ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ با باتری بزرگتر عرضه می شود

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ ، محصول جدید سامسونگ است که در سال 2022 عرضه می شود . این اسمارت واچ به یک باتری بزرگتر نسبت به نسل قبلی و همچنین سیستم هایم Wear OS مجهز است.

سامسونگ مدتی است که هر سال دو نسخه از گلکسی واچ خود را عرضه می کند. امسال نیز انتظار می‌رود این برند دو مدل گلکسی واچ 5 را عرضه کند – واچ 5 و واچ 5 کلاسیک. اما اکنون گزارش جدیدی از SamMobile نشان می دهد که ممکن است مدل سومی از این سری به نام سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو وجود داشته باشد.

مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

این گزارش حاکی از آن است که گلکسی واچ 5 پرو آینده سامسونگ دارای شماره مدل SM-R925 خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی دارای یک باتری بزرگ 572 میلی‌آمپر ساعتی است که در مقابل باتری 361 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی واچ 4 قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

باتری بزرگ گلکسی واچ 5 پرو ما را به این فکر می اندازد که ممکن است اندازه بزرگ‌تری داشته باشد، با این حال، اندازه واچ 5 امسال طبق گزارش قبلی 40 و 44 میلی‌متر مشخص شده است. ممکن است فقط مدل پرو دارای اندازه بزرگتر باشد، اما ما در مورد اندازه دقیق آن در حال حاضر مطمئن نیستیم.

جدا از باتری و اندازه، واچ 5 پرو دارای سیستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود. برخی از کاربران واچ 4 قبلاً از عمر باتری ساعت هوشمند شکایت کرده بودند و به نظر می رسد با این مدل پرو تغییر می کند.

جزئیات مربوط به گلکسی واچ 5 پرو در حال حاضر کمیاب است. همچنین، این اولین بار است که در مورد مدل پرو می شنویم و این شرکت به طور رسمی چیزی را تایید نکرده است اما انتظار داریم که در سه ماهه دوم سال 2022 این ساعت به صورت رسمی معرفی شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید