روش راه اندازی وای فای هات اسپات در گوشی اندروید

وای فای هات اسپات در گوشی اندروید

راه اندازی وای فای هات اسپات در گوشی اندروید ، اگر نمی‌دانید چگونه یک هات اسپات Wi-Fi در اندروید راه‌اندازی کنید، یادگیری آن واقعاً مفید هست. این ویژگی اساساً گوشی اندرویدی شما را به یک روتر Wi-Fi مینی و مستقل تبدیل می کند که می توانید از آن برای اتصال دستگاه های دیگر خود در هنگام حرکت استفاده کنید. این ویژگی آنقدر جالب است که حتی ممکن است در آینده نزدیک برای Chromebook های دارای LTE فعال عرضه شود. اساساً، وقتی می‌خواهید دوباره در مسیر رفت‌وآمدتان کارهایی را انجام دهید، هرگز با وای‌فای قطار لکه‌دار مواجه نخواهید شد. و اگر اطلاعات تلفن دوستانتان تمام شده، اگر احساس سخاوتمندی دارید، می توانید داده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

فقط به این دلیل که ایجاد یک هات اسپات اندروید مفید است، به این معنی نیست که اندروید در دسترس بودن آن را آشکار می کند. بنابراین اگر نمی دانید نگران نباشید- ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه انجام می شود. توجه داشته باشید که برخی از شرکت‌های مخابراتی هنگام استفاده از تلفن شما به‌عنوان نقطه اتصال، هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند، بنابراین به خاطر داشته باشید که در صورتی که به‌طور ناگهانی قبض تلفن هنگفتی دریافت کردید، با ارائه‌دهنده تماس بگیرید (یا بهترین طرح های ارزان تلفن همراه برای دریافت بسته ای بهتر).

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت اینترنت در گوشی

 نحوه راه‌اندازی وای فای هات اسپات در اندروید

1. برای باز کردن منوی تنظیمات سریع، روی تلفنتان صفحه را به پایین بکشید، سپس روی نماد نقطه اتصال ضربه بزنید. این نماد نقطه ای است که دو منحنی آن را احاطه کرده هست.

وای فای هات اسپات در گوشی اندروید

2. اگر نماد را نمی‌بینید، روی نماد مداد ضربه بزنید و ببینید آیا می‌توانید نماد نقطه اتصال را به سریع خود اضافه کنید. تنظیمات. این ساختار برای راه اندازی سریع هات اسپات در آینده مفید هست. ، برای شروع از طریق تنظیمات، مرحله زیر را ببینید.

وای فای هات اسپات در گوشی اندروید

3. برای راه‌اندازی از طریق تنظیمات، برنامه تنظیمات را در تلفن خود باز کنید، روی اتصال ضربه بزنید. و اشتراک گذاری، سپس روی نقطه اتصال شخصی ضربه بزنید. مطمئن شوید که کلید نقطه اتصال شخصی روشن است.

هات اسپات

4. توصیه می شود یک رمز عبور برای شبکه خود تنظیم کنید. روی تنظیمات نقطه اتصال ضربه بزنید و یک رمز عبور تنظیم کنید. برای اطمینان از ایمن بودن رمز عبور، مطمئن شوید راهنمای ما را در مورد چگونه بررسی کنید. برای ایجاد رمزهای عبور قوی.

وای فای هات اسپات در گوشی اندروید

5.  در دستگاهی که می‌خواهید به نقطه اتصال متصل شوید، تنظیمات Wi-Fi خود را باز کنید، سپس نام تلفن اندروید خود را از لیست انتخاب کنید.

هات اسپات

6.  اگر گذرواژه ای برای محافظت از نقطه اتصال شخصی خود تنظیم کرده اید، گذرواژه نقطه اتصال را در دستگاه دوم خود وارد کنید. سپس، روی اتصال ضربه بزنید.

وای فای هات اسپات در گوشی اندروید

و بس! اکنون دستگاه خود را به هات اسپات اندروید خود وصل کرده اید. به یاد داشته باشید که مراقب میزان مصرف داده خود باشید تا زیاده روی نکنید (یا اگر برنامه نامحدودی دارید، مطالب دلخواه خود را مرور کنید).

منبع :TOMSGUIDE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید