روش تغییر آیکن در اندروید

چگونه آیکن اپلیکیشن ها را در گوشی اندروید تغییر دهیم؟ بهترین برنامه برای سفارشی سازی و تغییر آیکن در گوشی اندروید چیست ؟ در ادامه با هم بهترین روش ها برای تغییر ظاهر آیکن ها را می بینیم

تغییر ظاهر آیکون های برنامه یکی از ساده ترین و جالب ترین راه ها برای شخصی سازی گوشی اندرویدی شماست. در این مقاله سعی کردیم با زبانی ساده برای فهم هر شخص بدون توجه به میزان و سطح اشنایی با گوشی ، روش تغییر آیکن در اندروید را توضیح دهیم.با ما همراه باشید.

هنگامی که شروع به جستو جو در گزینه های سفارشی سازی موجود در گوشی اندروید خود کردید، در نهایت می خواهید نمادهای برنامه را در دستگاه خود تغییر دهید. خوشبختانه، این یک ترفند ساده است و تعداد زیادی انتخاب برای تغییر آیکن در اندروید در دسترس است.

شاید لازم باشد بدانید:   افزایش امنیت وسیله های ذخیره سازی با BitLocker

ما شما را با نحوه سفارشی کردن نمادهای برنامه و تغییر آیکن در اندروید آشنا می کنیم تا بتوانید دستگاه خود را به همان شکلی که ترجیح می دهید به نظر برسد ،در بیاورید!

بهتر است بدانید در دنیای لپتاپ ها چه میگذرد:   بهترین لپ تاپ برای ترید 2022 , قیمت و مشخصات فنی

مروری بر برنامه های تغییر آیکن در اندروید

قبل از اینکه به تغییر آیکن در اندروید خود بپردازید، چند نکته مهم وجود دارد که باید در مورد نحوه عملکرد سفارشی سازی نماد برنامه اندروید بدانید.

مهمتر از همه، مانند اکثر راهنماهای Android، مراحل ممکن است بر اساس دستگاه شما متفاوت باشد. بزرگترین عامل لانچر پیش فرض گوشی شما است. آنهایی که در بسیاری از گوشی های اندرویدی موجود است از نمادهای سفارشی پشتیبانی نمی کنند. به عنوان مثال، این مورد در مورد Pixel Launcher در تلفن های شخص اول گوگل است.

ساده‌ترین راه برای تغییر آیکون‌های برنامه، نصب و استفاده از یک راه‌انداز جدید است که این امکان را می‌دهد. این روشی است که ما روی آن تمرکز خواهیم کرد، اما چند گزینه دیگر را نیز برجسته خواهیم کرد.

اول: برای تغییر آیکن در اندروید بسته های آیکون اندروید را دانلود کنید

اولین قدم برای سفارشی کردن و تغییر آیکن در اندروید، دانلود یک بسته آیکون است. بسیاری از این موارد به صورت رایگان یا با هزینه اندک در Google Play در دسترس هستند و حاوی صدها نماد برای اعمال در برنامه های شما هستند.

برای بررسی آنها، Play Store را باز کنید و “icon pack” یا “icons” را جستجو کنید. یک یا چند بسته را که دوست دارید بردارید، توجه داشته باشید که قیمت برخی از آنها چند دلار است. اینها مانند هر برنامه دیگری دانلود خواهند شد.

اگر از تعداد گزینه‌ها غافلگیر شده‌اید، بسته‌های آیکون اندروید رایگان مورد علاقه ما را برای برخی ایده‌ها بررسی کنید. Moonshine یک گزینه عالی برای همه جانبه است.

در حالی که می‌توانید آیکون‌های خود را نیز بسازید، این کار پیشرفته‌تر است و بهتر است پس از تسلط بر اصول اولیه، برای بعد باقی بماند.

نصب نمادها در لانچر شما به منظور تغییر آیکن در اندروید

اکثر برنامه‌های بسته آیکون اندروید، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید هستند. اینها شامل پیش نمایش نمادها بر اساس دسته بندی، درخواست آیکون های جدید برای برنامه های شما که هنوز وجود ندارند، و ارائه تصاویر پس زمینه مطابق با موضوع است.

با این حال، مفیدترین ابزار، نصب خودکار نمادهای برنامه در راه‌انداز فعلی شما است. به عنوان مثال، Moonshine و Juno هر دو دارای یک تب Apply هستند. در آنجا، روی لانچری که استفاده می کنید ضربه بزنید و بسته نماد اعمال می شود. اگر راه‌اندازی را انتخاب کنید که نصب نکرده‌اید، پیامی برای دانلود آن خواهید دید.

اگر راه‌اندازی ندارید که از آیکون‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند، اکنون باید یکی را نصب کنید. ما بهترین لانچرهای اندروید را بررسی کرده ایم. برای اکثر مردم، Nova Launcher یک گزینه عالی همه جانبه است، بنابراین اگر مطمئن نیستید آن را امتحان کنید.

تغییر آیکن در اندروید

پس از نصب Nova (یا راه‌انداز سازگار دیگر)، برنامه را باز کنید و تنظیمات اولیه را طی کنید. سپس می‌خواهید راه‌انداز جدید را به‌عنوان پیش‌فرض خود تنظیم کنید تا صفحه اصلی باشد که همیشه می‌بینید. می‌توانید Nova را به‌عنوان پیش‌فرض خود تنظیم کنید یا با باز کردن تنظیمات آن و ضربه زدن روی Not set as default text در بالا، یا با رفتن به Settings > Apps > Default apps > Home و انتخاب مورد جدید خود.

تغییر آیکن در اندروید

اکنون آماده تنظیم بسته آیکون خود برای تغییر آیکن در اندروید هستید. در برنامه نمادهایی که دانلود کردید، به Apply بروید و Nova را انتخاب کنید. این باید رابط Nova را باز کند و از شما بپرسد که آیا می خواهید بسته آیکون را اعمال کنید. تأیید کنید، و آنها اعمال خواهند شد.

برای روش دیگر، تنظیمات لانچر خود را باز کنید، بخش با عنوان Look & feel (یا مشابه) را بیابید و Icons یا Icon style را انتخاب کنید. در آنجا، می‌توانید از هر بسته آیکون نصب شده روی دستگاه خود انتخاب کنید.

نحوه تغییر آیکن در اندروید برای برنامه های فردی

اعمال بسته‌های آیکون در کل مجموعه برنامه‌های شما راحت است، به علاوه باعث ایجاد یک تم بصری یکپارچه می‌شود. اما اگر نمی خواهید همه آنها را یکجا تنظیم کنید، می توانید نمادهای برنامه را یکی یکی تغییر دهید. برای انجام این کار، به یک بسته آیکون و یک راه‌انداز نیاز دارید که به شما امکان می‌دهد آیکون‌ها را مانند بالا تغییر دهید.

برای تغییر آیکن در اندروید ( ایکن برنامه ها) در Nova، به عنوان مثال، نماد هر برنامه را در صفحه اصلی خود (برای تغییر میانبر) یا در کشوی برنامه (برای تغییر نماد برنامه اصلی) به مدت طولانی فشار دهید و ویرایش را انتخاب کنید. در منوی ایجاد شده، روی نماد برنامه فعلی ضربه بزنید تا برنامه دیگری را انتخاب کنید.

نمادهای رایج را در بالا خواهید دید. اینها با برنامه مورد نظر مطابقت دارند. برای انتخاب دیگری، یک بسته نماد از لیست انتخاب کنید. سپس می توانید هر چیزی را که در آن موجود است به عنوان نماد خود انتخاب کنید. اکثر بسته‌های آیکون شامل نمادهایی برای برنامه‌های رایج هستند، به علاوه موارد کلی‌تر که می‌توانید بر اساس دسته‌بندی برای برنامه‌ها اعمال کنید

تغییر آیکن در اندروید

وقتی راضی بودید روی Done ضربه بزنید، سپس این کار را برای هر برنامه‌ای که می‌خواهید سفارشی کنید تکرار کنید.

نحوه سفارشی کردن و تغییر آیکن در اندروید برای دستگاه سامسونگ

اگر دستگاه سامسونگ دارید، این فرآیند تقریباً مانند سایر نسخه‌های اندرویدی کار می‌کند. با این حال، باید بدانید که سامسونگ فروشگاه تم خود را ارائه می دهد. برنامه Galaxy Themes را باز کنید یا روی ورودی Themes در برنامه تنظیمات ضربه بزنید تا فروشگاه تم سامسونگ راه اندازی شود. از عنوان نمادها برای مرور بسته‌های نماد موجود استفاده کنید، که ممکن است با پیشنهادات فروشگاه Play متفاوت باشد.

می‌توانید بسته‌های نماد را بلافاصله پس از دانلود از فروشگاه سامسونگ اعمال کنید، یا با ضربه زدن روی دکمه منوی سه خطی در سمت چپ بالای برنامه و انتخاب My stuff > Icons. در آنجا می توانید بسته آیکون دانلود شده را انتخاب کنید و آن را اعمال کنید.

تغییر آیکن در اندروید

اکثر بسته‌های نمادی که از طریق این روش در دستگاه سامسونگ دریافت می‌کنید، فقط حاوی نمادهای جدید برای برنامه‌های سهام و برنامه‌های سامسونگ هستند. برای دریافت نمادهای منحصر به فرد برای هر چیز دیگری در تلفن خود، باید از روشی مانند روش بالا استفاده کنید.

تغییر آیکن در اندروید بدون لانچر جدید

همانطور که دیدیم، دانلود صدها آیکون جدید اندروید و اعمال آنها بر روی لانچر مورد نظرتان آسان است. با این حال، اگر نمی خواهید استفاده از لانچر فعلی خود را متوقف کنید، راه دیگری برای تغییر آیکون های خود وجود دارد.

برای استفاده از این روش، باید برنامه‌ای را نصب کنید که به شما امکان می‌دهد نمادهای سفارشی برنامه اندروید را تنظیم کنید. Shortcut Maker برای این کار خوب عمل می کند، زیرا یکی از بهترین برنامه های میانبر اندروید است. X Icon Changer گزینه دیگری است، اما آنقدرها هم شهودی نیست و دارای تبلیغات آزاردهنده است.

Shortcut Changer را باز کنید، سپس Apps را برای ایجاد میانبر برنامه جدید انتخاب کنید. برنامه ای را که می خواهید نماد جدیدی برای آن انتخاب کنید انتخاب کنید، سپس نماد را در صفحه بعدی انتخاب کنید تا ظاهر آن را سفارشی کنید. در زیر نمادها، نمادهایی را خواهید دید که با برنامه مطابقت دارند از بسته‌های نمادی که نصب کرده‌اید. روی نام بسته نماد ضربه بزنید تا از یکی دیگر در کتابخانه آن انتخاب کنید. برای چیزی متفاوت، برگه‌های Style یا Themed را امتحان کنید تا نماد را به روش‌های دیگری تغییر دهید.

تغییر آیکن در اندروید

هنگامی که به هدفتان رسیدید، برای ادامه روی نماد بررسی ضربه بزنید. هر گزینه دیگری را به دلخواه تغییر دهید، سپس روی ایجاد میانبر ضربه بزنید. نماد را لمس کرده و نگه دارید تا آن را به مکانی دلخواه در صفحه اصلی منتقل کنید، یا برای انجام خودکار این کار، افزودن به صفحه اصلی را فشار دهید.

در اندروید 8 و جدیدتر، یک نماد میانبر روی مورد جدیدی که ساخته اید خواهید دید. برای دور زدن این موضوع، می توانید به جای آن یک میانبر ویجت برای برنامه ایجاد کنید. برای دستورالعمل روی Remove در صفحه Shortcut Maker ضربه بزنید.

اگرچه این روش نماد برنامه اصلی را تغییر نمی‌دهد، اما به شما امکان می‌دهد نمادهایی را که در صفحه اصلی ظاهر می‌شوند سفارشی کنید.

تغییر آیکون های برنامه در اندروید، آسان شده است

اکنون می‌دانید که چگونه آیکون‌های قدیمی را در تلفن Android خود تازه کنید. ظاهر جدید می تواند دقیقا همان چیزی باشد که گوشی شما نیاز دارد تا دوباره احساس تازگی کند، و حتی ممکن است یک لانچر جدید و مرتب برای سفارشی سازی داشته باشید.

خبر خوب دیگر: راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی تلفن اندرویدی‌تان وجود دارد، اگر تمایل به شخصی‌سازی دارید مقاله های بعدی ما در این خصوص را دنبال کنید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید