فروش گوشی ردمی K30 پرو zoom با 12 گیگابایت رم و قیمت عالی آغاز شد

گوشی ردمی k30 پرو zoom

گوشی ردمی K30 پرو Zoom که یکی از گوشی های جدید شیائومی با قابلیت بزرگنمایی 30 برابر دیجیتال است امروز به صورت جهانی با قیمت عالی ، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

ردمی زیر مجموعه شرکت شیائومی امروز گوشی بالارده دیگری را برای فروش به صورت جهانی با نام ردمی K30 پرو zoom معرفی کرد. این گوشی به 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز است و قیمت تقریبی 634 دلاری دارد که برای یک گوشی بالارده با 12 گیگابایت رم قیمت بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

گوشی ردمی k30 پرو zoom

مشخصات فنی گوشی ردمی K30 پرو zoom

گوشی ردمی K30 پرو Zoom به صفحه نمایش 6.67 اینچ فول اچ دی پلاس E3 سوپر امولد مجهز شده و پردازنده اسنپدراگون 865 هسته اصلی پردازنده آن را تشکیل می‌دهد. همچنین مودم X55 اسنپدراگون نیز سیستم شبکه 5G این گوشی را پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی جدید ردمی با پنل 3D شیشه ای محافظت شده و سیستم خنک کنندگی مایع نیز به همراه دارد. این گوشی به یک دوربین سلفی پاپ آپ مجهز است و از یک ترکیب دوربین چهارگانه با سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 1/1.7″ ، سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو با بزرگنمایی 30 برابر ، سنسور 13 مگاپیکسل 123 درجه اولتراواید و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسل بهره می‌برد. این محصول همچنین از لحاظ سیستم عامل و رابط کاربری به اندروید 10 بر پایه MIUI 11 مجهز شده، یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعت به همراه شارژر 33 وات فست شارژ دارد که می‌تواند گوشی را تنها در 1 ساعت به طور کامل شارژ کند.

گوشی ردمی k30 پرو zoom

نظر شما در مورد گوشی جدید شیائومی چیست؟ ویدیو جعبه گشایی گوشی ردمی k30 را در این مطلب بخوانید.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید