معرفی دوربین مدار بسته فول اچ دی

  • توسط پویان ایزدی
  • خرداد 29, 1401
  • ویژه
  • 0
دوربین مداربسته

کیفیت تصاویر دریافتی جزو مهم ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر گرفته می‌شود. هر چقدر کیفیت تصاویر بالاتر باشد به شما کمک می‌کند که نظارت بهتر و دقیق‌تری روی محط مورد نظر داشته باشید. طراحان دوربینی را تحت عنوان دوربین‌های FULL HD روانه بازار کرده‌اند که قابلیت‌های کاربردی دارد و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این دوربین‌ها تصاویر را با جزئیات کامل و به صورت شفاف ذخیره می‌کنند. در ادامه بررسی دوربین مدار بسته فول اچ دی و ویژگی‌های آن را به طور کامل بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

دوربین اچ دی

معرفی دوربین مدار بسته فول اچ دی

دوربین‌ مدار بسته فول اچ دی جزو دوربین‌های نسل جدید است که تصاویر را با کیفیت بهتری ارائه می‌دهد. رزولوشن تصاویر دریافتی به وسیله این دوربین 1920*1080 پیکسل معادل 2 مگاپیکسل است. این دوربین‌ها تصاویر را با کیفیت بهتری نسبت به سایر دوربین‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید تصاویری با جزئیات بیشتر و شفاف‌تر از محیط مشاهده کنید. البته بهره مندی از این ویژگی سبب شده است که دوربین‌های مدار بسته FULL HD به فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری احتیاج داشته باشند.

در حال حاضر بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با نام تجاری هایک ویژن به مشتریان عرضه می شود. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید پیشنهاد می کنیم دوربین های هایک ویژن را از نمایندگی هایک ویژن در ایران یعنی شرکت مهر تجارت خریداری کنید. هایک ویژن دوربین های متنوع با قیمت های بسیار مناسبی به بازار عرضه کرده است که پاسخگوی هر نوع نیاز مشتری هست.

مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین مداربسته فول اچ دی

دوربین‌های مدار بسته فول اچ دی کاربرد بسیار زیادی دارند و توانسته‌اند رضایت مشتریان را به خوبی جلب نمایند. ای دوربین‌ها به لطف ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند محبوب شده‌اند. در این بخش به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین مدار بسته FULL HD می‌پردازیم.

 

1- زوم اتوماتیک

دوربین‌های فول اچ دی قابلیت زوم اتوماتیک دارند و به کمک آن می‌توان تصویر را به اندازه دلخواه تغییر داد. به لطف این ویژگی می‌توانید به صورت خودکار تصاویر را تا 10 برابر بزرگتر نشان داد.

 

2- کیفیت بالای تصاویر

مهم‌ترین ویژگی این شیرآلات کیفیت بالای تصاویر آن‌هاست. تصاویر دریافتی دوربین‌های فول اچ دی شفاف و باکیفیت هستند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید تصاویر را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید. رزولوشن تصاویر دریافتی این دوربیت 1920*1080 پیکسل است و تصاویر را به صورت فول اچ دی به شما ارائه خواهد داد.

 

3- قابلیت دید در شب

دوربین‌های فول اچ دی مجهز به قابلیت دید در شب هستند و تصاویر خروجی باکیفیتی از مکان‌های تاریک ارائه می‌کنند. به لطف این ویژگی می‌توانید در فضاهای تاریک و بدون نور هم تصاویر اجسام تا فاصله 60 متری را ضبط و ذخیره نمایید.

 

بهترین مکان برای نصب دوربین‌های مدار بسته فول اچ دی

دوربین‌های مدار بسته فول اچ دی جزو دوربین‌های محبوب و کاربردی موجود در بازار هستند که قابلیت نصب در مکان‌های مختلف را دارند. این دوربین‌ها برای محیط‌هایی که میزان نور پایین‌تری دارند گزینه مناسبی هستند چون قابلیت دید در شب را پشتیبانی می‌کنند و تصاویر را با رزولوشن بالا در اختیار شما قرار خواهند داد. از این دوربین‌ها می‌توانید برای مکان‌های امنیتی یا محیط‌هایی که نیاز به نظارت دقیق‌تر با جزئیات کامل‌تر دارند نیز استفاده کنید.

 

دوربین مداربسته HD و Full HDچه تفاوتی با هم دارند؟

اغلب دوربین‌های مداربسته HD و HULL HD با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. این در حالی است که این دو نوع دوربین تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. در ادامه مهم‌ترین تفاوت دوربین‌های اچ دی و فول اچ دی را با هم مرور می‌کنیم.

 

تفاوت در پهنای باند و فضای ذخیره سازی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دوربین‌ مدار بسته FULL HD و HD تفاوت در پهنای باند و فضای ذخیره سازی آن‌هاست. کیفیت تصاویر دریافتی توسط دوربین‌های فول اچ دی به مراتب بیشتر از اچ دی است و حجم بیشتری در بر می‌گیرند. به همین جهت برای ذخیره آ‌ن‌ها به فضای ذخیره سازی بیشتر و برای انتقال تصاویر به پهنای باند بیشتری نیاز است.

 

تفاوت در کیفیت تصویر

اکثر مردم دوربین‌های فول اچ دی و اچ دی را از روی کیفیت تصاویر آن‌ها تشخیص می‌دهند به همین جهت می‌توان گفت اصلی‌ترین تفاوت این دوربین‌ها مربوط به کیفیت تصاویر است. دوربین‌های اچ دی تصاویر را با رزولوشن 720 پیکسل و دوربین‌های فول اچ دی تصاویر را با رزولوشن 1080 پیکسل نمایش می‌دهند.

 

کیفیت تصاویر دریافتی دوربین‌های مدار بسته فول اچ دی نسبت به دوربین‌های اچ دی بیشتر است. به کمک این دوربین‌ها می‌توانید تصاویر را با کیفیت بهتر و با جزئیات بیشتر مشاهده کنید. همچنین این دوربین‌ها شرایط لازم را براش شما فراهم کرده‌اند که بتوانید محیط مورد نظر را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرید.

دوربین مدار بسته فول اچ دی

تفاوت در قیمت

تفاوت قیمتی موضوع مهمی است که در رابطه با دوربین‌های FULL HD و  HD وجود دارد. دوربین‌های فول اچ دی قیمت بیشتری نسبت به دوربین‌های اچ دی دارند. برای نصب و نگهداری دوربین‌های فول اچ دی نیز باید هزینه زیادی صرف کنید. برای راه اندازی این دوربین‌ها به NVR قوی و همچنین مانیتورهای پیشرفته برای پخش تصاویر با کیفیت بالا نیاز است. تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهند که برای راه اندازی سیستم‌های مدار بسته با کیفیت فول اچ دی هزینه بیشتری صرف شود. برای استعلام قیمت دوربین مدار بسته به سایت مهر تجارت مراجعه کنید.

 

آیا دوربین مدار بسته فول اچ دی برای من مناسب است؟

دوربین مدار بسته فول اچ دی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد و می‌توان در مکان‌های مختلف آن را نصب نمود. این دوربین‌ها کاربرد بسیار زیادی نیز دارند و استفاده از آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تصاویر باکیفیت‌تری از محیط دریافت نمایید و نظارت بهتری روی اوضاع داشته باشید. در رابطه با خرید دوربین‌های مدار بسته FULL HD بهتر است ابتدا بودجه خودتان را در نظر بگیرید سپس شرایط محیطی که دوربین قرار است نصب شود بررسی کنید. پس از بررسی این دو مورد می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید دوربین مدار بسته FULL HD برای شما گزینه ایده‌آلی است یا خیر.

 

جمع بندی

در این مقاله دوربین مدار بسته فول اچ دی را به طور کامل بررسی کردیم. این دوربین‌ها تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت شفاف دریافت می‌کند. به کمک دوربین‌های FULL می‌توانید تمام تحرکات موجود در محیط را با کیفیت استثنایی و همراه با جزئیات زیر نظر بگیرید. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته‌ای دارید که امکانات کاربردی داشته و قابل نصب در محیط‌های داخلی و خارجی باشد، خرید دوربین مدار بسته FULL HD بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید