روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام

روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام

چگونه یک عکس را از اسلاید اینستاگرام پاک کنیم بدون این که کل اسلاید حذف شود؟ در ادامه بهترین روش پاک کردن یک عکس از کل اسلاید در اینستاگرام را آموزش می دهیم.

روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام

روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام

در مورد روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام باید بگوییم که دیگر لازم نیست یک پست کامل را حذف کنید تا از شر یک تصویر در اسلاید اینستاگرام خلاص شوید. در ادامه بهترین روش یک عکس از کل اسلاید در اینستاگرام را آموزش می دهیم.

قبلا، زمانیکه اسلایدی از تصاویر را در اینستاگرام آپلود می کردید خوشحال می شدید, اما بعدا از پست کردن آنها پشیمان می شدید، و برای شما مشکلی بوجود می آمد. یا باید پست را حذف می کردید و یا باید به همان صورت آنرا رها می کردید.

خوشبختانه، برای ما که فید اینستاگرام خود را بسیار جدی می‌گیریم، اینستاگرام بالاخره راهی را برای خروج از این معضل پیدا کرد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین آنفالویاب اینستاگرام و معرفی برنامه های هوشمند آنفالویاب اینستاگرام و نصب اینستاگرام دوم و آموزش فعالسازی دومین اینستاگرام روی یک گوشی را مشاهده کنید.

روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام

روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام

در مورد روش پاک کردن یک عکس از اسلاید اینستاگرام باید بگوییم که هنگامی که چندین تصویر را در اینستاگرام آپلود می کنید، می توانید به راحتی یکی از آن دسته را بدون نیاز به حذف کل پست حذف کنید.

استفاده از این ویژگی بسیار آسان است. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که با آن می توانید یک تصویر را از اسلاید تصاویر حذف کنید:

1. روی سه نقطه سمت راست بالای پست بزنید. با این کار منویی باز می شود که گزینه های مختلف را نشان می دهد.

2. Edit را انتخاب کنید.

3. حالا وقتی روی تصاویر بکشید، یک نماد سطل زباله کوچک در سمت چپ بالای هر تصویر خواهید دید. وقتی با تصویری که می خواهید حذف کنید مواجه شدید، به سادگی روی آن بزنید.

4. با انتخاب Delete، تصویر با موفقیت از اسلاید حذف می شود.

محدودیت های این ویژگی

در زمان راه اندازی، این ویژگی فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است. با این حال، از آنجایی که این ویژگی در گذشته به شدت توسط کاربران اینستاگرام درخواست شده بود، Adam Mosseri، رئیس اینستاگرام، به مطبوعات اعلام کرد که این ویژگی راه خود را به دستگاه‌های اندرویدی باز خواهد کرد.

علاوه بر این، این ویژگی با عملکرد محدودی همراه است و اجازه می دهد تنها یک تصویر در هر پست حذف شود.

بدون شک، این ویژگی مفید خواهد بود، اما برای به حداکثر رساندن استفاده از آن، توسعه دهندگان اینستاگرام باید به روز رسانی را ارائه دهند که نه تنها در اندروید پشتیبانی می شود، بلکه به کاربران اجازه می دهد چندین تصویر را حذف کنند.

به روز رسانی های بیشتری برای اینستاگرام برنامه ریزی شده است

اینستاگرام تعدادی به روز رسانی برای اپلیکیشن خود در نظر گرفته است تا قابلیت استفاده و رضایت مشتری را بهبود بخشد. امیدواریم به‌ روزرسانی‌های آینده شامل بازگشت فید زمانی و سایر تغییرات کاربرپسند باشد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید