فشرده سازی PDF بصورت آنلاین از طریق مرورگر

فشرده سازی PDF به صورت آنلاین

فشرده سازی PDF بصورت آنلاین ، چگونه یک فایل پی دی اف را از طریق وب فشرده کنیم ؟ ابزار زیادی برای این کار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن برای فشرده سازی PDF می پردازیم. ارائه دهندگان ایمیل محبوب مانند Gmail و Outlook به شما امکان می دهند تا حداکثر 25 مگابایت فایل را پیوست کنید. فایل PDF شما زمانی که از چندین تصویر تشکیل شده باشد به راحتی از 25 مگابایت فراتر می رود. به جای یافتن راه‌های جایگزین برای اشتراک‌گذاری فایل PDF، می‌توانید آن را فشرده کنید تا اندازه آن کاهش یابد و از طریق ایمیل یا برنامه‌های دیگر ارسال کنید. راه حل های مبتنی بر وب بسیاری برای فشرده سازی یک پی دی اف به صورت آنلاین وجود دارد. در میان آنها، فرمت PDF با رابط کاربری آسان، فهرست طولانی از ابزارهای مفید PDF، و تجربه ای بدون آگهی متمایز هست.

اکثر پورتال‌های دولتی و آموزشی بارگذاری PDF را به 5 تا 10 مگابایت محدود می‌کنند. هنگام آپلود یک PDF بزرگ، همچنان خطاها را دریافت خواهید کرد. به لطف ابزارهای آنلاین مانند Format PDF، برای فشرده سازی PDF نیازی به نرم افزار اختصاصی PDF یا برنامه تلفن همراه ندارید. شما به راحتی می توانید این کار را بدون رها کردن مرورگر مورد علاقه خود بر روی دسکتاپ انجام دهید.

نحوه فشرده سازی PDF بصورت آنلاین

فرمت PDF چیست؟

فرمت PDF یک ابزار آنلاین PDF است که به شما امکان می دهد فایل های PDF را ادغام، تقسیم، فشرده، سازماندهی و تبدیل کنید. می توانید امضا کنید، ویرایش کنید، محافظت کنید، قفل را باز کنید، تعمیر کنید، و یک واترمارک به یک فایل محرمانه اضافه کنید. به طور خلاصه، Format PDF یک چاقوی ارتش سوئیس از ابزارهای PDF برای انجام کار هست.

یک PDF را بصورت آنلاین فشرده کنید

با قالب‌بندی PDF، فشرده‌سازی PDF آسان‌تر نمی‌شود. مراحل زیر را برای کاهش اندازه PDF در ویندوز یا Mac خود دنبال کنید.

  1. به وب سایت فشرده سازی PDF بروید.
  2. گزینه فشرده سازی PDF را در بالا انتخاب کنید.
  3. شما دو راه برای وارد کردن فایل PDF دارید. می‌توانید برای انتخاب یک فایل PDF از حافظه محلی روی + کلیک کنید یا به سادگی یک سند را بکشید و رها کنید.
  4. فرمت PDF بارگذاری خواهد شد PDF به سرور. زمان تخمینی آپلود بر اساس اندازه PDF هست. لطفاً توجه داشته باشید، آپلود یک PDF بزرگ ممکن است کمی طول بکشد.
  5. پس از تکمیل فرآیند آپلود، نرم افزار سه گزینه برای فشرده سازی ارائه می دهد.
  • فشرده سازی فوق العاده: اگر به دنبال فشرده سازی تهاجمی برای کاهش اندازه PDF بزرگ هستید، ایده آل هست. اگرچه ممکن است کیفیت متن و تصویر را کاهش دهد.
  • فشرده سازی توصیه شده: کیفیت PDF را حفظ می کند و اندازه فایل را با حاشیه خوبی کاهش می دهد.
  • فشرده سازی کم: اگر فقط باید فایل PDF را با حاشیه کمی فشرده کنید، از گزینه فشرده سازی کم برای حفظ کیفیت بالا استفاده کنید.
  1. گزینه مناسب را انتخاب کنید (در صورت امکان فشرده سازی توصیه شده). اگر چندین فایل PDF وارد کرده‌اید، می‌توانید همه فایل‌های PDF را در یک فایل ترکیب کنید.
  2. Compress PDF را انتخاب کنید و اجازه دهید Format PDF فشرده‌سازی را برای کاهش اندازه فایل اجرا کند.
  3. برای ذخیره فایل فشرده در دسکتاپ، روی دانلود PDF کلیک کنید.

فایل PDF فشرده شما اکنون برای اشتراک گذاری آماده هست. می توانید هر تعداد فایل PDF را که ترجیح می دهید آپلود و فشرده کنید. فرمت PDF طبق آگهی کار می کند و کار را در کمترین زمان انجام می دهد. در اینجا سایر مزایای استفاده از فرمت PDF نسبت به سایر ابزارها وجود دارد.

راه حل مبتنی بر وب

فرمت PDF یک راه حل مبتنی بر وب هست. روی ویندوز، مک، لینوکس، کروم او اس، تبلت ها و گوشی های هوشمند کار می کند. برای دسترسی به فرمت PDF و فشرده سازی فایل ها در حال حرکت، به یک دستگاه با مرورگر وب نیاز دارید. یک ابزار PDF آنلاین مانند Format PDF زحمت دانلود یک نرم افزار یا برنامه جداگانه را در دستگاه شما برطرف می کند.

بدون ویروس

دانلود فایل‌های فشرده از فرمت PDF ۱۰۰٪ ایمن هست. برخی از ابزارهای PDF برای دانلود فایل های جعلی از وب بدنام هستند. در مورد فرمت PDF اینطور نیست.

بدون تبلیغات

در یک عنصر شگفت‌انگیز دیگر، قالب‌بندی PDF کاملاً بدون تبلیغات خواهد بود. اکثر ابزارهای PDF آنلاین با چندین تبلیغات در طول فرآیند ارائه می شوند. برخی حتی تجربه را با تبلیغات بنری کامل خراب می کنند. FormatPDF.com یک آگهی واحد ندارد و کل تجربه فشرده سازی را بدون حواس پرتی نگه می دارد.

چند فایل را در حال حرکت فشرده کنید

شما می توانید چندین فایل PDF را بارگذاری کرده و آنها را به طور همزمان فشرده کنید. شما نیازی به آپلود هر فایل و فشرده سازی دستی آن ندارید. فرمت PDF همچنین به شما امکان می دهد تمام فایل های آپلود شده را در یک PDF واحد نیز ادغام کنید.

قالب‌بندی ویژگی‌های PDF

قالب‌بندی PDF به فشرده‌سازی آنلاین فایل‌های PDF محدود نمی‌شود. این مملو از چندین ابزار مفید PDF خواهد بود. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

یک واترمارک را حذف یا اضافه کنید

وقتی فایل‌های PDF محرمانه یا حساس را به اشتراک می‌گذارید، باید یک واترمارک مرتبط اضافه کنید. فرمت PDF به شما امکان می دهد واترمارک ها را از یک فایل PDF اضافه و خارج کنید. می‌توانید منوی «ابزارهای بیشتر» را گسترش دهید و «افزودن علامت به PDF» را انتخاب کنید.

حفاظت با رمز عبور یا باز کردن قفل PDF

در شرایط خاص، واترمارک کار را با محرمانه انجام نمی دهد. برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز باید از یک PDF محافظت کنید. فقط کاربرانی که به رمز عبور دسترسی دارند می توانند فایل PDF را مشاهده کنند. اگر چندین فایل PDF محافظت شده با رمز عبور را در یک ایمیل دریافت می‌کنید (مثلاً صورت‌حساب‌های کارت اعتباری)، می‌توانید با استفاده از Format PDF قفل آن‌ها را باز کنید.

روی PDF بنویسید، بکشید یا امضا کنید

آیا باید به جزئیات خاصی در PDF اشاره کنید؟ با فرمت PDF، می توانید یک PDF را روی دسکتاپ خود بنویسید، بکشید و حتی امضا کنید. برای اشتراک‌گذاری از طریق ایمیل، نیازی به چاپ کردن یک PDF، امضا کردن و اسکن آن ندارید.

تبدیل PDF به فرمت های فایل محبوب

قالب کردن PDF به شما امکان می دهد PDF را به Word، Excel، PowerPoint، JPG، EPUB، HTML و موارد دیگر تبدیل کنید. می توانید یک تصویر یا یک فایل Word را به PDF تبدیل کنید تا به راحتی بین اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

سازماندهی PDF

می توانید چندین فایل PDF را ادغام کنید و یک فایل واحد ایجاد کنید تا به راحتی به اشتراک بگذارید. اگر یک فایل PDF بزرگ دارید، فرمت PDF به شما امکان می دهد آن را به فایل های کوچک تقسیم کنید. می توانید یک شماره صفحه اختصاص دهید، صفحات موجود را سازماندهی کنید، و حتی موارد غیر ضروری را خارج کنید.

فشرده سازی یک PDF: پرسش های متداول

آیا وقتی آن را فشرده می‌کنم بر کیفیت سند تأثیر می‌گذارد؟

فرمت PDF به شما امکان می دهد بین سطوح مختلف فشرده سازی انتخاب کنید. هنگامی که مقایسه کم را انتخاب می کنید، نرم افزار کیفیت سند اصلی را حفظ می کند. از طرف دیگر، اگر یک فایل PDF بزرگ دارید و فشرده سازی شدید را انتخاب کنید، بر کیفیت سند تأثیر می گذارد.

آیا Format PDF PDF فشرده شده را ذخیره می کند؟

گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد فایل های حساس را در قالب PDF آپلود کنید و نگران ذخیره یک کپی در سرور شخص ثالث باشید. هنگامی که یک PDF فشرده را دانلود می کنید، فرمت PDF سند اصلی را از سرور حذف می کند. می‌توانید صفحه خط‌مشی رازداری شرکت را برای تأیید آن بررسی کنید.

آیا می توانم چندین فایل PDF را همزمان فشرده کنم؟

با استفاده از Format PDF می توانید به راحتی چندین PDF را همزمان فشرده کنید. پس از تکمیل فشرده سازی، گزینه ای برای دانلود آنها به صورت جداگانه یا در یک فایل ZIP دریافت می کنید.

در دریایی از ویرایشگرهای PDF آنلاین، فرمت PDF یکی از بهترین ابزارها برای فشرده سازی و مدیریت PDF های شما مانند یک حرفه ای است. منتظر چی هستی؟ دفعه بعد که می خواهید اندازه PDF را کاهش دهید، به Format PDF بروید و در چند دقیقه یک نسخه فشرده را دریافت کنید.

وبسایت Formatpdf

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید