مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

در این مقاله قصد داریم تا مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی ها هر کدام را بیان کنیم.

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

کدامیک از این دو گوشی اولترای واقعی هستند؟ کدامیک با توجه به قیمتش ارزش بیشتری دارد؟ این دو گوشی با کیفیت پرچمدار هوشمند, ویژگی های فوق العاده ای را در اختیار دارند. با این وجود, از طریق مقایسه این ویژگی ها, متوجه خواهید شد که کدامیک از این دو گوشی بهتر می توانند نیاز شما را برآورده کنند. در لیست زیر ویژگی های کلیدی هر کدام از آنها را مشاهده می کنید:

ویژگی های کلیدی گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

  • صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی
  • رم 12 و 16 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 128 و 256 و 512 گیگابایتی
  • دوربین عقب 108+10+10+12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی
  • اسنپ دراگون 888 5G
  • اندروید 11
  • باتری 5000 میلی آمپری

ویژگی های کلیدی گوش شیائومی Mi 11 اولترا

  • صفحه نمایش 6.81 اینچی QHD+ AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی
  • رم 8 و 12 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی
  • دوربین عقب 50+48+48 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  • اسنپ دراگون 888
  • اندروید 11
  • باتری 5000 میلی آمپری

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

قیمت

هر دوی این گوشی ها گران قیمت هستند. بهمین خاطر است که اولترا نامیده می شوند. قیمت گوشی سامسونگ S21 اولترا با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از 999 دلار شروع می شود. و برای خرید نسخه 256 و یا 512 گیگابایتی آن باید 100 دلار بیشتر پرداخت کنید.

در سوی دیگر گوشی شیائومی Mi 11 رنج قیمت مشابهی دارد. نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن 950 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین نسخه رم 12 گیگابایتی آن با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی آن کمی بیشتر قیمت خواهد خورد. همچنین قابل ذکر است که هیچکدام از این دو گوشی در آنها مکانی برای استفاده از کارت SD به منظور افزایش حافظه تعبیه نشده است.

بطور کل, تفاوت قیمت چشمگیری مابین این دو گوشی وجود ندارد. آنها گران قیمت هستند.

دوربین

گوشی شیائومی Mi 11 از یک دوربین سه گانه عقب برخوردار است. این گوشی دارای دوربین اولیه 50 مگاپیکسلی بعلاوه لنز فوق العاده وسیع 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتوی 48 مگاپیکسلی است. و این در حالی است که این گوشی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در اختیار دارد. در مقایسه با گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا که دوربین چهارگانه عقب 108 مگاپیکسلی را در اختیار دارد, گوشی شیائومی Mi 11 اولترا دوربین ضعیفتری دارد.

زمانیکه صحبت از دوربین اولیه می شود, متوجه می شویم که گوشی سامسونگ گلکسی S21 گوش بهتری است. با این وجود, گوشی شیائومی Mi 11 بهترین دوربین فوق العاده وسیع را در اختیار دارد. همچنین, لنز تله فوتوی Mi 11 بسیار عالی است ولی اما هنوز به پای دوربینی که گلکسی S21 ارائه می دهد نمی رسد.

زمانیکه صحبت از دوربین گوشی به میان می آید هر دو گوشی هوشمند عالی هستند. هر دو گوشی قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 4K هستند. در واقع, عکسبرداری و فیلم برداری در این مقاله موضوع مورد بحث ما نیستند.

خب بله, اگر هر کدام از این گوشی ها را خریداری کنید, مطمئن باشید که بهترین دوربین گوشی را خریداری کرده اید. و برای اشخاصی که علاقمند به دوربین سلفی هستند, گلکسی S21 دوربین سلفی بهتری را ارائه می دهد.

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

صفحه نمایش

اگر بخواهیم خیلی صادق باشیم, باید بگوییم که صفحه نمایش این دو گوشی عالی هستند. می توانید هر دو ویژگی رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن QHD+ را در هر دو گوشی داشته باشید. یک تجربه اولترایی که تا کنون نداشته اید.

گوشی Mi 11 اولترا وضوح تصویر بالایی را در اختیار دارد. این وضوح تا 1700 نیت می رسد. برخلاف گوشی گلکسی S21 که تا 1500 نیت می رسد. با این وجود, مزیت گلکسی S21 اولترا صفحه نمایش سازگار آن است. این صفحه نمایش به ذخیره باتری کمک می کند. بسته به استفاده شما, زمانیکه در حال استفاده کامل از صفحه نمایش هستید, بطور خودکار روی رفرش ریت 120 هرتز تنظیم می شود. در زمان های دیگر وقتی که از صفحه نمایش استفاده آن چنانی نمی شود, بمنظور ذخیره باتری کیفیت صفحه نمایش بطور خودکار پایین می آید. این یکی از ویژگی هایی است که شیائومی Mi 11 از آن بی بهره است.

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

چیپست/پردازشگر/گیمینگ/5G

هر دو گوشی هوشمند از قابلیت 5G بهره می برند. آنها با چیپست یکسانی که اسنپ دراگون 888 است تامین می شوند. اگر شما یک گیمر و یا شخصی هستید که با گوشی خود کارهای سنگینی را انجام می دهید پس گوشی های مناسبی را خریداری می کنید. بنابراین, هر شخصی که یکی از این دو گوشی هوشمند را خریداری کند, مطمئن باشد که این دو گوشی هوشمند عملکرد عالی را ارائه می دهند.

نرم افزار

هر دو گوشی از اندروید 11 آماده به کار استفاده می کنند. و این اطمینان است که تا سه سال آینده این دو گوشی هوشمند از بروز رسانی های نرم افزاری بهره خواهند برد. با این وجود, من از نرم افزار سامسونگ یعنی OneUI 3.1 بیشتر لذت می بردم.

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 اولترا و شیائومی Mi 11 اولترا

باتری

گوشی سامسونگ گلکسی S21 دارای باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 25 واتی است. و این در حالی است که گوشی Mi 11 اولترا باتری بهتری را در اختیار دارد. اگر چه همانند گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا باتری 5000 میلی آمپری را در اختیار دارد, اما سیستم شارژ فوق العاده سریع آن که 67 واتی است بسیار سریع است.

گوشی شیائومی Mi 11 قادر به این است که در عرض 37 دقیقه کاملا شارژ شود. که بسیار شگفت انگیز و واقعی است.

خلاصه مطلب

این دو گوشی هوشمند, ارزش خاص خود را دارند. تنها تفاوت آنها برند متفاوتشان است. اما در بین گوشی های اندرویدی هوشمند این دو گوشی در حال حاضر, بهترین گوشی های موجود در بازار به حساب می آیند.

اگر بخواهم به این دو گوشی از 100% امتیاز بدهم, به گوشی شیائومی Mi 11 اولترا امتیاز 50 درصد و به گوشی سامسونگ گلکسی S21 نیز نیم دیگر امتیاز یعنی 50% را می دهم.

منبع: TECHARENA24.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید