلتفرم بمنظور آگاه سازی, به اشتراک گذاشتن اطلاعات و جمع آوری اعضا یک جامعه پیرامون یک هدف, استفاده می کنند.
  2. شرکت, برند و یا سازمان: این دسته بندی برای حساب هایی است که نام های برند, شرکت ها و یا چیزهای شبیه به آن را ارائه می دهند. همچنین این دسته بندی شامل رهبرها و سایر افراد مشهور از این سازمان ها می شود.
  3. هنرمندان و گروه های هنری: علاوه بر سازمان های اصلی سرگرمی همانند شبکه های تلوزیونی و استدیوهای فیلم, این گروه همچنین شامل بازیگران, کارگردانان و خوانندگان نیز می شود. همچنین توئیتر می گوید اگر ایجاد کنندگان محتوای دیجیتال نیز بطور دائم در شش ماه گذشته محتوایی را تولید کرده باشند و واجد شرایط نیز باشند را تایید می کند.
  4. مقام دولتی و یا شرکت وابسته: افرادی که در حال حاضر ار مقام های دولتی, سفیران, کاندیداهای رسمی و یا از قبیل آن هستند.
  5. روزنامه نگاران و سازمان های خبری: این دسته بندی شامل حساب های رسمی سازمان های خبری واجد شرایط و بعلاوه هر روزنامه نگاری که با آنها کار می کند می شود. سازمان های قابل تایید شامل روزنامه ها, ایستگاه های کابلی و یا استریمینگ, مجریان پادکست و از قبیل آن می شود. روزنامه نگاران آزاد نیز اگر به اندازه کافی نوشته های معتبری را ایجاد کرده باشند نیز می توانند مورد تایید واقع شوند.
  6. ورزش های حرفه ای و یا نهادهای esports: گروه آخر شامل تیم های حرفه ای ورزشی و ورزشکاران آنها و همچنین مربیان آنها می شود. همچنین این گروه شامل لیگ های esprts و بازیکنان آنها به شرط اینکه در نشریات مهم به اندازه کافی در مورد آنها نوشته شده باشد می شود.

باید دقیقا مشخص شود که متعلق به چه گروهی هستید. شرایطی که به آن برای تایید شدن دارید بستگی به گروهی دارد که انتخاب می کنید, پس مطمئن شوید که گروه درستی را انتخاب می کنید.

اگر واجد شرایط هیچکدام از این گروه ها نبودید, ممکن است که توئیتر شما را تایید نکند. منتظر شرکتی باشید که انواع حساب ها را برای تایید در آینده در معرض دسترس شما قرار دهد.

ارائه منابع برای تایید

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که در ادامه, احتیاج به این دارید که مدارکی را دال بر اینکه حساب شما بر طیق دسته بندی های بالا واجد شرایط تایید است را برای توئیتر ارائه دهید. برای اطلاعات بیشتر پیج راهنمای حساب تایید شده توئیتر را مشاهده کنید.

بعنوان مثال, اگر آپشن activist و یا فعال را انتخاب کردید, احتیاج به این دارید تا لینکی را از مقاله ای در ویکی پدیا درباره خود ارائه دهید, سه لینک اخیر, از منبع خبری معتبر که درباره شما باشد و یا اینکه پروفایل Google Trends که نشان دهد مردم اخیرا درباره شما در اینترنت جستجو کرده اند.

بسته به اینکه چه چیزی را انتخاب کنید, پیج سریعا به شما می گوید که شما نمی توانید فالوور بگیرید و شرایط ذکر شده را ندارید. اگر این مسئله اتفاق افتاد, باید دسته بندی دیگری را انتخاب کنید و یا اینکه بعدا حساب خود را بسازید.

نحوه تایید شدن و گرفتن تیک آبی در توئیتر

تایید هویت شما

در ادامه, توئیتر باید قانونی بودن شما را تایید کند. سه روش برای انجام این کار وجود دارد:

  1. شناسه صادر شده توسط دولت: تصویر شناسنامه ای مانند گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت خود را بارگذاری کنید.
  2. آدرس ایمیل رسمی: بمنظور استفاده از این آپشن, آدرس ایمیل توئیتر شما باید از دامنه رسمی باشد, مانند آدرس .gov و یا دامنه کارکنان شما. اگر آدرس ایمیل معمولیی در اختیار دارید ( مانند Gmail) از این روش نمی توانید استفاده کنید
  3. وب سایت های رسمی: لینکی به یک وب سایت رسمی که مستقیما حساب توئیتر شما را ارجاع می دهد ارائه دهید.

نهایی کردن توئیتر شما

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که پس ار اتمام فرم, صفحه Review and submit و یا بررسی و ارسال را مشاهده خواهید کرد. تایید کنید که جزئیاتی را که در مورد خود ارسال کرده اید صحیح هستند و سپس بمنظور ارسال درخواست تایید Submit را بزنید.

توئیتر بیان می کند که تمامی درخواست ها توسط شخصی بررسی می شود و ممکن است که چند هفته طول بکشد تا فرایند درخواست شما انجام شود. ایمیل و نوتیفیکیشنی را بمنظور اینکه به شما این امکان داده شود تا توئیتر درخواست شما را تایید کند دریافت خواهید کرد. زمانیکه شرکت تصمیمی می گیرد, ایمیل دیگری با این مضمون که توئیتر درخواست شما را تایید کرده است برای شما ارسال می شود.

اگر مورد تایید واقع نشدید, پس از 30 روز دوباره باید برای تایید اقدام کنید. بخاطر داشته باشید که توئیتر دلیلی برای رد شدن درخواست شما ارائه نمی دهد, بنابراین متوجه نخواهید شد که دلیل عدم تایید شما چه بوده است.

چه اتفاقی می افتد زمانیکه تایید می شوید؟

در مورد نحوه  تایید و گرفتن تیک آبی در توئیتر باید بگوییم که اگر از توئیتر تیک آبی دریافت کردید, تبریک می گوییم! هم اکنون اعتبار بالایی در حساب خود دارید و می توانید به دوستان خود در مورد حساب خود فخر بفروشید.

با این وجود, زمانیکه مورد تایید واقع می شوید تغییرات آنچنانیی را احساس نمی کنید. بعنوان مثال, قادر به این هستید تا پاسخ ها را در توئیت خود به گونه ای فیلتر کنید که تنها کاربرانی که مورد تایید واقع شده اند بتوانند آنها را مشاهده کنند. ما در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر قبلا به بررسی واقعی تیک آبی پرداخته ایم. علاوه بر این, بیشترین سودی که شما از تایید شدن می برید این است که می توانید به بقیه کاربران نشان دهید که حساب شما تقلبی و فیک نیست.

در ژوئن 2020, یک مورد شدید که حساب های تایید شده را تحت تاثیر قرار داد این بود که بسیاری از حساب های معروف توئیتر برای توئیت کلاه برداری در بیت کوین ربوده شده بودند. در پاسخ به این, توئیتر به طور موقت از ارسال همه حساب هاب تایید شده جلوگیری کرد.

از دست دادن وضعیت تایید

تایید توئیتر دائمی نیست؛ بنا به دلایلی ممکن است که تایید را از دست بدهید. برخی از آنها شامل:

  • تغییر نام کاربری توئیتر شما
  • حساب توئیتر شما غیر فعال شود
  • ترک کردن جایگاهی که بخاطر آن مورد تایید واقع شده بودید, همانند ترک کردن مقام رسمی, اگر معیارهای دیگر تایید را نداشته باشید
  • گمراه کردن مردم با تغییر بیوگرافی و یا اسم خود در توئیتر
  • شکستن قوانین توئیتر در مورد اسپم ها, به اشتراک گذاشتن اصلاعات خصوصی, سوء استفاده و مواردی از قبیل آن

در دریافت تایید توئیتر موفق باشید

هم اکنون هر آنچه که باید را در مورد اقدام برای تایید در توئیتر می دانید. تا زمانیکه دارای حسابی معتبر در یکی از دسته بندی های بالا نباشید, احتمالا ارزش نخواهد داشت که تیک آبی دریافت کنید. اما اگر جزو یکی از گروه های بالا حساب می شوید, امتحان کنید و ببینید که آبا توئیتر شما را قبول می کند یا خیر.

هر زمان که مورد تایید واقع شدید, همیشه رزوش های کاربردی برای افزایش جایگاه شما در توئیتر وجود دارد.

منبع: MAKEUSEOF.CPM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید