مشخصات فنی گوشی گلکسی M31 سامسونگ به طور کامل منتشر شد

گوشی گلکسی M31 سامسونگ

گوشی گلکسی M31 سامسونگ سری جدید میان رده نسخه M این شرکت است که اوایل اسفندماه 98 رونمایی می‌شود. به تازگی مشخصات فنی کامل گلکسی M31 منتشر شده که در ادامه به همراه تصاویر آن بررسی خواهیم کرد.

این جزییات از سوی سوداشو آمبوره منتشر شده است. بر اساس این توییت گوشی گلکسی M31 با پردازنده اگزینوس 9611 موجود روی گوشی گلکسی M30 عرضه خواهد شد.

گوشی جدید سامسونگ با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. همچنین اسلات میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت حافظه گوشی تا 512 گیگابایت نیز در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی گلکسی M31 سامسونگ

صفحه نمایش گلکسی M31 در اندازه 6.4 اینچ سوپر امولد اینفینیتی با کیفیت فول اچ دی پلاس است. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی نیز با لنز 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. دیگر سنسورها 8 مگاپیکسل واید ، 5 مگاپیکسل تشخیص عمق و 5 مگاپیکسل ماکرو خواهند بود.

یکی از برجسته‌ترین مشخصات فنی گلکسی M31 سامسونگ وجود باتری 6000 میلی آمپر ساعت با شارژر 15 وات است. همچنین این گوشی در نسخه دو سیم کارت عرضه خواهد شد و ابعادی معادل 159.2*75.1*8.9 خواهد داشت و وزن آن نیز 191 گرم است.

 

گوشی گلکسی M31 سامسونگ

همانطور که در تصویر می‌بینید این گوشی در سه رنگ آبی ، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد اما رنگ قرمز آن ابتدا وارد بازار می‌شود.

جک هدفون 3.5 میلی‌متر و همچنین اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه نیز روی این گوشی قرار دارند. بر این اساس گلکسی M31 گوشی ارتقا یافته از سری M30s با افزایش دوربین و باتری بهتر است.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید