نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم تا نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. و همچنین مراحل ارسال چند عکس بطور همزمان در فید و استوری اینستاگرام را توضیح دهیم.

نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

در مورد نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام باید بگوییم که اینستاگرام به ما این امکان را می دهد تا چند عکس را در فید و استوریمان پست کنیم. در اینجا چگونگی انجام آنرا مورد بررسی قرار می دهیم.

زمانی اینکه بتوان چند عکس را در اینستاگرام پست کرد برای کاربران یک رویا بود, اما چند سالی هست که اینستاگرام به ما این اجازه را داده است تا بتوانیم چند عکس را بمنظور اشتراک گذاری در اینستاگرام  باهم انتخاب کنیم.

فرایند به اشتراک گذاری چند عکس بسیار راحت و آسان است, اما همچنین ویژگی دیگری نیز وجود دارد که اینستاگرامرها به آن علاقمندند و اینستاگرام هنوز آنرا به پلتفرم اضافه نکرده است.

کاربران علاقه به این دارند تا به چند حساب بطور همزمان پستی را ارسال کنند. منظور من از چندین حساب, اشتراک همزمان مطالب با چندین حساب اینستاگرام یا امکان ارسال همزمان به فیس بوک و اینستاگرام است. بگذارید به شما بگویم که پاسخ خود را به هر دو مورد محبوب در اینستاگرام و برخی اطلاعات اضافی درباره نحوه برنامه ریزی و ارسال به چندین حساب Instagram و حتی اشتراک پست ها به طور همزمان در حساب های مختلف رسانه های اجتماعی خواهید یافت.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد  نحوه حذف حساب اینستاگرام, تغییر آدرس ایمیل اینستاگرام و سرویس های رشد اینستاگرام مشاهده کنید.

چگونه چند عکس را در اینستاگرام پست کنیم؟

در مورد نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام باید بگوییم که بسیاری از ما زمانیکه عکس های خوبی را می گرفتیم را تجربه کرده ایم و قادر به این نبودیم تا یکی از آنها را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم, و آن دقیقا زمانی بود که امیدوار بودیم که روزی بتوانیم عکس های بیشتری را در اینستاگرام در یک پست ارسال کنیم. خب, هم اکنون انجام این کار امکان پذیر شده است.

بنابراین ، قبل از اینکه به پاسخ به موضوع محبوب ارسال پیام به چندین حساب اینستاگرام بپردازیم, با آشنایی با روش افزودن چندین عکس در پلتفرم شروع می کنیم که بسیار ساده است.

بمنظور ارسال چند عکس در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اینستاگرام را باز کنید و بر روی دکمه + در وسط صفحه home page بزنید تا انتخاب عکس ها و فیلم ها برای بارگذاری های متعدد شروع شود.
  • آیکون Select multiple را در سمت راست پایین تصویر پیدا کنید که توسط اینستاگرام یا شما انتخاب شده است.
  • پس از آن, آزادید که تا 10 عکس و یا ویدئوی دیگر را به کاروسل پست اضافه کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن تصویر, ترتیب عکس ها را تغییر دهید تا آن را منتقل کنید و سپس آن را به جایی که می خواهید بکشید.
  • پس از اینکه عکس و یا فیلم دلخواه شما انتخاب شدند, تمام آن کاری که باید انجام دهید زدن بر روی Next در بالای صفحه بمنظور ادیت پیج است که در اینجا می توانید فیلترهای عکسی که انتخاب کرده اید را تغییر دهید.

ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

نکته: می توانید از یک فیلتر برای یک عکس و یا چند عکس استفاده کنید.اگر قصد دارید تا از یک فیلتر مشابه برای تمامی عکس ها استفاده کنید, بدون اینکه عکس را انتخاب کنید بر روی فیلتر بزنید. بمنظور ادیت عکس ها بصورت تک تک, بر روی یکی بزنید, سپس بر روی ادیت و بر روی Done بزنید.

ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام

  • برای رفتن به مرحله بعدی, بر روی Next بزنید, که در اینجا می توانید کپشن و یا مکانی را انتخاب کنید و همچنین می توانید بقیه افراد را تگ کنید. متاسفانه, زمانی که تصمیم می گیرید تا چند عکس را در اینستاگرام پست کنید, تمامی آنها تنها داری یک کپشن خواهند بود.
  • همانطور که در مرحله آخر تنها باید بر روی Share بزنید و عکس ها و ویدئوهای شما هم اکنون در بخش فید فالوورهای شما قرار می گیرند و آنها می تواننند همانند یک آلبوم بمنظور مشاهده عکس های شما آنها را به چپ و یا راست بکشند.

هم اکنون می دانید که چگونه می توانید چند عکیس را باهم در اینستاگرام پست کنید.

چگونه می توانید چند عکس را در استوری اینستاگرام اضافه کنید؟

در مورد نحوه ارسال چند عکس بطور همزمان در اینستاگرام باید بگوییم که ما این گزینه را داریم که چندین عکس به استوری اینستاگرام اضافه کنیم و همچنین چندین مطلب را به عنوان پست فید ارسال کنیم که بسیار مفید است. تنها با چند مرحله آسان می توان استوری های کاروسل را با استفاده از بیش از یک عکس ایجاد کرد. در اینجا مراحل اضافه کردن چندین عکس به استوری اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • دوربین استوری اینستاگرام را با زدن بر روی آیکون دوربین در گوشه سمت چپ بالای home page باز کنید.
  • بمنظور انتخاب عکس ها, بر روی آیکون تصویر در گوشه سمت چپ پایین تصویر برای رفتن به گالری کلیک کنید.
  • بمنظور فعال سازی انتخاب چند عکس, بر روی select multiple در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • هم اکنون قادر به این هستید تا چند عکس را از گالری خود انتخاب کنید. با هر انتخابی که انجام می دهید, یک عدد در کنار آن نمایان می شود. این اعداد با ترتیب تصاویری که بارگذاری می شوند مطابقت دارند.

نکته: می توانید المان های دیگری را از قبیل استیکرها, نظرسنجی ها, مکان و برچسب های نام کاربری و موارد دیگر را بصورت جداگانه به هر عکس اضافه کنید. در ابتدا, عکس خود را انتخاب کنید. بمنظور انتخاب عکستان تنها روی آن کلیک کنید. المان های دیگری را به آن اضافه کنید و سپس به قسمت بعدی بروید.

پس از اینکه کار شما با ادیت و اضافه کردن المان ها به استوری تمام شد, بر روی Next و سپس بر روی Share بزنید و سرانجام دانستید که چگونه چند عکس را می توانید در استوری اینستاگرام باهم ارسال کنید.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید