فورد مچ ای (Ford Mach-E) اولین خودرو کراس آور الکتریکی فورد در راه است

فورد مچ ای موستانگ

فورد مچ ای (Ford Mach-E) اولین خودرو کراس آور الکتریکی فورد در ابتدای سال 2020 عرضه می‌شود. این ماشین در ادامه برنامه عظیم یازده میلیارد دلاری فورد برای ساخت خودروهای تمام برقی ، به بازار عرضه می‌شود.

فورد مچ ای اولین خودرو کراس آور الکتریکی فورد که بر پایه فورد موستانگ ساخته شده، ابتدای سال 2020 توسط این شرکت عرضه خواهد شد. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده از این ماشین شاسی‌بلند کراس آور می‌بینید ، شباهت زیادی با بی ام و ایکس 4 دارد. البته بزرگ‌ترین تفاوت آن با دیگر خودروهای کراس آور فورد، وجود سیستم تمام برقی این خودرو است.

فورد مچ ای موستانگ

در ابتدای سال 2020 خودرو الکتریکی فورد موستانگ یک SUV کراس آور خواهد بود که شباهت‌هایی با بدنه X4 دارد. اما به نظر می‌رسد که طراحی آن بسیار خاص و منحصر به فرد خواهد بود.



خودرو فورد مچ ای موستانگ بر اساس آخرین آمار و ارقام منتشر شده می‌تواند با یک بار شارژ مسیر 600 کیلومتری را طی کند.

فورد مچ ای (Ford match-E) موستانگ

دلیل نام‌گذاری این محصول به خاطر افزایش سطح تصوری است که مردم از خودرو دارند. پیشینه فورد موستانگ بسیار قوی است بنابراین وجود یک شاسی‌بلند موستانگ می‌تواند تمام اذهان را به خود معطوف کند. یعنی یک کراس آور برقی در حد و اندازه‌های فورد موستانگ.

به نظر می‌رسد بر اساس گفته‌های مدیریت شرکت فورد، خودرو فورد مچ ای موستانگ دارای قابلیت‌های پیشرفته تکنولوژی و الکترونیکی باشد و حتی سیستم خودران نیمه پیشرفته روی آن مجهز شود.

شرکت فورد برنامه‌ای 11 میلیارد دلاری را برای توسعه خودروای برقی در نظر گرفته است به طوری که تا پایان سال 2022 حدود 16 ماشین کاملا برقی فورد و 40 خودرو نیمه الکتریکی تولید و عرضه خواهد شد.

منبع : CARMAGAZINE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید