نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

می‌توانید ChatGPT را با خود به هرکجا که می خواهید ببرید! در این مقاله نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS را مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

احتمالاً بیشتر شما قبلاً از ChatGPT استفاده کرده اید – چت ربات هوش مصنوعی که طوفانی در اینترنت به پا کرده است. در حالی که ربات‌ های گفتگوی مختلف به سرعت ظاهر شدند، محصول OpenAI موفق‌ترین و پیچیده‌ترین آن را نشان داد. تنها چیزی که جای آن در چت جی پی تی خالی است یک برنامه برای اندروید و iOS است.

خوشبختانه، راه های مختلفی نیز وجود دارد. بهترین گزینه این است که وب سایت ChatGPT را در مرورگر گوشی خود راه اندازی کنید. ممکن است ناخوشایند باشد، اما تنها راه رسمی (و ایمن) برای انجام این کار است. با این حال، این تنها راهی نیست که می توانید به ChatGPT در گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنید، و ما چند روش جایگزین را بررسی کرده ایم.

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید یا iOS

در مورد نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS باید گفت که استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS ساده و آسان است. شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، وب سایت را از طریق سافاری یا کروم راه اندازی کنید، و پس از آن همه چیز آماده است.

  1. هر مرورگر وب را باز کنید و به chat.openai.com، وب سایت رسمی ChatGPT مراجعه کنید.
  2. با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید (یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید).
  3. پس از اتمام ثبت نام/ورود به سیستم، با چند سلب مسئولیت در مورد ربات چت مواجه خواهید شد. برای همه این موارد روی Next ضربه بزنید و سپس برای شروع استفاده از ChatGPT روی Done ضربه بزنید.

مانند نسخه دسکتاپ، می توانید به مکالمات قبلی دسترسی داشته باشید، به ChatGPT Plus ارتقا دهید یا حتی دارک مود را فعال کنید. می توانید با ضربه زدن روی نماد منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

استفاده از ChatGPT از طریق میانبرهای Siri

در این قسمت از نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS استفاده از ChatGPT از طریق میانبرهای Siri را مورد بررسی قرار می دهیم.  Siri یک دستیار مجازی عالی است، اما نمی تواند به پای ChatGPT برسد. با این حال، اگر بخواهید Siri توانایی بیشتری داشته باشد، اکنون می‌توانید ChatGPT را با Siri ترکیب کنید. این روش شامل میانبرهای Siri ، کلیدهای API برای ChatGPT و کمی صبر است. قبل از ادامه، مطمئن شوید که یک حساب OpenAI دارید.

  1. صفحه میانبر SiriGPT را باز کنید، آیفون شما از شما می خواهد که فایل را در برنامه Shortcuts باز کنید. از اینجا روی Add Shortcut ضربه بزنید.
  2. کلیدهای OpenAI API خود را با مراجعه به platform.openai.com دریافت کنید. سپس وارد حساب OpenAI خود شوید و روی آیکون منو (سه خط افقی) در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. روی آیکون پروفایل خود در پایین منو ضربه بزنید، سپس روی View keys API ضربه بزنید.
  4. سپس روی Create new secret key ضربه بزنید و روی نماد کپی ضربه بزنید تا آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید. روی OK ضربه بزنید تا پنجره بسته شود.
  5. شما باید این کلید API را به میانبر SiriGPT که قبلا نصب کردیم اضافه کنید. برنامه Shortcuts را باز کنید، کوتاه SiriGPT را پیدا کنید و روی سه نقطه ضربه بزنید تا میانبر را ویرایش کنید.
  6. کلید API خود را به جای متن متغیری Add API Key Here قرار دهید.
  7. به منوی Shortcuts برگردید و روی میانبر SiriGPT ضربه بزنید. برای فعال کردن تشخیص گفتار برای میانبر از شما اجازه می خواهد. روی Allow ضربه بزنید.
  8. دوباره میانبر را اجرا کنید و از آن سوال بپرسید. یک پاپ آپ دیگر ظاهر می شود که از شما می خواهد به میانبر اجازه دهید متنی را به OpenAI API ارسال کند. روی Always Allow ضربه بزنید.
  9. در نهایت، اکنون پاسخی را با صدای Siri دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید درخواست دیگری به آن بدهید، روی Done یا Ask Again ضربه بزنید.

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

این مطمئناً کار زیادی است، و اینکه آیا ارزش آن را دارد بستگی به میزان استفاده شما از میانبر دارد. در بدترین حالت، این یک ترفند مهمانی منظم است، اما در بهترین حالت، شما قدرت GPT-3 را در دستان خود دارید، اکنون با صدای Siri که آن را نیرو می دهد. باز هم، این راحت ترین راه برای دسترسی به GPT-3 نیست، اما تعجب آور است که وقتی این کار را انجام می دهد چقدر خوب کار می کند.

برنامه های غیر بومی ChatGPT برای اندروید و iOS

در این قسمت از نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS برنامه های غیر بومی ChatGPT برای اندروید و iOS را مورد بررسی قرار می دهیم. علیرغم موفقیت عظیم ChatGPT، عدم وجود یک برنامه رسمی تلفن همراه ممکن است شما را کمی ناامید کند، به خصوص اگر ترجیح می دهید بیشتر کار خود را با گوشی خود انجام دهید. با این حال، چندین جایگزین غیر بومی وجود دارد. تعداد انگشت شماری از آنها باورنکردنی هستند و بقیه فقط متوسط هستند.

اگر آیفون دارید، باید سریعا Perplexity را دانلود کنید. این برنامه از یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند و بسیاری از عملکردهای ChatGPT را تکرار می کند. این نزدیکترین برنامه به یک برنامه غیر رسمی است. Perplexity همچنین می‌تواند منابعی را برای پاسخ‌های خود فراهم کند، اینترنت را برای اطلاعات لحظه‌ای جستجو کند، و حتی به شما امکان جستجوی صوتی را می‌دهد.

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

لینک دانلود: Perplexity for iOS

اگر اندروید دارید چطور؟ خوب، شما باید Nova را دانلود کنید. این برنامه غیر بومی در حال حاضر از GPT 3.5 استفاده می کند و توسعه دهندگان می گویند که به زودی آن را با عملکرد GPT-4 به روز خواهند کرد. در حالی که برخی از عملکردهای Perplexity را ندارد، دارای پشتیبانی چند زبانه، تاریخچه چت و امکان اشتراک گذاری مستقیم چت های خود از برنامه است.

بیشتر بخوانید: آیا GPT-5 وجود خواهد داشت؟ چه زمانی GPT-5 راه اندازی می شود؟

 

نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS

لینک دانلود: Nova for Android

از خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنید

در قسمت بعدی نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS در مورد خطرات کلاهبرداری این گونه از اپلیکیشن ها صحبت می کنیم. در میان تمام هیجانات هوش مصنوعی، مهم است که حواستان را جمع کنید. شما به راحتی می توانید قربانی برنامه هایی شوید که اطلاعات شما را به سرقت می برند، بی دلیل از شما پول می گیرند یا با سیل دائمی تبلیغات شما را آزار می دهند.
بسیاری از برنامه های غیر بومی وجود دارد که تمام کارهای بالا را انجام می دهند. این مشکل بیشتر در پلی استور است، اما ما شاهد فعالیت های مشابهی در اپ استور نیز بوده ایم. اگر به یک برنامه غیر بومی ChatGPT نیاز دارید، توصیه های ما را دنبال کنید. و اگر می خواهید بهترین تجربه را داشته باشید، به وب سایت رسمی ChatGPT بچسبید یا چت هوش مصنوعی Bing مایکروسافت را امتحان کنید.

قدرت هوش مصنوعی در کف دستان شما

در قسمت آخر از نحوه استفاده از ChatGPT در اندروید و iOS باید گفت که همانطور که هوش مصنوعی به طور تصاعدی رشد می کند، خوب است ببینید که به راحتی می توانید مستقیماً از تلفن خود از آن بهره ببرید. چه از وب سایت رسمی ChatGPT یا یک برنامه غیر بومی استفاده کنید، باید بتوانید بدون مشکل از این چت بات ها بیشترین بهره را ببرید.
فقط به یاد داشته باشید که این چت ربات های هوش مصنوعی می توانند بارها به راحتی اشتباه کنند. به این ترتیب، انجام تحقیقات همیشه مهم است. در حالی که هوش مصنوعی یک ابزار عالی است، اما اعتماد کورکورانه به آن ایده خوبی نیست.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید