گوشی تاشو گلکسی Z فولد 2 با دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی عرضه می شود

گلکسی Z فولد 2

گوشی گلکسی Z فولد 2 به همراه گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا ، اواسط مرداد ماه 99 معرفی می شوند، حالا مشخصات فنی گوشی تاشو گلکسی Z فولد 2 سامسونگ منتشر شده که به یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره دارد.

سامسونگ در 5 آگوست رویداد گلکسی آنپکد را برگزار خواهد کرد. چندین گزارش ادعا کرده بودند که این شرکت گوشی بعدی گلکسی فولد را به نام گلکسی Z فولد 2 به همراه گلکسی نوت 20 و گلکسی Z فلیپ 5G را در این رویداد آغاز می کند. با این حال ، اخیراً یک خبره معتبر فاش کرده است که فول  2 ماه آینده معرفی نخواهد شد ، اما ممکن است در اوایل ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی شود. با این وجود ، گزارش جدیدی درباره انتشارات ETNews در کره جنوبی برخی از جزئیات مهم گلکسی Z فولد 2 را منتشر کرده است.

گلکسی Z فولد 2

مشخصات فنی گوشی گلکسی Z فولد 2 سامسونگ

در این گزارش آمده است که گلکسی Z فولد 2 دارای صفحه نمایش داخلی 7.7 اینچ است. صفحه نمایش S-AMOLED با تکنولوژی Y-OCTA با پشتیبانی از نرخ تازه سازی حداکثر 120 هرتز وارد بازار خواهد شد. این صفحه نمایش دارای یک پوشش شیشه ای فوق العاده نازک (UTG) خواهد بود.

نمایشگر جلد گلکسی Z فولد 2 می تواند 6.23 اینچ باشد. گزارش های گذشته نشان داده اند که این میزان از نرخ تازه کردن 60Hz سنتی پشتیبانی می کند. هر دو نمایشگر از یک طراحی سوراخ پانچ استفاده می کنند. مانند مدل قبلی ، انتظار می رود Galaxy Z Fold 2 نیز با یک اسکنر اثر انگشت در کنار آن قرار داده شود.

این گزارش فاش می کند که گلکسی Z فولد 2 سامسونگ دارای یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت پشتی این دستگاه از سیستم دوربین سه گانه استفاده شده است که از یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی ، سنسور تشخیص عمق 12 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

گلکسی Z فولد 2

در حال حاضر مشخص شده است که پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس سامسونگ Galaxy Z Fold 2 را پشتیبانی می کند از این رو ، پشتیبانی از اتصال 5G را به همراه خواهد داشت. این باتری دارای دو قسمت با ظرفیت ترکیبی از باتری 4،365mAh با شارژ سریع 25W است. در این نشریه فاش شده است که تلفن قابل حمل نیز شارژ بی سیم 15W می کند. گمانه زنی ها حاکی است که Galaxy Z Fold 2 در گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه می شود و تقریبا قیمت نزدیک به 1350 دلار خواهد داشت.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید