قیمت گوشی شیائومی می 9 پرو 5G اعلام شد. منتظر ارزان ترین پرچمدار باشید

قیمت شیائومی می 9 پرو 5G

دوم مهرماه گوشی شیائومی می 9 پرو 5G به همراه شیائومی می میکس آلفا رونمایی می‌شود. قیمت گوشی شیائومی می 9 پرو 5G امروز رسما اعلام شد که نشان دهنده یک گوشی پرچم‌دار 5G ارزان‌قیمت است. در ادامه مشخصات و قیمت اعلام شده گوشی را خواهیم دید.

قیمت گوشی شیائومی می 9 پرو 5G کمتر از 510 دلار خواهد بود. قیمت دقیق این گوشی در حال حاضر 507 دلار است. این گوشی ارزان‌قیمت ترین سری محصولات پرچم‌دار با پشتیبانی از اینترنت 5G محسوب می‌شود.

قیمت شیائومی می 9 پرو 5G

پوستر منتشر شده از سوی شرکت شیائومی مشخصات نسخه‌های مختلف شیائومی می 9 پرو 5G را نشان می‌دهد. قیمت نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی محصول 507 دلار و قیمت نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 540 دلار است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی می 9 پرو 5G

گوشی جدید شیائومی با صفحه نمایش 6.39 اینچ امولد و ناچ قطره‌ای عرضه می‌شود و کیفیت فول اچ دی پلاس دارد. پردازنده موجود روی آن اسنپدراگون 855 هشت هسته‌ای با فرکانس 2.96 هرتز است. باتری موجود روی Xiaomi mi 9 pro 5G در اندازه 4000 میلی‌آمپر ساعت ساخته شده که با شارژر فست شارژ 40 واتی سوپر شارژ شیائومی همراه شده است.


بیشتر بخوانید:


همچنین این گوشی امکان شارژ معکوس 10 وات نیز به همراه دارد. برای پایین نگه داشتن دما ، این محصول با یک سیستم خنک‌کنندگی مایع VLC عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که گوشی در نسخه‌هایی با حافظه 512 گیگابایت نیز عرضه شود، رابط کاربری آن MIUI 11 بر پایه اندروید 9 پای است. همچنین یک دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی روی این گوشی قرار دارد.

از سوی دیگر گوشی شیائومی می میکس آلفا نیز دوم مهرماه رونمایی می‌شود که لنز دوربین اصلی آن 100 مگاپیکسلی است.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید