شارژر فست شارژ 125 وات اوپو معرفی شد ، شارژ گوشی تنها در 15 دقیقه

شارژر 125 وات

از این پس می توانید گوشی خود را تنها در عرض 15 دقیقه فول شارژ کنید. شارژر 125 وات اوپو امروز با فناوری جدید شارژ سریع اوپو رونمایی شد که مشخصات آن به همراه قیمت و سایر جزییات را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

طی چند سال گذشته ، اوپو با فناوری شارژ سریع VOOC خود در این صنعت پیشرو بوده است. امروز یک موفقیت مهم برای شرکت محسوب می شود. اوپو رسماً از فناوری شارژر فلش  دبلیو دبلیو 125 وات برای تلفنهای هوشمند خود خبر داده است ، که از فناوری 65W SuperVOOC خود که در سال گذشته اعلام شد ، تکامل یافته است. این باعث می شود سریعترین فناوری شارژ سیم در جهان در صنعت باشد. اما این شرکت در اینجا متوقف نمی شود ، همچنین فناوری سریعترین شارژ بی سیم جهان – AirWOOC 65W را نیز اعلام کرده است.

شارژر 125 وات
شارژر 125 وات اوپو از سلولهای 6C استفاده می کند

فن آوری جدید شارژ فلاش اوپو می تواند باتری 4000mAh را در مدت زمان 5 دقیقه تا 41٪ و به طور کامل در 20 دقیقه شارژ کند!

فناوری شارژ فلاش 125 وات بر روی پروتکل شارژ 65W SuperVOOC 2.0 موجود ساخته شده است. پروتکل شارژ VOOC همواره بر افزایش جریان (به جای ولتاژ) برای افزایش کل ولت متمرکز شده است. 65W SuperVOOC 2.0 از 10V / 6.5A پشتیبانی می کند. اما اکنون ، با فناوری فلش شارژ 125 وات اوپو ، ولتاژ را با جریان باقی مانده کم و بیش همان برابر کرده است.
به منظور دستیابی به شارژ باورنکردنی 125 وات ، اوپو Flash Charge ولتاژ را به 20 ولت افزایش می دهد در حالی که حداکثر جریان آن کمی به 6.25A افت می کند. این بیشتر با بهبود خواص چگالی نیرو امکان پذیر است. به جای دو سلول 3C موجود در فناوری SuperVOOC 2.0 ، پروتکل جدید فلش شارژ از دو سلول 6C استفاده می کند. این علامت پیشرفت در باتری را نشان می دهد (این نسبت به عنوان شارژ و میزان تخلیه سلول تعریف می شود). این فناوری جدید با ساختارهای مختلف زبانه باتری ، سه پمپ شارژ موازی و یک MCU یکپارچه (واحد میکروکنترلر) برای بهبود کارایی شارژ همراه است.
فناوری شارژ فلش 125 وات اوپو با نسخه های قبلی مانند پروتکل های SuperVOOC و VOOC سازگار است. حتی از فناوری های شارژ جریان اصلی مانند 65W PD (تحویل برق) و 125W PPS (منبع تغذیه قابل برنامه ریزی) پشتیبانی می کند.

شارژ بی سیم گوشی تنها در 30 دقیقه

با توجه به ولتاژ بسیار زیاد به تلفن هوشمند ، اوپو همچنین با اضافه کردن 10 سنسور دما دیگر برای نظارت بر وضعیت شارژ ، روی ویژگی های حفاظت از ایمنی خود کار کرده است. سایر اقدامات ایمنی شامل حفاظت از ولتاژ در برابر فیوز ، سیم از نوع C تا Type-C و همچنین الگوریتم رمزگذاری با قدرت بالا 128 بیتی است.

شارژر 125 وات

در اعلامی غافلگیرانه ، اوپو همچنین سریعترین فناوری شارژ بی سیم جهان را اعلام کرد. پروتکل جدید شارژ بی سیم می تواند تنها 30 دقیقه باتری 4000mAh را شارژ کند! این باعث می شود سریع تر از بسیاری از راه حل های فعلی شارژ سیم در بازار استفاده شود و این پتانسیل را دارد که شارژ سیمی منسوخ شود.
در واقع ، در یک نمودار ، اوپو فاش کرد که 65W AirVOOC همزمان با فن آوری شارژ سیمی 65W SuperVOOC 2.0 آن را شارژ می کند.
فن آوری شارژ بی سیم اوپو AirVOOC 65W از یک فن آوری پمپ شارژ جدا شده از خود توسعه یافته و طراحی موازی دو سیم پیچ برای بهبود کارایی شارژ بی سیم استفاده می کند. همچنین این امر تداخل در فرکانس شارژ را کاهش داده و علاوه بر ویژگی استاندارد شناسایی اشیاء خارجی ، 5 برابر از اقدامات محافظت از ایمنی را نیز به همراه دارد. همانند فناوری شارژ بی سیم 40W ، شارژ 65W AirVOOC با استاندارد Qi سازگار است.
اوپو همچنین شارژر بی سیم مفهومی را بر اساس فناوری شارژ فلاش بی سیم 65W AirVOOC خود فاش کرد. این شارژر از یک بدنه شیشه ای ساخته شده که از فناوری نمونه سازی سریع قالب بدون قالب ساخته شده است. اوپو فاش می کند که این اولین کاربرد این نوع فناوری در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی است.

شارژر 125 وات

در پایین شارژر ، یک کولر نیمه هادی برای مدیریت بهتر گرما وجود دارد. این امر باعث می شود دمای تلفن 2 درجه سانتیگراد کمتر از استفاده از فن سنتی برای اتلاف گرما باشد.

متأسفانه ، ما هیچ کلمه ای در تاریخ عرضه یا قیمت گذاری این شارژر بی سیم 65W AirVOOC نداریم. ما همچنین نمی دانیم چه زمانی تلفن هوشمندی را با این فناوری فلش شارژ 125 وات مشاهده خواهیم کرد.

با این وجود ، این یک جهش بزرگ در فناوری شارژ گوشی های هوشمند است. و این آشکار می شود که شارژ تلفن هوشمند در آینده نزدیک یکی از ساده انگاشت ترین مسائل در دنیای گوشی های هوشمند است.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. خب این فقط برای گوشی اوپو مناسبه که این شارژر رو دارن اگه من به گوشی خودم بزنم که شیائومی mi9t هست باتری گوشی منفجر میشه. چون تحمل این حجم از قدرت شارژر رو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید