مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 منتشر شد

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 پرو ، پرچم‌دار جدید شرکت وان پلاس امروز به صورت کامل منتشر شده ، البته این اطلاعات هنوز به صورت شایعه است و دلیل بر قطعی بودن آن روی گوشی وان پلاس 8 پرو وجود ندارد.

وان پلاس همیشه گوشی های سری اول پرچم‌دار خود را در نیمه دوم سال جدید میلادی رونمایی می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که این بار یک ماه زودتر از موعد مورد انتظار باید منتظر سری جدید گوشی های وان پلاس باشیم. گوشی های وان پلاس 8 ، وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 لایت سه مدل از این نسخه هستند که به زودی رونمایی خواند شد.

در گزارش‌های پیاپی مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 و همچنین رندرهایی از این محصول به نمایش درامده است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 پرو

گوشی وان پلاس 8 پرو

اولین رندرهای گوشی وان پلاس 8 در مهرماه 98 منتشر شد. بنابر تصاویر منتشر شده طراحی گوشی از یک صفحه نمایش با دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برد و در پشتت گوشی یک ترکیب دوربین سه گانه وجود داشت. آخرین مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 پرو نشان می‌دهد که جزییات فاش شده در رندرها صحیح بوده و تایید می‌شوند.

از سوی دیگر مشخصات جدید نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس 8 pro در یک رنگ جدید سبز رنگ نیز امسال تولید و عرضه خواهد شد. رنگی که تا به حال برای مشتریان وجود نداشته است. وان پلاس 8 لایت نیز احتمالا به چنین ست رنگی نیز مجهز می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 865 برای وان پلاس 8 pro اشاره می‌کند. گوشی ای که به صفحه نمایش 6.5 اینچ امولد با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز است. این گوشی در نسخه با رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواه شد. باتری موجود روی دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت با یک شارژر سوپر فست شارژ 50 وات است که می‌تواند گوشی را تنها در 35 دقیقه فول شارژ کند.

تصاویر وان پلاس 8

وان پلاس 8 پرو

تصویر زیر نمایشگر صفحه About گوشی وان پلاس 8 در بخش تنظیمات است. همانطور که می‌بینید دوربین سلفی حفره‌ای در قسمت سمت چپ بالای صفحه قرار گرفته. مدل گوشی IN2019 است و به 4G VoLTE نیز مجهز خواهد بود.

این گوشی به سیستم عامل اندروید 10 بر اساس OxygenOS مجهز است. وان پلاس 8 با یک صفحه نمایش 90 هرتز امولد و اندازه 6.55 اینچ عرضه می‌شود و لبه‌های این نمایشگر کمی خمیده خواهد بود. دوربین این گوشی سه گانه با لنز های 48 + 16 +2 مگاپیکسلی است که البته از نظر دوربین انتظار بیشتری از وان پلاس نداشتیم.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید