قیمت گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا 5G نجومی تر از چیزی است که فکر کنید

قیمت گلکسی نوت 20 سامسونگ

به نظر می رسد قیمت گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا 5G سامسونگ ، گوشی های جدید این شرکت حتی از سری گلکسی S20 نیز بیشتر باشد، هرچند که سامسونگ گفته بود قرار نیست قیمت بیشتری برای گلسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در نظر بگیریم اما گزارش ها نشان می دهد که قیمت هر دو گوشی فراتر از تصور ما است.

سامسونگ در ابتدای سال 2020 پس از تصمیم خود مبنی بر افزایش قیمت با عرضه گلکسی S20 ، با انتقاد جدی مواجه شد. اما اگر فکر می کنید سامسونگ قیمت خود را برای گوشی های جدید پایین می آورد، سری گلکسی نوت 20 می تواند اوضاع را بدتر کند.

قیمت گوشی گلکسی نوت 20 4G و 5G سامسونگ

قیمت گلکسی نوت 20 سامسونگ

در توییتی مشترک از ایشان اگراوان و مای مستر پرایز قیمت های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در اروپا که هر دو از چیپست های اگزینوس 990 استفاده می کنند و نه سری اسنپدراگون 865 پلاس ، مشخص شده که کمی غیر عادی است.

پیش بینی می شود که این گوشی دارای یک قاب آلومینیومی و بدنه پلاستیکی ارزانتر باشد که با توجه به اینکه بیشتر پرچمداران پریمیوم دارای ساخت و ساز شیشه ای استاندارد هستند ، بسیار ناامید کننده است.

برخی معتقد بودند که تغییر به معنای این است که سامسونگ در حال توسعه گلکسی نوت 20 به عنوان پرچمدار با قیمت پایین است ، اما قیمت گذاری چیز دیگری را نشان می دهد. در اروپا ، گلکسی نوت 20 4G 256 گیگابایتی با 999 یورو به فروش می رسد ، در حالی که هر کسی که به دنبال مدل 5G می باشد باید 1099 یورو بپردازد.

بنابراین ، گلکسی نوت 20 سامسونگ با همان قیمت گلکسی نوت 10 در اروپا عرضه می شود. اما اینکه آیا مشخصات فنی این گوشی ارزش خرید نوت 20 نسبت به نوت 10 را دارد، در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

به نظر می رسد نسخه 512 گیگابایتی در بین گوشی ها موجود نیست و طبق معمول قیمت گذاری بسته به بازار اروپا به دلیل متفاوت بودن نرخ مالیات بر ارزش افزوده می تواند حدود 10 یورو باشد.

گلکسی نوت 20 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر امولد پلاس است که دارای نرخ تازه سازی 60Hz و پشتیبانی از S Pen است. همچنین دارای سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب است که از گلکسی S20 قرض گرفته می شود.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در اروپا

قیمت گلکسی نوت 20 سامسونگ

از طرف دیگر گلکسی نوت 20 اولترا مانند گلکسی S20 اولترا سامسونگ یک محصول فوق قدرتمند است که خب با قیمت بسیار زیاد عرضه می شود.

ایشان آگاروال می گوید این اسمارت فون با 1،349 یورو با قابلیت اتصال 5G به عنوان استاندارد و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. اما اگر به دنبال نسخه 512GB باشید ، 1،449 یورو در سراسر اروپا قیمت آن خواهد بود.

جالب اینجاست که نسخه پایه گلکسی نوت 20 اولترا 256 گیگابایتی همان قیمتی برابر با 128 گیگابایت گلکسی S20 اولترا اما 200 یورو گرانتر از گلکسی نوت 10پلاس 256 گیگابایتی است. از طرف دیگر نسخه 512 گیگابایتی 100 یورو ارزانتر از مدل معادل گلکسی اس 20 اولترا است.

در مورد مشخصات ، این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.9 اینچی Dynamic AMOLED جفت شده با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از یک قلم به روز شده S که در کنار هم است. سامسونگ یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک لنز با زاویه 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک سنسور پریسکوپ 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیک 5 برابر را نیز پیاده سازی کرده است.

قیمت هدفون های گلکسی بادز سامسونگ

سامسونگ گلکسی بادز لایو ، جدیدترین هدفون بی سیم این شرکت با سیستم قطع نویز فعال ، به قیمت 189 یورو در قاره اروپا به فورش می رود ، طبق اطلاعات ارائه شده توسط ایشان آگاروال این هدفون یا هدست نیز کمی گران قیمت تر از چیزی است که ما تصور می کردیم.

اخیراً در ایالات متحده ، رولان کوانتد و WinFuture به قیمت 169 دلار این هدست ها را قیمت گذاری کردند. این نشان می دهد سامسونگ به هیچ عنوان در زمینه کاهش قیمت ها قصد عقب نشینی ندارد.

منبع :  PHONEARENA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید