قیمت گوشی آیفون 12 از آیفون 11 هم بیشتر خواهد بود

قیمت گوشی آیفون 12

به نظر می رسد که قیمت گوشی آیفون 12 به خاطر تامین قطعات ، از آیفون 11 هم بیشتر است، بنابراین باید انتظار یک گوشی آیفون 70 میلیون تومانی را داشته باشیم.

در حالی که چشم انداز گوشی های جدید اپل هیجان انگیز بود ، اما کمی غیر قابل باور به نظر می رسد که آیفون 12 از آیفون 11 ارزان قیمت تر باشد. به هر حال ، مدل های آینده ترفندهای جدیدی در آستین خود دارند و ارتقا آنها معمولاً منجر به افزایش قیمت می شود. اندکی بعد گزارشی مبنی بر اینکه قیمت اولیه می تواند بین 699 تا 749 دلار باشد ، ظاهر شد.

طی گزارشی که در ویبو منتشر شده نشان می دهد که قیمت آیفون 12 اپل در محدوده بالاتر احتمال بیشتری دارد. اپل ظاهراً ایرپادز و شارژرها را با مدل های جدید درگیر نخواهد کرد ، عملی که قبلاً با جدیدترین مدل های ساعت خود آغاز کرده است. مصرف کنندگان امیدوار بودند که حذف این لوازم جانبی به این شرکت کمک کند تا قیمت آیفون 12 را مانند آیفون 11 حفظ کند.

قیمت گوشی آیفون 12 چند است

قیمت گوشی آیفون 12

به نظر می رسد که هزینه مواد اولیه آیفون 12 در مقایسه با آیفون 11 ظاهرا 50 دلار بیشتر است ، احتمالاً به دلیل اجزای 5G و نمایشگر OLED. اگر حساب کنید ، این برابر است با قیمت شروع 749 دلار. همین افشاگر همچنین تأکید می کند که تأمین کنندگان اپل احتمالاً قادر به دستیابی به هدف تولید 80 میلیون دستگاه آیفون 12 نخواهند بود. طبق مطالب پیشنهادی ، آیفون 12 گرانتر از آیفون 11 خواهد بود

ظاهراً این شرکت امیدوار است که امسال 80 میلیون دستگاه از مدل های جدید بفروشد. به شرطی که پیش بینی تقاضا دقیق باشد ، این می تواند خبر بدی برای طرفداران آیفون باشد ، زیرا عرضه از 6 میلیون تا 10 میلیون واحد تخمین زده خواهد شد. اپل قبلاً تراشه A14 را معرفی کرده است که قدرت آیفون 12 را تأمین می کند و امتیازات بنچمارک فاش شده نشان می دهد که در مقایسه با آیفون 11 ، افزایش عملکرد زیاد نخواهد بود. انتظار می رود انواع پیشرفته تر با سنسور LiDar عرضه شوند ، به نظر نمی رسد خریداران بالقوه همه هیجان زده این نسخه را داشته باشند.

میزان فروش آیفون 12 هنوز هم می تواند به سطح آیفون 6 برسد ، دلیل اصلی این واقعیت این است که این ها اولین گوشی های هوشمند اپل با قابلیت پشتیبانی از 5G هستند.

قیمت آیفون 12 در ایران

قیمت آیفون 12

حال با تمام این تفاسیر ، قیمت پایه آیفون 11 در ایران از 23 میلیون تومان شروع و تا 60 میلیون تومان نیز در مهرماه 99 برچسب گذاری شده ، با تولید گوشی های جدید سری آیفون 12 و سری پرو و مکس احتمالا قیمت این سری گوشی از 26 میلیون آغاز و تا 70 میلیون تومان (با احتساب این که دلار در ماه های آبان و آذر دیگر افزایش پیدا نکند!)  خواهد بود.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید