مقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو. مقایسه دوربین, صفحه نمایش, پردازنده, سخت افزار و باتری گوشی های پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو.

مقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

 

پس از عرضه چند گوشی ناامید کننده که به تازگی با نام تجاری شیائومی تغییر نام داده بودند، پوکو در نهایت دوباره ما را با چیزی که سیستم رده بندی قیمت آنرا مختل می کند شگفت زده کرد.

گوشی پوکو ایکس 3 NFC یک گوشی هوشمند با قیمتی زیر 6 میلیون تومان است که با مشخصات و قیمتی عالی عرضه می شود و همچنین اینکه نمی توانید مثل آنرا در این دسته پیدا کنید. سخت افزار این گوشی نسبت به قیمت آن عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

این گوشی آنقدر خوب است که حتی پوکو ایکس 3 NFC خود شیائومی مستقیماً با آن رقابت می کند.

نوت 9 پرو که در همین رده قرار داشت، در گذشته بهترین گزینه در این بازه قیمتی بود. اما اکنون که پوکو ایکس 3 NFC در میدان رقابت است، ممکن است تغییر کند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد مقایسه گوشی های گلکسی A52 5G و پوکو ایکس 3 پرو و مقایسه گوشی های گلکسی A52 5G و پوکو ایکس 3 پرو مشاهده کنید.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

 در اینجا در مقایسه مشخصات و ویژگی‌های پوکو ایکس 3 NFC با ردمی نوت 10 پرو، تفاوت‌های اصلی بین این دو را بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام گوشی هوشمند بهتر است.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت گوشی پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

ردمی نوت 9 پرو شیشه گوریلا گلس 5 محکم‌تری در جلو و پشت را در اختیار دارد. X3 NFC از همان متریال در جلو استفاده می کند، اما فقط پشت پلاستیکی دارد.

اگرچه, پوکو ایکس 3 NFC ظاهری جدیدتر و تخیلی تر دارد اما این گوشی دارای یک طراحی بافت، با یک لوگوی چاپ شده مخصوص POCO که نور را منعکس می کند و به آن واکنش نشان می دهد.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

همچنین می توانید متوجه طراحی جدید و متمایز دوربین در پشت شوید. از سوی دیگر، نوت 9 پرو از طراحی مشابهی با سایر دستگاه های ردمی برخوردار است.

پوکو ایکس 3 NFC با یک قاب شفاف ضد باکتری روی جعبه عرضه می شود که پشت پلاستیکی گوشی را بهبود می بخشد.

مقایسه صفحه نمایش و صدای گوشی پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

در مقایسه صفحه نمایش و صدای گوشی پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو باید گفت ویژگیی که باعث می شود تا پوکو ایکس 3 NFC ارجحیت داشته باشد صفحه نمایش و صدا  است. همانطور که می بینید، رفرش ریت سریع 120 هرتزی و نمونه برداری لمسی 240 هرتزی پاسخگو دارد که آن را به یکی از ارزان ترین – اگر نگوییم ارزان ترین – گوشی های هوشمند دارای این ویژگی تبدیل می کند. از سوی دیگر، ردمی نوت 9 پرو به صفحه نمایش IPS معمولی 60 هرتزی بسنده می کند.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

همچنین پوکو در بخش صدا پا را فراتر گذاشته و یک بلندگوی استریو را در X3 NFC تعبیه کرده است. حتی دارای گواهی Hi-Res برای خروجی صدای بهتر در پورت هدفون است.

در همین حال، ردمی نوت 9 پرو به یک اسپیکر تک فوق خطی نه چندان هیجان انگیز بسنده کرده است.

مقایسه پردازنده و سخت افزار گوشی پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

بزرگترین برتری پوکو ایکس 3 NFC در برابر ردمی نوت 9 پرو – و تقریباً در هر دستگاه دیگری در این رنج قیمت – پردازنده آن است. این اولین دستگاهی است که از چیپست کوالکام اسنپ دراگون 732G استفاده می کند، در حالی که دومی به اسنپ دراگون 720G بسنده می کند.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

پردازنده آن به قدری خوب است که در واقع در این بازه قیمتی هم قرار نمی گیرد. این پردازنده باید در گوشی های هوشمند 15000 Php و بالاتر قرار داشته باشد. علاوه بر این، دارای فناوری خنک کننده مایع پلاس برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است.

پیکربندی‌ های RAM/ذخیره‌ سازی و ویژگی‌ های اتصال آنها تقریباً یکسان است. هر دو در پیکربندی‌های 6/64 گیگابایتی و 6 گیگابایتی/128 گیگابایتی عرضه می‌شوند و دارای WiFi دو بانده، بلوتوث 5.1، USB Type-C و بلستر IR استاندارد در گوشی‌های شیائومی هستند.

 دوربین

در مقایسه گوشی پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو متوجه می شویم که هر دو تنظیمات دوربین مشابهی دارند. آنها با دوربین های اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین های ماکرو و سنسورهای عمق عرضه می شوند.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

آنها همچنین می‌توانند ویدیوهای ویدیویی 4K ضبط کنند، حالت‌های شبانه داشته باشند و ضبط آهسته 960 فریم بر ثانیه داشته باشند.

گوشی پوکو ایکس 3 NFC با داشتن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی واضح تر (در مقابل 16 مگاپیکسلی) و 13 مگاپیکسلی (در مقابل 8 مگاپیکسلی) از رقبا، یکی از بهترین هاست.

 باتری

پوکو همچنین بر باتری و شارژ در این مقایسه مشخصات برتری داشت. این گوشی دارای باتری 5160 میلی آمپر ساعتی است و این در حالی است که رقبا تنها باتری 5020 میلی آمپر ساعت را در اختیار دارند.

مقایسه پوکو ایکس 3 NFC و ردمی نوت 9 پرو

هر دو مدل با شارژرهای 33 واتی در جعبه عرضه می‌شوند، اما تنها اینکه پوکو ایکس 3 NFC از پشتیبانی کامل برخوردار است زیرا مدل دوم دارای حداکثر توان 33 وات است.

خلاصه مطلب

خب, حدس من در این مورد کاملاً واضح است،گوشی پوکو ایکس 3 NFC به راحتی در این مقایسه مشخصات برنده می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش سریع تر، پردازنده بسیار قوی تر، باتری بزرگتر و طراحی جذاب تری دارد.

منبع: NOYPIGEEKS.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید