مشخصات فنی آیفون 12 اپل در سری مینی ، پرو و پرو مکس فاش شد

مشخصات فنی آیفون 12 اپل

چیزی تا معرفی آیفون 12 اپل باقی نمانده (25 مهر ماه 99 ) و حالا مشخصات فنی کامل آیفون 12 ، آیفون 12 مینی ، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شده که نشان می دهد برای چه باید بیش از 70 میلیون تومان برای یک گوشی آیفون اپل بپردازیم!

همه چیز برای اپل تنظیم شده تا سری جدید از آیفون 12 را از سه شنبه 13 اکتبر معرفی کند. سخنرانی که مدتها انتظار می رود در ساعت 10 صبح (5 بعد از ظهر UTC) در Apple Park در کوپرتینو آغاز می شود. مشخصات فنی کامل سری گوشی های آیفون از افشاگر معروف آیس یونیورس Ice Universe منتشر شده که در ادامه به بررسی کامل آن می پردازیم.

مشخصات فنی آیفون 12 اپل

آیفون 12

انتظار می رود چهار گوشی با آیفون 12 مینی سطح ابتدایی با قیمت 699 دلار آغاز شود. مقرون به صرفه ترین گوشی جدید اپل از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی برخوردار خواهد بود. ما همچنین آیفون 12 و 12 پرو معمولی را با صفحه نمایش 6.1 اینچی آنها و همچنین آیفون 12 پرو مکس با 6.7 اینچ داریم.

همه مدل های جدید دارای نمایشگرهای سوپر رتینا ایک دی آر هستند که از سختی بیشتری برخوردار هستند – ما گمان می کنیم این جدیدترین شیشه ویکتوس کورنینگ باشد ، اگرچه اشاره ای به آن نشده. مانند بقیه گوشی ها ، آیفون 12 سطح ابتدایی از قابلیت اتصال 5G برخوردار خواهد بود اما فقط مدلهای ایالات متحده از استاندارد سریعتر mmWave پشتیبانی می کنند. اپل Smart Data Mode را ارائه می دهد که بین 4G و 5G براساس پهنای باند برنامه تغییر می کند و هدف آن حفظ عمر باتری است.

قیمت آیفون 12 اپل

از نظر دوربین ، 12 مینی و آیفون 12 دارای یک تنظیم دوگانه با ترکیبی منظم با زاویه دید گسترده و فوق العاده با دیافراگم f / 1.6 هستند. مدل های پرو دارای دوربین های عریض ، فوق عریض و تله و همچنین یک سنسور LiDAR هستند. گفته می شود سنسور تله در آیفون 12 پرو با بزرگنمایی نوری 4 برابر معادل 52 میلی متر است در حالی که حداکثر با بزرگنمایی نوری 5 برابر آن را تا 65 میلی متر بالاتر خواهد برد.

آیفون 12 پرو مکس

همچنین گزارش شده است که مدل مکس دارای یک سنسور 47٪ بزرگتر با 1.7μm پیکسل است. هر چهار تلفن باید با Deep Fusion ، Smart HDR 3 و حالت شب بهبود یافته ارائه شوند. همچنین گزارش شده است که همه مدل ها با قابلیت ضبط فیلم Dolby Vision HDR ارائه می شوند.

اپل شارژ مجدد Magsafe را بازگرداند ، این بار به صورت بی سیم و با سرعت 15W خواهد بود. با توجه به درز اطلاعات گذشته ، تمام مدل های جدید آیفون از طریق یک شارژر اختصاصی که از طریق آهن ربا به پشت تلفن متصل می شود ، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

قیمت نسل جدید آیفون اپل از 699 دلار برای 12 مینی و 799 دلار برای آیفون 12 پایه شروع می شود ، هر دو با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی. این دو گزینه ارتقا 128 و 256 گیگابایتی را دریافت می کنند و در رنگ های سیاه ، سفید ، قرمز ، آبی و سبز ارائه می شوند.

قیمت

آیفون 12 اپل

قیمت آیفون 12 پرو اپل از 999 دلار و 12 پرو مکس با 1099 دلار آغاز می شود. آنها با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت استاندارد ارسال می شوند اگرچه گزینه های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نیز دریافت خواهید کرد. رنگ ها محدود به طلایی ، نقره ای ، گرافیتی و آبی سرمه ای است.

انتظار می رود که مینی از تاریخ 13 نوامبر وارد بازار شود در حالی که آیفون 12 معمولی باید از 23 اکتبر در کنار 12 Pro به فروش برسد. فروش 12 پرو مکس در 20 نوامبر آغاز خواهد شد. اینها همه تاریخ راه اندازی ایالات متحده است ، اگرچه بیشتر بازارهای بزرگ احتمالاً از یک جدول زمانی مشابه پیروی می کنند.

همچنین انتظار می رود اپل HomePod Mini جدید خود را با ابعاد 8.4 سانتی متر ، چیپست S5 و برچسب 99 دلاری را معرفی کند. فروش باید از 16 نوامبر آغاز شود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید