مشخصات فنی و تصویر گوشی ایسوس راگ فون 3 (Asus ROG Phone 3) منتشر شد

ایسوس راگ فون 3

ایسوس در تاریخ 22 ژوئیه گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس راگ فون 3 (Asus ROG Phone 3) را در بازارهای مختلف رونمایی خواهد کرد. گزارش های مختلفی نشان می دهد که این اولین تلفن است که توسط پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس تولید می شود ، نسخه بهبود یافته SD865 است که بیشتر پرچمداران اندرویدی را تولید می کند.

لیست AnTuTu از تلفن هوشمند بازی Lenovo Legion برای تأیید اینکه مجهز به اسنپدراگون 865+ است ، ظاهر شده است. با این حال ، این شرکت چینی هنوز هم در تاریخ راه اندازی گوشی خود در شک و تردید است. چند ساعت پیش ، به ظاهر ایسوس تیزری را از ROG Phone 3 به اشتراک گذاشت که تقریباً حضور اسنپدراگون 865 پلاس را در آن نشان می دهد.

در کلیپ 10 ثانیه ای آمده است که ایسوس راگ فون 3  قدرتمندترین تلفن بازی خواهد بود. با نگاهی دقیق تر به تصویر تراشه ، 865+ مورد اشاره شده در آن نشان می دهد.

انتظار می رود که اسنپدراگون 865 پلاس نسبت به تراشه SD865 سرعت پردازنده CPU و GPU را بالاتر ببرد. از طریق لیست AnTuTu تلفن بازی های لژیون مشخص شده است که دارای یک پردازنده هسته 3.09GHz Kryo 585 Prime ، سه نوع 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 Gold و چهار پردازنده سطح دو 1.8 گیگاهرتزی Kryo 585 است. SoC همچنین شامل گرافیک آدرنو 650 است. این احتمال وجود دارد که رویداد رونمایی از ایسوس راگ فون 3 ممکن است پرده برداری از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس را نیز به همراه داشته باشد.

ایسوس راگ فون 3

مشخصات فنی ایسوس راگ فون 3

گزارش های اخیر نشان می دهد که ایسوس راگ فون 3 از نمایشگر AMOLED Full HD + 6.59 اینچی با پشتیبانی از نسبت ابعاد 19.5: 9 برخوردار است. صفحه ممکن است از سرعت تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی کند و می تواند با یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شود. ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه بومی وارد بازار شود، هرچند هنوز هم احتمال وجود حافظه 1 ترابایت روی آن رد نشده است. سیستم عامل اندروید 10 به همراه ROG UI روی دستگاه اجرا می شود. این محصول به  دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در پشت خود مجهز می شود. این می تواند با پشتیبانی شارژ سریع 30W برای باتری 6000 میلی آمپری خود همراه باشد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید