روش های ایجاد لینک در پست اینستاگرام

لینک در پست اینستاگرام

ایجاد لینک در پست اینستاگرام ، چطور می توان لینک های کلیک شونده در پست اینستاگرام ایجاد کرد؟ آیا اینستاگرام اجازه ایجاد لینک های کلیک شونده را می دهد؟ در ادامه خواهیم دید.

اینستاگرام توانایی اشتراک گذاری لینک ها در کپشن را ندارد. در اینجا روش های مختلفی برای افزودن لینک به پست های اینستاگرام وجود دارد.

برای هر کابر اینستاگرام لازم و ضروری است که در خصوص ایمن کردن اکانت خود این نکات را بداند:    افزایش امنیت اینستاگرام ، روش های فعال سازی و آموزش

یکی از چندین ویژگی که در اینستاگرام وجود ندارد، امکان افزودن لینک به پست اینستاگرام یا اشتراک گذاری لینک در کپشن است. با این حال، راه هایی برای دور زدن این مشکل وجود دارد تا بتوانید به پست های اینستاگرام لینک اضافه کنید.

از چت در فضای تکراری اینستاگرام خود دلسرد شده اید؟!با ترفند هاب این مقاله حس و حال جدیدی به مکالمات خود بدهید:     تغییر تم اینستاگرام ، روش تغییر رنگ و شکل اینستاگرام

اگرچه نمی‌توانید مستقیماً یک URL پیوندی را در پست اینستاگرام خود قرار دهید، روش‌های ابداعی برای دور زدن آن وجود دارد، عمدتاً با استفاده از وب‌سایت‌های شخص ثالث.راه های مختلفی به شما نشان می دهیم که می توانید به پست های اینستاگرام لینک اضافه کنید.

1. یک لینک به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید

لینک در پست اینستاگرام

ساده ترین (و ابتدایی ترین) راه برای افزودن لینک به اینستاگرام، نمایش آن در پروفایل است. برای این کار به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی Edit Profile ضربه بزنید. پیوند مورد نظر خود را به فیلد Website اضافه کنید، سپس روی علامت تیک بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

هر پیوندی که در اینجا قرار داده شود، هایپرلینک خواهد بود. این بدان معنی است که افراد می توانند روی پیوند ضربه زده و مستقیماً به وب سایت بروند. وقتی یک پست اینستاگرامی می‌گذارید، می‌توانید از کپشن پست استفاده کنید تا به افراد بگویید برای دریافت لینک مربوطه به پروفایل شما مراجعه کنند.

اگر بخواهید فقط یک پیوند را به اشتراک بگذارید،این روش عالی است. اما اگر پیوند مورد نظر را اغلب تغییر می دهید، مشکل پیش می‌آید، زیرا آنهایی که پست‌های قدیمی‌تر اینستاگرام شما را مشاهده می‌کنند، نمی‌توانند پیوند را پیدا کنند. به این ترتیب، روش‌های جایگزین برای افزودن پیوند به پست اینستاگرام که در زیر توضیح داده شده است، ترجیح داده می‌شوند.

2. از یک URL Shortener در عنوان پست استفاده کنید

لینک در پست اینستاگرام

ممکن است برخی از پیوندها طولانی و به خاطر سپردن آنها دشوار باشد، به منظور رفع این مشکل کوتاه کننده های URL بسیار میتوانند به ما کمک کنند. می‌توانید از یک سرویس کوتاه‌کننده URL، مانند Bitly، برای ایجاد پیوند به یاد ماندنی‌تر استفاده کنید.

سپس می‌توانید این لینک کوتاه را در کپشن پست اینستاگرام خود قرار دهید، با این امید که فالوورهای شما تلاش کنند تا پیوند به یاد ماندنی را در مرورگر خود پر کنند (زیرا لینک‌های موجود در کپشن هایپرلینک نیستند).

اگر تصمیم به استفاده از Bitly دارید، می توانید بدون ثبت نام، پیوندی را در صفحه اصلی کوتاه کنید. پیوندی مانند https://bit.ly/3wUJ1mc ایجاد می کند که هفت کاراکتر انتهایی آن تصادفی است.

شما می توانید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید تا آن هفت کاراکتر را ویرایش کنید. پس از ورود به سیستم، روی Create کلیک کنید، URL طولانی خود را بچسبانید، سپس از فیلد Customize back-half استفاده کنید تا رشته ای را راحت تر به خاطر بسپارید. ممکن است نیاز به خلاقیت داشته باشید، زیرا افراد دیگر کلمات رایج را به زودتر استفاده میکنند.

3. یک صفحه فرود پیوند ایجاد کنید

لینک در پست اینستاگرام

به جای اینکه هر بار به صفحه دیگری پیوند دهید، می توانید از خدمات صفحه فرود پیوند استفاده کنید. اینها صفحات شخصی شده با یک سری لینک و تصاویر کوچک هستند. نمونه هایی از این خدمات عبارتند از Campsite و Linktree. هنگامی که در این سرویس ها ثبت نام می کنید، یک لینک شخصی سازی شده دریافت می کنید که سپس می توانید آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید.

در این صفحات می توانید هر چیزی را که می خواهید فهرست کنید. می توانید تصویر پروفایل، بیو، تم و موارد دیگر را سفارشی کنید تا بتواند برندی مشابه با صفحه اینستاگرام شما داشته باشد. توصیه می شود تصاویر کوچک را به لینک ها اضافه کنید، زیرا این کار می تواند به فالوورهای اینستاگرام شما کمک کند تا بدانند پیوند مربوطه از پستی که مشاهده می کنند کدام است.

این خدمات دارای برنامه های پولی هستند، اما ممکن است متوجه شوید که ارائه رایگان برای نیازهای شما کافی است. این یک راه خوب برای حرفه ای تر جلوه دادن اینستاگرام شما است.

4. اکانت اینستاگرام خود را برای پیوند دادن پست ها منعکس کنید

لینک در پست اینستاگرام

یکی دیگر از برداشت‌های صفحه فرود پیوند، استفاده از سرویسی است که به شما امکان می‌دهد آنها را دقیقاً شبیه صفحه اینستاگرام خود استایل کنید. به این ترتیب، فالوورهای شما صفحه واقعی اینستاگرام شما را ترک می‌کنند، سپس در صفحه دیگری قرار می‌گیرند که دقیقاً شبیه آن است – به استثنای تفاوت اصلی در کلیک کردن روی پیوندهای موجود در پست‌ها.

نمونه ای از سرویسی که می تواند این کار را انجام دهد Metricool است. این یک پلتفرم رسانه اجتماعی قوی با چندین ویژگی است که یکی از آنها امکان مرتبط کردن پیوندها با پست های شخصی اینستاگرام شما است. اما برای استفاده از این ویژگی، باید به یک حساب پولی ارتقا دهید.

هنگامی که به Metricool وارد شدید و حساب اینستاگرام خود را متصل کردید، روی دکمه Planning در منو کلیک کنید و روی لینک اینستاگرام کلیک کنید. در اینجا می توانید به طور کامل نحوه عملکرد این ویژگی را آزمایش کنید.

فید تصاویر اینستاگرام خود را خواهید دید. برای افزودن پیوند به آن تصویر، روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید. در بالای صفحه، URL Metricool را می‌بینید که می‌خواهید در بیو اینستاگرام خود درج کنید و افراد را در برنامه اشتراک‌گذاری عکس به آن هدایت کنید.

Metricool نه تصویر اخیر شما را به طور پیش‌فرض نمایش می‌دهد، اما می‌توانید عکس‌های دیگری را از فید خود انتخاب کنید، یا با کلیک کردن روی سطل زباله روی تصویر، عکس‌هایی را که در آنجا هستند و نمی‌خواهید نمایش داده شوند حذف کنید. محصول نهایی یک سایت واکنش گرا است که عملاً با فید اینستاگرام شما یکسان به نظر می رسد، با شبکه ای از تصاویر که به هر کجا که دوست دارید لینک می شود.

5. یک لینک در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

لینک در پست اینستاگرام

در حالی که ممکن است نتوانید پیوندی به پست اینستاگرام اضافه کنید، می توانید از استوری های اینستاگرام برای اشتراک گذاری لینک ها استفاده کنید. راه‌های زیادی برای استفاده از استوری‌های اینستاگرام برای برجسته کردن محتوای خود وجود دارد که شامل افزودن لینک می‌شود.

برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام:

  1. استوری اینستاگرام بسازید.
  2. روی نماد استیکر در بالا ضربه بزنید.
  3. برچسب پیوند را انتخاب کنید.
  4. URL را وارد کنید
  5. روی Done ضربه بزنید.
  6. استیکر را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. برای تغییر طرح روی آن ضربه بزنید

6. برای یک پست اینستاگرامی اسپانسر شده پرداخت کنید

لینک در پست اینستاگرام

شاید این مورد برای همه امکان پذیر نخواد بود، اما اگر یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دارید، می توانید برای یک پست حمایت شده در فید اصلی یا در استوری ها هزینه کنید. این حتی برای افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند اما در محدوده هدفی که شما مشخص کرده‌اید قرار می‌گیرند ظاهر می‌شود.

مهمتر از همه، شما می توانید یک لینک واقعی در پست به اشتراک بگذارید – بدون نیاز به URL کوتاه یا کپی و چسباندن. نمونه هایی از این موارد را در فید خودتان مشاهده خواهید کرد. آنها به‌عنوان حمایت‌شده علامت‌گذاری شده‌اند و یک تماس برای اقدام پیوندی (مانند «بیشتر بدانید») در پایین پست نشان می‌دهند.

7. وب سایت گالری تصاویر خود را ایجاد کنید

لینک در پست اینستاگرام

برای کنترل کامل این مورد، می توانید سایتی را ایجاد کنید که میزبان آن هستید، کاملا جدا از اینستاگرام. اگر ترجیح می‌دهید پولی برای این کار خرج نکنید، می‌توانید پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی مانند WordPress یا Tumblr را نیز انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهند یک سایت به صورت رایگان ایجاد کنید. هر پلتفرم یا میزبانی را که انتخاب کنید، باید از یک تم شبکه استفاده کنید تا آن را بسیار شبیه فید اینستاگرام خود کنید.

اگر می خواهید از WordPress.com استفاده کنید، می توانید موضوعی مانند Cubic را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید یک سایت وردپرسی را میزبانی کنید، قالب Gridsby را در نظر بگیرید. از طرف دیگر، اگر قبلاً یک وب سایت وردپرس خود میزبانی دارید، می توانید یک صفحه اضافی ایجاد کنید و یک گالری وردپرس درج کنید.

اگر Tumblr را انتخاب می کنید، مضامین برلین و فاسوفی به خوبی کار می کنند.

سطوح تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهید

به امید روزی که اینستاگرام اشتراک‌گذاری لینک‌ها را در پست‌های خود برای همه آسان‌تر کند. تا آن زمان، موارد گفته شده در بالا بهترین روش ها موجود برای افزودن لینک به پست های اینستاگرام هستند.

در حالی که همه این ابزارها به شما کمک می کنند کمی بیشتر از اینستاگرام بهره ببرید، باید در نظر داشته باشید که چگونه تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید تا در وهله اول فالوور کافی برای بازدید از لینک داشته باشید.به منض.ر بالابردن میزان جذابیت خود در فضای مجازی کافیست با ترفند های جالب و مخفی اینستا بیشتر اشنا شوید،کمی مطالعه در این زمینه حتما بی تاثییر نخواهد بود

منبع: www.makeuseof.com 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید