مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

مقایسه تبلت های آیپد پرو (2021) و سامسونگ گلگسی تب S7

در این مقاله قصد داریم تا مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آنها را بیان کنیم.

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

اپل به تازگی تبلت های پرقدرت خود را با نام های آیپد پرو 11 و آیپد پرو 12.9 را روانه بازار کرده است_ و این تبلت ها بسیار عالی و گران قیمت هستند.

سامسونگ هنوز با افتخار تبلت های گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ را از سال 2020 به فروش می رساند. آیا آنها ریزه کاری هایی برای مقایسه دارند؟

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

خلاصه

اگر از قبل در اکوسیستم یکی از این دو تولید کننده بودید, واضح است که ترجیح خواهید داد تا یکی از تبلت های آنها را انتخاب کنید. آیپد می تواند بعنوان صفحه نمایش دومی برای iMac شما مورد استفاده قرار گیرد. تبلت سامسونگ با لپ تاپ Samsung Windows و گوشی های گلگسی به راحتی ارتباط برقرار می کند.

اما بیایید بگوییم که این مسئله برای شما از اهمیت چندانی برخوردار نیست و شما تنها قصد دارید تا یک تبلت خوب و عالی را در اختیار داشته باشید. در اینجا خلاصه ای از اینکه این دو تبلت چگونه متفاوت هستند را مشاهده می کنید:

  • قلم Apple Pencil و قلم S Pen هر دو احساس عالی قلم استایلوس را به شما می دهند
  • تبلت گلگسی S7 با قلم S Pen درون جعبه ارائه می شود. قلم Apple Pencil را باید جداگانه خریداری کنید
  • هر دو تبلت از صفحه نمایشی خارق العاده برخوردارند, اما فن آوری آنها کمی باهم فرق دارد
  • اسپیکرهای آیپد پرو 2021 بهتر از گلگسی تب S7 هستند
  • رابط کاربری آیپد پرو 2021 بسیار روان و سریع است, اما تا حدی محدود است
  • رابط کاربری گلگسی تب S7 روان نیست اما عملکرد بهتری را در انجام چند کار با هم بطور همزمان ارائه می دهد
  • هر دو تبلت آیپد پرو 2021 و گلگسی تب S7 از اتصال 5G پشتیبانی می کنند

طراحی و صفحه نمایش

در بررسی مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو (2021) و سامسونگ گلگسی S7 باید بگوییم که برای شروع بیایید به این نکته اشاره کنیم که تمامی آیپدهای پرو 11 (2021), آیپدهای پرو 12.9, سامسونگ گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ دارای صفحه نمایش 120 هرتز هستند ک احساسی روان را به شما می دهند و باعث می شوند تا دیگر تمایلی به بازگشت به 60 هرتز را نداشته باشید.

تبلت آیپد پرو 12.9 (2021) یک فن آوری صفحه نمایش جدید است که روی صفحه نمایش به چشم می خورد_ Mini-LED. اساسا این صفحه نمایش ترکیبی از مفهوم صفحه نمایش LCD و پنل OLED است. همچنین دارای یک نور پس زمینه است, اما با 10000 Mini-LED تامین می شود. این ویژگی به تبلت این امکان را می دهد تا در مکان های کم نور صفحه نمایش را روشن کند که باعث می شود تا کنتراست بهتر سیاهی عمیق واقعی را به شما ارائه دهد ( به این علت که هر کجا که نور سیاه باشد, تبلت نور پس زمینه را خاموش می کند).

 

صفحه نمایش بنظز بسیار زیبا می آید _ پنل های Apple’s LCD در آخرین نسل آیپد پرو بنظر زیبا می آمدند, اما تکنولوژی Mini-LED جدید به شما جذابیت بیشتری را می دهد. نمی توان آنرا در عکس و ویدئو نشان داد _ باید خودتان با چشم خود زیبایی آنرا مشاهده کنید.

شایان ذکر است که آیپد پرو 11 (2021) هنوز از پنل LCD کلاسیک استفاده می کند, بنابراین صفحه نمایش آن کمی بدتر از آن چیزی است که گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ و آیپد پرو 12.9 (2021) از آن بهره می برند. رنگ های آن عالی هستند, اما کنتراست آن به آن اندازه که باید خیره کننده باشد نیست.

با این وجود, چینن چیزی باید در مورد گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ گفته شود. اگرچه گلگسی تب S7+ از تکنولوژی صفحه نمایش Super AMOLED بهره می برد, اما گلگسی تب S7 تنها از پنل LCD استفاده می کند که شبیه به آیپد پروی کوچک است.

بنابراین بیایید تمرکزمان را بر روی دو صفحه نمایش AMOLED سامسونگ و Mini-LED اپل بگذاریم. کدامیک از این دو صفحه نمایش بهتر هستند؟

خب, هر دو صفحه نمایش محشر هستند. گلگسی تب S7+ چند پروفایل رنگی برای استفاده به شما ارائه می دهد _ می توانید حالت Vivid که بسیار پر انرژی است را انتخاب کنید و یا حالت Basic که حالتی ملایم تر است را انتخاب کنید. اما در آیپد چنین حق انتخابی را در اختیار ندارید. اما خبر خوب این است که صفحه نمایش آیپد پرو بطرز عالیی کالیبره شده است. رنگ ها بدون اینکه خیلی سرزنده باشند و بطور واقعی به چشم می خورند.

متوجه شدم که صفحه نمایش گلگسی تب برای کار کردن کمی کوچک است. برای برخی از استفاده ها, حالت Basic کمی گرم است و حالت Vivid به سردی می رود. با این وجود, مطمئن باشید که به آن عادت خواهید کرد. هر دو تبلت برای ادیت عکس ها و ویدئوها مورد استفاده قرار می گیرند.

در بحث طراحی این تبلت ها, در نگاه اول, چیز خاصی توجه شما را جذب نمی کند. شما یک تبلت بزرگ مستطیل شکل فلزی تمام صفحه در جلوی خود در اختیار دارید. هر دو تبلت اپل و سامسونگ حاشیه های کافی را در کنار خود دارند, به این منظور که هنگامی که آیپد پرو و گلگسی تب را در دست دارید و بطور تصادفی دست خود را بر روی صفحه زدید چیزی را باز نکنید.

اما ذکر نسبت ابعاد این تبلت ها از اهمیت خاصی برخوردار است. تبلت آیپد پرو 11 (2021) و آیپد پرو 12.9 (2021) دارای نسبت ابعاد 14.3:10 هستند و این در حالی است که تبلت گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ دارای نسبت ابعاد سینماتیک بیشتر 16:10 هستند.

این به معنی چند چیز است. اول اینکه, زمانیکه قصد دارید تا فیلمی را نگاه کنید, تبلت گلگسی تب S7 صفحه تبلت را کامل می پوشاند و حاشیه ای در هنگام دیدن فیلم نخواهید داشت.

در سوی دیگر, اگر قصد دارید تا از کیبوردی در تبلت خود استفاده کنید, به علت طویل بودن گلگسی تب, به نسبت کیبورد گسترده تری را در اختیار خواهید داشت. کیبوردهای آیپد پرو احساس طبیعی تری به شما می دهند و انگشتان شما را برای تایپ کردن بسرعت تشخیص می دهند.

در مورد نرم افزار ادیت عکس, این دو تبلت با هم تفاوت دارند. در گاهی از اوقات صفحه نمایش طویل تر گلگسی تب به شما این امکان را می دهد تا قادر به این باشید تا نوار ابزار را بصورت افقی جای دهید. اما اینجا در قسمت Lightroom, مشاهده می کنیم که آیپد پرو از المان های UI بیشتری در صفحه نمایش استفاده می کند.

این چیدن نیت است! بله می شنوم که این را می گویید. و اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که بله درست است . در مورد طراحی و صفحه نمایش, این تبلت ها بی عیب و نقص هستند.

اسکنر تشخیص چهره در مقایسه با اسکنر اثر انگشت

آیپد پروی اپل از سال 2018 در حال استفاده از اسکنر تشخیص چهره بوده است _ فن آوریی که در ابتدا در آیفون X پدیدار شد و به مرور زمان راه خود را در بسیاری از تبلت ها و گوشی های درجه یک باز کرد.

شما از اسکنر تشخیص چهره بمنظور باز کردن قفل تبلت و اجازه دادن به اپلیکیشنی برای دانلود و یا خرید آن از طریق Apple Pay استفاده می کنید.

 

در چند سال گذشته, بطور کاملی روی آیفون ها کار شده است. اما هنوز تبلت ها به اندازه گوشی ها کامل نیستند. در گاهی از اوقات تبلت را به گونه ای در دست می گیرید که باعث می شود تا دوربین قفل شود. گاهی از اوقات تبلت بر روی میز است و چهره شما را تشخیص نمی دهد.

تبلت گلگسی تب S7 از اسکنر اثر انگشت پایین صفحه نمایش بمنظور اجرای هرگونه اقدامی استفاده می کند. می توانید اسکن چهره ای را برای باز کردن قفل تبلت بکار برید, اما انجام این کار تنها از طریق دوربین سلفی امکان پذیر است که خیلی هم ایمن نیست. در نور ایده آل بخوبی کار می کند, اما در نور کم از بازدهی خوبی برخوردار نیست.

بهر صورت, هر دو تبلت ایمن هستند و امکان انجام کارها در آنها سریع است, اما هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند.

قلم Apple Pencil در مقایسه با قلم S Pen

قلم Apple Pencil از زمان معرفی آن در سال 2015 پیشرفت آنچنانیی را نداشته است. امروزه, ما قلم Pencil نسل 2 را در اختیار داریم که که از سال 2018 به همین شکل امروزی بوده است.

این قلم به طور مغناطیسی به قسمت سمت راست قاب همانجایی که تبلت شارژ می شود می چسبد. سر قابل تعویض این قلم پلاستیکی است, بنابراین همیشه بطرز ناخوشایندی روی صفحه نمایش لغزنده می شود. برخی از کاربران حرفه ای توصیه می کنند که محافظ صفحه Paperlike را برای آیپد خود خریداری کنید, به این علت که این محافظ موجب اصطحکاک می شود و تجربه قلم بهتری را به شما ارائه می دهد.

همچنین Apple Pencil از حرکات محدودی پشتیبانی می کند _ زدن بر روی قلم زمانیکه آنرا در دست دارید این امکان را به شما می دهد تا بین ابزار طراحی و پاک کن سوئیپ کنید.

عیب این قلم این است که باید آنرا بطور جداگانه خریداری کنید و بسیار گران قیمت است.

 

سامسونگ از زمان عرضه گلگسی نوت اصلی در سال 2011 تجربه قلم S Pen را بطور کاملی به شما ارائه داده است. تا امروز, این قلم, بهترین قلم استایلوس در بین قلم گوشی های هوشمند بوده است. البته قلم S Pen راه خود را به تبلت هاب رده بالای سامسونگ و برخی از لپ تاپ ها و کروم بوک ها باز کرده است.

قلم S Pen گلگسی S7 در خود جعبه تبلت ارائه می شود و احتیاج به این ندارید تا آنرا بصورت جداگانه خریداری کنید. این قلم بصورت مغناطیسی در جایی که برای آن تعبیه شده است می چسبد _ که در پشت دستگاه در قسمتی که شما آنرا شارژ می کنید, و همچنین در قسمت راست تبلت برای برداشتن و گذاشتن سریع قلم قرار دارد.

این قلم دارای سر لاستیکی است که زمانیکه شما بر روی صفحه شیشه ای در حال نوشتن هستید مقاومت خاصی را ایجاد می کند. همچنین بخاطر دکمه سخت افزاری که بر روی قلم S Pen وجود دارد, کارهای بیشتری را با آن می توانید انجام دهید. می توانید از آن برای ابزار طراحی, نوشتن یادداشت جدید, نشان گذاری متن ها و یا عملکردهای کنترل از راه دور استفاده کنید.

بطور کلی, فکر می کنم که قلم S Pen تجربه قلم استایلوس بهتری را به شما بدهد, اما هر دوی این قلم ها بخاطر در اختیار داشتن ویژگی واکنش سریع, حساسیت فشار ( که در S Pen 4096 است و در Apple Pencil سطح این فشار مشخص نیست) و تشخیص زاویه, عملکرد عالیی را در اختیار دارند.

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

اسپیکر و دوربین ها

در بررسی مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو (2021) و سامسونگ گلگسی S7 باید بگوییم که هر دوی این تبلت ها همچنین در بحث پخش مدیا عالی هستند. صفحه نمایش عالی آنها این اطمینان را به شما می دهد که می توانید ار دیدن شوی تیلوزیونی و فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید و این در حالی است که اسپیکر چهارگانه آنها صدای خارق العاده ای را به شما ارائه می دهد.

اما, آیپد پرو 11 (2021) و آیپد پرو 12.9 (2021) صذای بالانس تر, با جزئیات بهتر, بلندتر و با باس بیشتری را به شما ارائه می دهند. اشتباه نکنید, تبلت های گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ اسپیکرهای خوبی را در اختیار دارند. اما صدای متوسطی دارند و باس آنها کمتر است.

گفته می شود که گلگسی تب S7 دارای سه تنظیم صدای متفاوت Dolby Atoms و یک اکوالایزر مستقل است.

بیایید در مورد دوربین این تبلت ها صحبت کنیم _ آیپد پرو دارای دوربین فوق عریض 120 درجه در جلو با یک سنسور 12 مگاپیکسل است. اپل این ویژگی را با اضافه کردن ویژگی جدید Center Stage برای تماس تصویری بهبود بخشیده است و معقولانه نیز است.

بیشتر ما از تبلت ها برای کارمان و از دوربین سلفی برای برقراری تماس تصویری استفاده می کنیم. و هیچکس از تبلت برای گرفتن فیلم در Tik Tok استفاده نمی کند.

در هر صورت, ما Center Stage را تست کردیم و متوجه شدیم که عملکرد عالیی دارد. اما شایان ذکر است که دوربین سلفی بخاطر لنز جدید فوق عریض اذیت می شود. اگر قصد دارید تا یک سلفی معمولی بگیرید و یا اینکه Center Stage را خاموش کنید, دوربین سلفی با شبیه سازی یک لنز عادی کراپ می شود. حتی با سنسور جدید 12 مگاپیکسلی, ما شاهد نبود وضوح تصویر و جزئیان هستیم.

تبلت های گلگسی تب S7 و گلگسی تب S7+ دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو هستند که این ویژگی خارق العاده ای نیست, اما دارای یک لنز فوق عریض همیشگی است و بنابراین احتیاجی به بزرگنمایی دیجیتال ندارد.

در پشت, آیپد پرو دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی, یک دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی و یک سنسور LiDAR برای اندازه گیری مسافت و عمق است.

بطور جدی, فکر می کنم که سنسور LiDAR تاثیر گزار و دقیق است. اما هنوز کاربردی برای آن پیدا نکرده ام که کاملا مرا متحیر کند _ نه در آیپد و نه در آیفون.

زمانیکه خط کشی در دسترس نداریم, این ویژگی بسیار کاربردی است, اما همیشه در این مورد باید دقت لازم را داشته باشید به این علت که با کسری از اینچ فاصله دارد. این ویژگی برای واقعیت افزوده کاربرد دارد.

تبلت گلگسی تب S7 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی است.

هر دو مدل تبلت ها دارای اجزای دوربین هستند. این دوربین ها به اندازه کافی برای اسکن کردن یک سند و به اشتراک گزاری یک عکس در هنگام چت کردن واضح هستند. نمی توانم تصور کنم که شخصی تبلت آیپد پرو 11 اینچ و یا 12.9 اینچ را برای گرفتن عکس از مناظر به بیرون ببرد. اما اگر واقعا قصد دارید تا این کار را انجام دهید, این دوربین ها آنرا انجام می دهند. در اینجا نمونه ای از این تصاویر را مشاهده می کنید:

هر دوی این تبلت ها دارای صفحه نمایشی بزرگ هستند و اگر قادر به این نبودند تا چند کار را بطور همزمان انجام دهند بدون شک ارزش خرید را نداشتند. اما این کار را انجام می دهند.

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

نرم افزار

در بررسی مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو (2021) و سامسونگ گلگسی S7 باید بگوییم که iOS در مقایسه با اندروید. و یا در حالت دیگر _ iPadOS در مقایسه با اندروید. این یک نبرد پایان نیافتنی در دنیای تکنولوژی است. هر دو سیستم تجربه کاربری متفاوتی در اختیار دارند و طرفداران متفاوتی نیز دارند.

بنابراین کدامیک برای شما بهتر است؟

در زمان نوشتن این مقاله, آیپد 14.6 هنوز آخرین نسخه ای است که شما می توانید در آیپد پرو در اختیار داشته باشید.

آن همانند iOS در استروئیدها کار می کند _ بسیار سریع است, Slide-over و Splite-view را ارائه می دهد و همچنین از ماوس و یا تاچ پد وایرلس نیز پشتیبانی می کند.

تمامی انیمیشن ها و انتقال ها در iPadOS بسیار سریع انجام می شوند و در آیپد پرو (2021) رضایت بخش هستند و این به لطف چیپ M1 است که در این تبلت به کار گرفته می شود.

اما آیپد هنوز همانند دستگاه های موبایل کار می کند. بله شما Slid-over و Split-view را در اختیار دارید, اما زمانیکه شروع به کار کردید, متوجه خواهید شد که جریان واقعی آیپد نیاز به این دارد که شما فقط روی یک برنامه تمرکز کنید.

من در حدود یکسال است که از آیپد پرو (2020) برای لمس تصاویر, ادیت ویدئو, نوشتن مقاله و حتی نوشتن و ترکیب موسیقی استفاده می کنم و دریافته ام که کارهای پیچیده تر  _ کارهایی که نیاز به تحقیق های زیاد, برگه ها و تغییر برنامه ها باشد _ برای کار با آیپد مناسب نیستند.

کمی نا امید کننده است, به این علت که هر دوی آیپد پرو های 2020 و 2021 دارای سخت افزار فوق العاده شارژ شده ای هستند که کارهای بیشتر زیادی را می تواند انجام دهد. این یکی از دلایلی است که طرفداران آیپد بی صبرانه منتظر iPadOS 15 هستند, به این امید که اپل اپلیکیشن های سنگینی مانند Final Cut و Logic را برای دستگاه جدید ارائه دهد.

اما حتی پس از آن, انتظار این را ندارم که این تبلت بصورت روان کار کند. شما فقط باید روی آنچه که بر روی صفحه است و نیاز به جابجایی بین چت های کاری, مرور اینترنت و چندین اپلیکیشن دارد متمرکز شوید. در سوی دیگر, این تبلت زمانیکه قصد دارم تا روی نوشتن مقاله ام تمرکز کنم و به کار دیگری نپردازم بسیار عالی است.

تبلت گلگسی تب S7 دارای صفحه تقسیم شده, نمای پاپ آپ ( در حدود 5 اپلیکیشن در حالت ویندوز) است و از ویژگی تصویر در تصویر پشتیبانی می کند. هر زمان که در یک برنامه تمام صفحه هستید می توانید با کشیدن برنامه از سمت کنار سینی تمام برنامه های خود را وارد کنید. یکی از آنها را به داخل بکشید و هم اکنون در حالت پنجره ای هستید. این نرم افزار بدین صورت کار می کند و انیمیشن ها تصور می کنند که در نسخه بتا هستند, اما باعث می شود تا امکانات بیشتری را برای انجانم چند کار بطور همزمان در اختیار داشته باشید.

تبلت گلگسی تب S7 دارای حالت DeX است. این تبلت تبدیل به ماشین دسکتاپی می شود که هنوز با اندروید کار می کند, اما بنظر شبیه به کروم بوک و لپ تاپ است. هر زمان که من در حال کار کردن با گلگسی تب هستم, آنرا در حالت DeX mode قرار می دهم و دلیلی نمی بینم که این کار را انجام ندهم.

اپلیکیشن های غیر بومی زیادی هستند که بخوبی با حالت DeX کار نمی کنند _ زمانیکه تمرکز روی پنجره آنها نیست متوقف می شوند و زمانیکه قصد دارید تا پنجره آنها را بزرگ کنید نیاز به این دارید تا دوباره از نو آنها را استارت کنید.

 

 

تولیدات اپل در جایی مورد توجه قرار می گیرند که با اکوسیستم اپل ترکیب شوند. یک آیپد می تواند بعنوان صفحه نمایش ثانویه برای Mac شما از طریق ویژگی SlideCar مورد استفاده قرار گیرد و تنها با یک ضربه شروع به کار می کند. این ویژگی و اشتراک گذاری AirDrop بدون شک بهترین انتخاب برای اشخاصی هستند که از کامپیوتر اپل استفاده می کنند.

سامسونگ هنوز در حال کار بر روی یکپارچه سازی کامل بین دستگاه های خود و کامپیوترهای ویندوزی است, بنابراین در آنجا تجربه یکپارچه یکسانی را در اختیار نخواهید داشت.

 

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

مقایسه سخت افزار

در بررسی مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو (2021) و سامسونگ گلگسی S7 باید بگوییم که امسال اپل با سخت افزار آیپد پرو در صدر قرار گرفت. یک چیپ و یا تراشه M1 در تبلت, واقعا؟

این به معنای واقعی کلمه همان تراشه ای است که اپل در iMac های جدید, مک بوک پرو 13 اینچ, MacBook Air و Mac mini قرار داده است.

برای تکمیل آن نسخه های 128 و 256 گیگابایتی آیپد پرو دارای رم 8 گیگابایتی و نسخه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی دارای رم 16 گیگابایتی هستند. این مقدار رم در یک دستگاه قابل حمل اپل بسیار زیاد است. در گذشته اپل توجه کمی به رم داشته است به این علت که iOS و یا iPadOS برنامه های پس زمینه را مسدود می کند.

این تغییر در سخت افزار باعث می شود تا بسیاری بر این فکر باشند که iPadOS 15 با ویژگی های جدید زیادی عرضه خواهد شد.

اینکه چگونه آیپد پرو (2021) با گلگسی تب S7 مقایسه می شود باعث می شود تا تفاوت های آنها به چشم بخورد. چیپ M1 تا کنون بالاتر از اسنپ دراگون 865+ است که در گلگسی تب S7 قرار دارد.

اما این تنها بحث قدرت خام است. اگر اپل با iPadOS سریع کاری را انجام ندهد, تمام این قدرت هدر می رود.

آیپد پرو (2021) عالی است. با Magic Keyboard که به آن متصل است, میتوانم تمام برنامه های باز خود را بررسی کنم, با Videoleap (ادیت ویدئو) قبل از اینکه روز خودم را شروع کنم می توانم ویدئوهای زیادی را ارسال کنم, با Lightroom می توانم عکس هایی که بتازگی گرفته ام را اصلاح کنم.

گلگسی تب S7…. ببخشید سامسونگ در حد آیپد قادر به این نیست تا ویدئویی را ادیت کند و عکسی را اصلاح رنگ کند, به این علت که Play Store اپلیکیشن های مناسب این کار را در اختیار ندارد.

تبلت گلگسی تب S7 نیز می تواند این کارها را انجام دهد, اما من به شخصه آیپد پرو را بمنظور انجام این کار انتخاب میکنم. بیایید منتظر شویم تا ببینیم که آیا گلگسی تب S8 با این ویژگی ها همانند آیپد پرو ارائه خواهد شد یا خیر.

مقایسه تبلت های اپل آیپد پرو 2021 و سامسونگ گلگسی تب S7

5G

البته که این تبلت ها از آپشن های شبکه ای برخوردارند. سامسونگ اولین شرکتی بود که 5G را به دستگاه هایش معرفی کرد و هر دو تبلت S7 و S7+ از این ویژگی اتصال شبکه پشتیبانی می کنند. اما آیپد پروی امسال سرانجام به دستگاه های دارای اتصال 5G پیوست. ارتقا به مدل شبکه کمی گران قیمت است _ بخصوص در مورد تبلت های اپل _ بنابراین در نظر داشته باشد که آیا یک تبلت شبکه ای نیاز دارید یا خیر.

باتری

نیاز به گفتن نیست, اما هر دوی این تبلت ها عمر باتری بالایی دارند. بسته به اینکه چه کاری را با تبلت خود انجام می دهید می توانید تا 6 ساعت از باتری استفاده کنید. اما آیپد بطور مداوم زمانیکه کار نرمال خود را با آن انجام می دهید تا 9 تا 10 ساعت کاردهی دارد. گلگسی تب S7 کمی ضعیف تر است, با این علت که تا 7 و یا 8 ساعت کاردهی باتری دارد.

منبع: PHONEARENA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید