سرویس هایی که منجر به رشد ارگانیک حساب اینستاگرام شما می شوند

سرویس های رشد اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم تا سرویس هایی که منجر به رشد ارگانیک حساب اینستاگرام شما می شوند را مورد بررسی قرار دهیم. و مشخصات این سرویس ها را بیان کنیم.

سرویس هایی که منجر به رشد ارگانیک حساب اینستاگرام شما می شوند

سرویس هایی که منجر به رشد ارگانیک حساب اینستاگرام شما می شوند

در مورد سرویس های رشد اینستاگرام باید بگوییم که Inosocial پلتفرم شبکه اجتماعیی است که هر نوع ابزار اینستاگرام را بمنظور رشد ایمن و ارگانیک حساب اینستاگرام مهیا می کند. مقاله زیر را بدقت در مورد سه ویژگی مهم که Inosocial بمنظور کمک به تعامل اینستاگرام به بهترین شکل ممکن ارائه میدهد را مطالعه کنید.

امروزه شبکه اجتماعی بخشی اجتناب ناپذیر در هر فرد و زندگی شغلی است. اگرچه داشتن رقبا و کاربرانی زیاد, رشد در یک شبکه اجتماعی بزرگ مانند اینستاگرام را با مشکل مواجه می کند, بنابراین داشتن بهترین سرویس برای افزایش تعامل, برای هر شخصی که از اینستاگرام استفاده می کند لازم و ضروری است.

انواع مختلفی از سرویس های رشد اینستاگرام وجود دارند که می توانید آنها را در اینترنت پیدا کنید. اما در میان شرکت های زیادی که این سرویس ها را ارائه می دهند, تنها باید بهترین آنها را انتخاب کنید. بهمین علت است که در این مقاله, من قصد دارم تا یکی از بهترین پلتفرم های شبکه اجتماعی و بعنوان یک سرویس رشد باورنکردنی اینستاگرام را معرفی کنم که می تواند به کاربران کمک کند تا به شکلی ایمن و تضمین شده تعامل بیشتری را در اینستاگرام کسب کند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد آموزش نحوه دیدن حساب پرایوت در اینستاگرام , نحوه تغییر آدرس ایمیل در اینستاگرام و حذف حساب اینستاگرام مشاهده کنید.

بهترین سرویس های رشد ارگانیک اینستاگرام

Inosocial پلتفرم شبکه اجتماعیی است که هر نوع ابزار اینستاگرام را بمنظور رشد ایمن و ارگانیک حساب اینستاگرام مهیا می کند. مقاله زیر را بدقت در مورد سه ویژگی مهم که Inosocial بمنظور کمک به تعامل اینستاگرام به بهترین شکل ممکن ارائه میدهد را مطالعه کنید.

در اینجا لیستی از بهترین سرویس های رشد اینستاگرام را مشاهده می کنید:

  • Schedule
  • Monitor
  • Analytics

همانطور که در نگاه اول مشخص است, بهترین سرویس های رشد اینستاگرام در Inosocial فاکتورهای اصلی مدیریت هر نوع پروژه مهم را در بر می گیرند. پس بیایید تا با دقت بیشتری این سه سرویس مهم را در جهت رشد حساب اینستاگرام شما مورد بررسی قرار دهیم.

1. Schedule

در مورد سرویس های رشد اینستاگرام باید بگوییم که یکی از مهمترین فاکتورهایی که موفقیت حساب اینستاگرام را تعیین می کند میزان تعامل حساب است. بمنظور دستیابی به سطح بالای تعامل, احتیاج به این دارید تا با مخاطبین خود بطور مداوم در ارتباط باشید. این بدین معنی است که ممکن است که شما مجبور شوید تا روزانه یا حتی چند بار در روز یک پست را منتشر کنید.

نتنها تعداد دفعات انتشار یک پست در روز اهمیت دارد, بلکه همچنین مهم است که بدانید که چه زمانی آنرا منتشر کنید. در واقع, یک مطالعه ای انجام شده توسط Later , که بیش از 12 میلیون پست را در شبکه های اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد, نشان داد که ارسال پست در روز مناسبی در هفته و در زمان مناسب می تواند بطور قابل توجهی بر میزان تعامل دریافت شده توسط پست تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که همیشه باید برای تعیین زمان بندی پست های خود بیشتر توجه کنید.

بهترین زمان برای انتشار محتوایی در اینستاگرام در هر روز

  • دوشنبه: 6 و 10 صبح و 10 شب
  • سه شنبه: 2 و 4 صبح و 9 صبح
  • چهارشنبه: 7 و 8 صبح و 11 شب
  • پنج شنبه: 9 صبح, 12 ظهر و 7 عصر
  • جمعه: 5 صبح, 1 بعداز ظهر و 3 بعد از ظهر
  • شنبه: 11 صبح, 7 عصر و 8 عصر
  • یکشنبه: 7 و 8 صبح و 4 بعد ازظهر

 

اما اگر بهترین زمان ارسال برای ارسال پست در اینستاگرام برای شما مناسب نباشد, چه می کنید؟ اگر در آن زمان مشغول باشید چه می کنید؟ خب جواب آن برنامه ریزی است. استفاده از یک برنامه ریزی هوشمند مشکل شما را حل خواهد کرد. با این ابزار, نتنها می توانید برای پست هایتان برنامه ریزی کنید, بلکه می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و از آن برای سایر فعالیت های ارتقا دهنده استفاده کنید. خوشبختانه, Inosocial یکی از بهترین برنامه ریزی های شبکه اجتماعی را ارائه می دهد.

بخش Analytics این مقاله را بخوانید تا بیاموزید که چگونه زمان ارسال را بر طبق داده های هر صفحه اینستاگرام بدرستی پیدا کنید.

برنامه ریز اینستاگرام Inosocial چگونه کار می کند

در مورد سرویس های رشد اینستاگرام باید بگوییم که استفاده از Inosocial Schedule راحت و جالب است. این سرویس رشد اینستاگرام, مجموعه جامعی از ابزارها را برای زمان بندی پست ها به بهترین و سریع ترین روش ارائه می دهد. پس از وارد شدن به حساب خود, می توانید عکس ها و ویدئوهای خود را آپلود کنید, زیرنویس های جذاب بنویسید, بهترین برچسب ها را انتخاب کنید و تاریخی را برای انتشار تعیین کنید.

بعلاوه, این سرویس رشد اینستاگرام, ویژگی منحصر بفردی را ارائه می دهد: می توانید مستقیما پست خود را طراحی کنید! ابزارهایی در خود اینستاگرام از قبیل مجموعه ای از فیلترهای کامل وجود دارند که کاربران را قادر می سازند تا بسرعت محتواهای چشمگیر و جذابی را ایجاد کنند.

سرویس های رشد اینستاگرام

 

ویژگی دیگر Inosocial Scheduler توانایی انتشار چند پست بطور همزمان است با استفاده از این آیتم, براحتی می توانید محتواهایی را که در شبکه های اجتماعی مختلفی همانند اینستاگرام, فیسبوک و توئیتر ایجاد کرده اید را به اشتراک بگذارید. همچنین, این امکان وجود دارد که از چند احساب استفاده کنید! بعنوان مثال, بطور همزمان می توانید در چند حساب اینستاگرام خود پستی را به اشتراک بگذارید. این یک روش عالی هم برای صرفه جویی در وقت و هم اجرای ترفندهای اینستاگرام همانند حلقه های IG است.

بعنوان بهترین سرویس رشد ارگانیک اینستاگرام, Inosocial به شما کمک می کند تا پست های برنامه ریزی شده خود را به بهترین روش مفید ردیابی کنید. این برنامه دیدگاهی را از برنامه شما ارائه می دهد, بنابراین شما می توانید از پست های آینده مطلع شوید و در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام دهید. علاوه بر این, با استفاده از بخش پیش نمایش پست, می توانید نحوه نمایش پست ها را در فید خود ببینید که در جذب فالوور بیشتر بسیار موثر است.

نکته برای کاربران فیس بوک: متأسفانه ، فیس بوک به کاربران اجازه نمی دهد پست ها را زمان بندی کنند مگر اینکه حساب کاربری خود را داشته باشند. بنابراین ، InoSocial می تواند یک گزینه عالی برای برنامه ریزی پست ها باشد حتی اگر کسی حساب شخصی داشته باشد.

2. Monitoring

در مورد سرویس های رشد اینستاگرام باید بگوییم که دومین سرویس عالی رشد اینستاگرام که Inosocial ارائه می دهد monitoring است. با استفاده از این ابزار می توانید با استفاده از هشتگ های متدواول و کلمات کلیدی در مکان خود, رقبا را تحت نظر داشته باشید. مدیریت شبکه های اجتماعی نظارت بر Inosocial به شما این امکان را می دهد که از نقاط ضعف رقبای خود استفاده کرده و از این مزیت کمال بهره را ببرید.

پس از اینکه متوجه شدید که با چه کسی در حال رقابت هستید می توانید از ابزارهای لیست اجتماعی برای یافتن روندهای مثبت و منفی برای ارتقای برند خود استفاده کنید. بمنظور برنده شدن در دنیای مجازی, نیاز به استفاده از یک سرویس رشد موثر اینستاگرام همانند monitoring دارید. اطلاعات و بینش های ارزشند تنها بخشی از مزیت هایی است که monitoring ارائه می دهد.

 سرویس های رشد اینستاگرام

بهره بردن از اعلان های Inosocial

ویژگی سودمند دیگر این سرویس رشد اینستاگرام شامل اعلان های فوری می شود. هیچ کس نمی تواند منکر اهمیت پاسخ های سریع اینستاگرام شود. با پاسخ دادن درست در کمترین زمان ممکن به مخاطبین خود, همانطور که به آنها نشان می دهید که از اهمیت بالایی برخوردار هستند, منجر به این می شود تا  وفاداری و رضایت در بین آنها بطرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

اما برای حساب شغلی, مدیریت کردن تمام  اعلان ها ممکن است که بنظر کار مشکلی بیاید به این علت که روزانه اعلان های زیادی را دریافت می کنید. در پنل خود, می توانید حساب هابی دیگر اینستاگرام را مشاهده کنید که شما را منشن کرده اند, پست شما را لایک کرده اند و برای شما پیام گذاشته اند.

چیز جالبی که در مورد داشبورد Inosocial وجود دارد دیدن تمامی فعالیت ها به روشی دسته بندی شده و مرتب است و این امکان وجود دارد که بتوانید با مشتریان خود تماس حاصل کنید. به این طریق, تضمین می شود که تمامی مشتریان شما پاسخ مناسبی را دریافت کنند و از صفحه مدیر اینستاگرام پشتیبانی شوند.

استفاده از قدرت اینفلوئنسرها

با توجه به مهمترین کلمات کلیدی, براحتی اینفلوئنسر بالقوه ای را برای جایگاه کسب و کار خود پیدا کنید. به محض یافتن زمینه مورد نظر مناسب, این سرویس رشد اینستاگرام مطمئن, اینفلوئنسرهای مرتبط را در آن موضوع نشان می دهد. هم اکنون, تمام کاری که باید انجام دهید این است که با اینفلوئنسر ارتباط برقرار کنید و باهم به مذاکره بپردازید.

علاوه بر این, پیدا کردن اشخاصی که درباره برند و یا موضوعی خاص صحبت می کنند بینش ارزشمندی به کسب و کار می دهد که می تواند منجر به آگاهی ببیشتر از برند و بازار یابی موثر خدمات و محصولات شود.

3. Analytics

در مورد سرویس های رشد اینستاگرام باید بگوییم که بیشتر برندهای موفق تنها کورکورانه استراتژی بازاریابی خود را ارائه نمی دهند. مدیران برای اینکه بتوانند یک شغل اینستاگرام را ارتقا دهند, باید بدانند که دقیقا چه چیزی در گوشه و کنار آنها می گذرد, از اشتباهاتشان درس بگیرند و گام درست بعدی را بردارند. خبر خوب این است که تمامی موارد ضروری بالا زمانیکه از Inosocial Analytics استفاده می کنید در دسترس هستند.

با این سرویس رشد عالی ایسنتاگرام, ادمین های اینستاگرام قادر به این هستند تا کمپین های بازاریابی را اجرا کنند, ببینند که مخاطب چگونه رشد می کند و بینش های متفاوت همچون اطلاعات در مورد جمعیت را مشاهده کنند. همچنین شانس خوبی در این مورد وجود دارد که فالوورها را تبدیل به مشتری کنند. اینستاگرامرها با دانستن پرکاربردترین ابزار اینستاگرام بطور موثری تصمیم می گیرند که آیا باید در یک اقدام خاص سرمایه گذاری کنند یا خیر.

 سرویس های رشد اینستاگرام

علاوه بر این, این سرویس تجزیه و تحلیل محبوب ترین پست ها را در اینترنت ارائه می دهد که می تواند حدس خوبی را در مورد اینکه چه اشخاصی را دوست دارند در فید اینستاگرام ببیند را ارائه می دهد. تولید کنندگان محتوا می توانند از این میانبر و اطلاعات ارزشمند برای ایجاد پست های جذاب بهتری استفاده کنند.

Inosocial Analytics را با گوگل ادغام کنید

یکی از بهترین ویژگی های این سرویس رشد توانایی اتصال داشبورد Inosocial به یک Google Analytics قدرتمند است. برای راحتی بیشتر, اطلاعات انتقال یافته در مورد ترافیک وبسایت, بازدیدکنندگان, تعامل و سایر آیتم های حیاتی را می توان بارگیری و یا از طریق ایمیل ارسال کرد.

بهترین زمان هماهنگ شده

همانطور که در بالا ذکر شد ، یافتن بهترین زمان و تاریخ برای ارسال می تواند به طور قابل توجهی تغییراتی را در مورد جلب مشارکت بیشتر در اینستاگرام ایجاد کند.اما زمان پیشنهادی عمومی ممکن است برای همه صفحات اینستاگرام کار نکند. بنابراین ، بهترین کار این است که بهترین زمان های ارسال برای هر حساب را به صورت جداگانه پیدا کنید. چطور؟ با زمان یابی ارسال پیام هوشمند InoSocial.

این سرویس رشد اینستاگرام حتی داده های مربوط به دسته های مختلف متن ، عکس یا فیلم را به اینستاگرامر می دهد. به این ترتیب ، کاربران می توانند در مورد زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن محتوا ایده روشن تری داشته باشند.

تعامل خود را ردیابی کنید

در مورد سرویس های رشد اینستاگرام باید بگوییم که برای داشتن یک تصویر دقیق و دقیق از صفحه اینستاگرام ، InoSocial گزارشی جامع از مشارکت صفحه و همچنین تعداد پست ها ، مخاطبان و زمان ذکر یک حساب را ارائه می دهد. زیبایی این قسمت این است که کاربران فقط با یک نگاه می توانند همه این داده ها را درک کنند.

علاوه بر این ، کاربران می توانند این نوع گزارش ها را به صورت روزانه دریافت کنند تا در فواصل کوتاه تر ، اطلاعات لازم را درک کنند.

 سرویس های رشد اینستاگرام

آزمایش رایگان Inosocial

Inosocial برای کسانی که هنوز مطمئن نیستند این سرویس را خریداری کنند یک آزمایش 7 روزه ارائه می دهد. از این نسخه آزمایشی رایگان سرویس رشد اینستاگرام استفاده کنید و به زودی خواهید فهمید که این یکی از بهترین های بازار است.

نتیجه گیری در مورد بهترین سرویس رشد اینستاگرام

تبلیغ حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ، به ویژه حساب اینستاگرام ، می تواند یک کار دلهره آور باشد. اما بسیاری از خدمات رشد اینستاگرام می توانند هنگام تبلیغ یک نام تجاری یا حساب های شخصی مفید باشند. تنها چیزی که مهم است انتخاب هوشمندانه است.

منبع: INOSOCIAL.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید