روش نصب لانچر Nothing روی گوشی های اندروید

نصب لانچر Nothing

نصب لانچر Nothing روی گوشی اندروید ، چگونه لانچر Nothing را روی گوشی نصب کنیم ؟ در ادامه به طور کامل نصب و دانلود لانچر ناتیگ را آموزش می دهیم

حدود یک سال از معرفی اولین محصول Nutting با نام Ear(1) می گذرد و در این مدت هیچ محصول سخت افزاری جدیدی از این شرکت ندیده ایم. البته چندی پیش اعلام شد که گوشی هوشمند Phone(1) با سیستم عامل Nothing OS مبتنی بر اندروید به زودی در بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه از Notting Launcher استفاده می کند که نوید یکپارچه سازی زبان طراحی در قسمت های مختلف دستگاه را می دهد و با تمرکز بر سادگی و افزایش کارایی طراحی شده است.

اگرچه لانچر Nothing در زمان راه اندازی سازگاری محدودی دارد، هنوز هم می توانید آن را امروز روی اکثر تلفن های اندرویدی مدرن نصب کنید.

شخصی سازی در دنیای اندروید از اهمیت بالایی برخوردار است و نه تنها کاربران از این قابلیت برای تغییر حس دستگاه خود استفاده می کنند، بلکه سازندگان موبایل و تبلت های مبتنی بر این سیستم عامل نیز از آن برای هویت بخشیدن به محصولات خود استفاده می کنند. Nothing Launcher یکی از جدیدترین لانچرهای اندروید است که به تازگی برای کاربران عرضه شده است.

در ایم مقاله تلاش کردیم تا نصب لانچر Nothing را به زبانی ساده و گویا بیان کنیم تا علاقه مندان به ان بتوانند استفاده ببرند. با ما همراه باشید.

اگر شما هم یکی از کاربران بیشمار گوشی های اندروید هستید لازم است بخوانید:   روش تغییر آیکن در اندروید

استارت‌آپ Nothing مستقر در لندن در حال آماده‌سازی برای عرضه اولین تلفن هوشمند خود، Nothing Phone (1) بوده است. علیرغم اینکه در رویدادی که در ماه مارس برگزار شد، اطلاعات کمی در مورد این گوشی فاش شد، این شرکت قول یک تجربه اندرویدی تقریباً موجود با سیستم عامل Nothing را داده است.

در فکر خرید گوشی موبایل هستید؟بین بیشمار برند و مدل گوشی موبایل در بازار سردرگم شده اید؟بخوانید:   بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A52s , قیمت و مشخصات فنی

در حالی که ما تاریخ مشخصی برای راه اندازی خود گوشی دریافت نکردیم، Nothing اعلام کرد که راه انداز آن در آوریل 2022 به اندروید راه می یابد. و همانطور که قول داده بودیم، در نهایت لانچر Nothing را برای دانلود در دسترس قرار داریم.

از کجا می توانید لانچر Nothing را دانلود کنید؟

همانطور که قول داده بودید، می توانید Nothing Launcher را در فروشگاه Google Play در قالب نسخه بتا پیدا کنید. متأسفانه، مگر اینکه صاحب یک Google Pixel 5/6 یا یک گوشی سامسونگ از سری S21 یا S22 باشید، با خطای سازگاری مواجه خواهید شد. با این حال، اگر صاحب یکی از این دستگاه ها هستید، خوش شانس هستید.

نصب لانچر Nothing

شرکت  Nothing چیزی اعلام نکرده است اما قابل تصور است  که به زودی دستگاه های بیشتری به لیست سازگاری اضافه خواهند شد. اگر تعجب کرده اید که چرا چیزی به سادگی یک لانچر روی بیش از دوجین گوشی کار نمی کند،باید بگوییم که در اصل قابل نصب بروی هر دستگاهی میباشد اما نه هنوز .

چندین کاربر در نصب لانچر Nothing از طریق یک فایل APK موفق بوده اند. به عنوان مثال، در اینجا آن را به طور کامل روی OnePlus Nord راه اندازی کنید.

Download: Nothing Launcher

نحوه نصب Nothing Launcher

به لطف APK Mirror، اکنون می توانید طعم لانچر Nothing را در تلفن خود بچشید. هر دستگاهی که دارای اندروید 10 و بالاتر است، نباید در نصب لانچر مشکلی داشته باشد. و قادر به نصب لانچر Nothing است!

با این حال، از آنجایی که این یک نسخه بتا است که ما در حال نصب آن بر روی سخت‌افزارهایی هستیم که از نظر فنی پشتیبانی نمی‌شوند، منتظر چند اشکال در اینجا و آنجا باشید.

اکنون، این دستورالعمل های ساده را برای پایان نصب لانچر Nothing دنبال کنید:

  1. با استفاده از لینک بالا، APK Launcher Nothing را در گوشی خود دانلود کنید.
  2. پس از دانلود، فایل را باز کنید. اگر اولین بار است که یک فایل APK را نصب می کنید، یک پنجره بازشو ظاهر می شود که می گوید منبع نصب می تواند به دستگاه شما آسیب برساند. می‌توانید با ضربه زدن روی تنظیمات و علامت زدن گزینه اجازه دادن به برنامه‌ها از این منبع، این مورد را دور بزنید.نصب لانچر Nothing
  3. روی Install ضربه بزنید و یک ثانیه به آن فرصت دهید. برخلاف نصب‌های APK سنتی، نمی‌توانید بلافاصله برنامه را باز کنید.
  4. به Settings > Apps > Default Apps بروید و Nothing Launcher را در قسمت Home screen انتخاب کنید.

خودشه!شما نصب لانچر Nothing را انجام دادید ، اکنون می توانید شروع به تنظیم صفحه اصلی جدید خود کنید.

بررسی سریع نصب لانچر Nothing

لانچر Nothing از تکنیک های بازاریابی OnePlus خارج نشده است و حتی پیش پا افتاده ترین چیزها را نیز تبلیغ نکرده است. Nothing Launcher زمانی که کمپانی آن را روی صحنه به نمایش گذاشت، کاملاً بی‌نقص به نظر می‌رسید، اما در زمان راه‌اندازی کاملاً ضعیف باقی می‌ماند.

لانچر یک رویکرد نسبتاً تمیز و مینیمال را دنبال می کند. اگرچه برخی ممکن است آن را به این روش ترجیح دهند، فقدان فید Google Discover ممکن است کمی بیش از حد آن را تحت فشار قرار دهد. والپیپر پیش‌فرض که به‌طور خودکار اعمال می‌شود نیز هنگام تلاش برای دیدن هر چیزی در صفحه اصلی خود باعث ناراحتی چشم می‌شود.

نصب لانچر Nothing

علاوه بر تغییر بسته آیکون و اندازه شبکه، می‌توانید برنامه‌ها و پوشه‌ها را نیز در صفحه اصلی بزرگ کنید. تا آنجا که به لانچرهای OEM مربوط می شود، این یک مفهوم تا حدودی منحصر به فرد است. همچنین می‌توانید به سرعت برنامه‌هایی را که در یک پوشه بزرگ‌شده قرار گرفته‌اند، با ضربه زدن به سمت راست در بالا باز کنید. تنها با کمی کار، این می تواند به یکی از لانچرهای مینیمالیستی بهتر برای اندروید تبدیل شود.

جدا از همکاری با اسنپدراگون و گوگل، تنها چیزی که Nothing روی صحنه اعلام کرد مجموعه ای سفارشی از ویجت ها بود. دو ویجت برای زمان، آنالوگ و دیجیتال، و ویجت آب و هوا دریافت می کنید که همگی از طراحی ماتریس نقطه امضا پیروی می کنند.

نصب لانچر Nothing

لانچر Nothing دسته ای از… هیچ چیز است

در حالی که هیچ مشکلی ذاتاً در Nothing Launcher وجود ندارد، اما به نظر می رسد پروژه ای عجولانه است که کاملاً مطابق با هیاهو زمان معرفی ان نیست. در آینده، امیدواریم هیچ چیز فید Google Discover اضافه کند و ویجت‌های بیشتری ارائه دهد.

همانطور که می‌دانید، Nothing Launcher تنها یک گزینه مناسب برای کسانی است که می‌خواهند یک تجربه کاربری تمیز داشته باشند و چیزی بیشتر از یک راه‌انداز شخص ثالث نیست.امیدوارم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد، خوشحال میشوم با بیان نظراتتان به پیشبرد اهداف صفحه به گروه techmaze کمک کنید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید