روش استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی

استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی

استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی چگونه انجام میشود ؟روش های استفاده از واتساپ وب در زمان قطع بودن اینترنت گوشی و یا خاموش بودن گوشی به همراه آموزش واتساپ وب

آیا از واتس اپ وب متکی به اتصال اینترنت تلفن خود ناراحت هستید؟ خوشبختانه، اکنون می توانید از آن حتی زمانی که تلفن شما آفلاین است استفاده کنید. در اینجا انجام چگونه این امر را خواهیم خواند.

پیش از این، برنامه تلفن همراه واتس اپ تنها چت شما را به رابط کاربری یک دستگاه مرتبط منعکس می کرد. این بدان معناست که وقتی باتری تلفن شما تمام می شود یا اتصال اینترنت ضعیفی دارد، واتس اپ روی دستگاه های متصل کار نمی کند.(واتساپ وب تحولی عجیب در دنیای پیام رسان های فوری میباشد که به کاربران امکان استفاده همزمان واتساپ بر روی گوشی و کامپیوتر را میدهد )

خوب، دیگر نه!!! هم اکنون می توانید از واتس اپ وب به طور ایمن حتی زمانی که تلفنتان آفلاین است استفاده کنید. بیایید شیرجه بزنیم در دنیای عجیب و غریب تکنو لوژی و استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی را باهم بدانیم!

اگر از کاربران پر کار اینستا گرام هستید جالب است که بدانید      از کجا بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند آپدیت 2022

از واتس اپ وب با تلفن خود به صورت آفلاین استفاده کنید

استفاده از WhatsApp در وب، دسکتاپ یا پورتال بدون تلفن شما آسان است. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

کافی است واتس اپ را در دستگاه همراه خود با جستجوی WhatsApp در App Store یا Google Play Store به روز کنید. اگر از شما خواسته شد، روی Update ضربه بزنید. سپس دوباره وارد دستگاه های پیوند شده خود شوید.
اگر گزینه بالا برای شما کار نمی کند، باید به نسخه بتا چند دستگاه بپیوندید. در زمان نوشتن، باید این ویژگی را در بخش دستگاه‌های پیوندی برنامه تلفن همراه WhatsApp خود بیابید.به منظور استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی به نسخه بتا بپیوندید، سپس دوباره در دستگاه‌های مرتبط خود وارد شوید.

از این پس، حتی در صورت خاموش بودن یا قطع اتصال به اینترنت،می توانید از واتس اپ وب یا برنامه دسکتاپ در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنید.

اگرچه تجربه شما ممکن است متفاوت باشد، واتس اپ به برخی محدودیت ها برای به روز رسانی اشاره می کند. برای مثال:

نمی‌توانید فهرست‌های پخش را در دستگاه‌های مرتبط ایجاد یا مشاهده کنید.
پیش نمایش پیوند در وب واتس اپ کار نمی کند.
ممکن است برای تماس با افرادی که از نسخه قدیمی واتس اپ استفاده می کنند مشکل داشته باشید.

هر کاربر گوشی همراه باید بداند     وضعیت باتری گوشی ، آیا باتری گوشی اندروید من سالم است؟

چگونه یک دستگاه لینک شده را از راه دور در واتس اپ حذف کنیم

داشتن چندین دستگاه مرتبط در واتس اپ می تواند واقعا مفید باشد. با این حال، ممکن است بخواهید به دلایل امنیتی یک دستگاه را از راه دور جدا کنید.

برای انجام این کار در iOS، به تنظیمات در سمت راست پایین برنامه موبایل WhatsApp بروید و روی دستگاه‌های مرتبط ضربه بزنید. در اندروید، روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست ضربه بزنید و دستگاه‌های مرتبط را انتخاب کنید.

دستگاهی را که می خواهید قطع کنید انتخاب کنید و روی Log Out ضربه بزنید

استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی

آیا این تهدیدی برای رمزگذاری انتها به انتها است؟

از آنجایی که واتس اپ در ابتدا رمزگذاری انتها به انتها را فقط برای تلفن شما محدود کرده بود، آیا استفاده از واتس اپ وب یا دسکتاپ در زمانی که تلفن شما آفلاین است، حریم خصوصی شما را نقض می کند؟ خوب، نه، طبق توییت ویل کاتکارت، زمانی که واتس اپ این ویژگی را برای اولین بار در 14 ژوئیه 2021 به صورت بتا عرضه کرد.این امر هیچ تهدیدی برای امنیت رمزگذاری پیام رسان شما نخواهد بود.

واتس اپ اکنون رمزگذاری ها را بر اساس هر دستگاه جدا می کند. این بدان معنی است که هر دستگاه پیوند داده شده اکنون کلید منحصر به فرد خود را دارد و رمزگذاری سرتاسر را به طور مستقل انجام می دهد.

با وجود این، واتس اپ از یک الگوریتم ترکیبی کلید امنیتی برای نوشتن چت ها و داده های شما از همه دستگاه های مرتبط در پایگاه داده محلی تلفن شما استفاده می کند.

جالب و خواندنی   علت پایین آمدن سرعت مودم وای فای روی گوشی

به استفاده از واتساپ وب بدون تلفن همراه خود ادامه دهید

این ویژگی اضافی واتس اپ کمی آرامش را به ارمغان می آورد، زیرا دیگر لازم نیست برای چت کردن با افراد از طریق وب واتس اپ یا برنامه دسکتاپ به تلفن خود وابسته باشید.

در حالی که در برنامه دسکتاپ واتس‌اپ وارد سیستم می‌شوید، هنگام استفاده از نسخه وب مراقب باشید، زیرا پاک کردن حافظه پنهان مرورگر شما را از سیستم خارج می‌کند، حتی اگر هنوز به تلفن شما مرتبط باشد. بنابراین ممکن است بخواهید تا زمانی که گوشی شما دوباره در تصویر قرار نگیرد از پاک کردن حافظه پنهان جلوگیری کنید.در این مقاله با چگونگی استفاده از واتساپ وب در صورت خاموش بودن اینترنت گوشی و نیز به صورت همزمان بروی چند پلتفورم اشنا شدیم امیدواریم برای شما کارامد بوده باشد

منبع:makeuseof

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید