راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت. مبدل هایی همچون اپل, انکر, دل, کینگستون و قیمت, مشخصات و مزایا و معایب این مبدل ها.

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این روزها, بهترین هاب های USB-C در حال حاضر بخش مهمی از هرگونه راه اندازی, به ویژه دستگاه های قابل حمل هستند. اگرچه دستگاه ها باریک تر و قابل حمل تر می شوند, اما تعداد پورت هایی که در اختیار کاربران خود قرار می دهند نیز در حال کاهش است-مانند تنوع و تعداد بیشتری از لپ تاپ ها اکنون به قدرت USB-C متکی هستند.

این بسیار عالی است – اتصالات USB-C بسیار سریعتر و قابل اطمینان تر هستند – اما بسیاری از لوازم جانبی هنوز به USB Type-A HDMI یا سایر اتصالات متکی هستند. آنجاست که بهترین هاب های USB-C وارد می شوند. آنها به شما امکان می دهند تعداد پورت هایی را که به آنها دسترسی دارید افزایش دهید و همچنین باعث می شوند تا تنوع زیادی را به شما ارائه دهند و تنظیمات خود را کمی متنوع تر کنید.

هرگز چیزی مهمتر از سرمایه گذاری در یکی از بهترین هاب ها و داک های USB-C نبوده است. در واقع, ما در TechRadar برای کارهای روزانه خود به آنها اعتماد داریم, به این معنی که می دانیم کدام یک کار می کند و کدام کار نمی کند. ما حتی موارد مورد علاقه خود را همین جا جمع آوری کرده ایم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواریبهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین مبدل های USB-C

مبدل انکر PowerExpand+ 7-in-1 USB C

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: 1 برابر داده USB-C ، 1 بار شارژ USB-C ، 2 درگاه USB 3.0 ، 1 درگاه HDMI 4K ، اسلات کارت micro SD و اسلات کارت SD

| شارژ-دشارژ همزمان: خیر | وزن: 99 گرم | قدرت: 85 وات

چرا باید مبدل انکر PowerExpand+ 7-in-1 USB C را خریداری کنیم
  • انواع پورت ها
  • مقرون به صرفه
  • سبک وزن
چرا نباید مبدل انکر PowerExpand+ 7-in-1 USB C را خریداری کنیم
  • فاقد شارژ-دشارژ همزمان

مشکل بتوانید هاب های USB-C ارزان تر از مبدل انکر PowerExpand+ 7-in-1 USB C, پیدا کنید. این هاب قابل حمل تقریباً تمام پورت های مورد نیاز شما را در خود جای می دهد, از جمله پورت HDMI 4K و شارژ USB-C.

این باعث می شود این ابزار برای متخصصان خلاق که به انواع پورت ها برای انواع دستگاه های خود نیاز دارند, یک ابزار ضروری باشد. از همه مهمتر, وزن فوق العاده 99 گرمی آن است, که باعث می شود به راحتی در هنگام رفت و آمد یا مسافرت در جیب لپ تاپ شما جای گیرد. البته, این دستگاه دارای 18 ماه ضمانت Anker نیز می باشد, بنابراین اگر خراب شود, می توانید آن را عوض کنید.

قیمت در سایت آمازون: 99.99 دلار

هاب کینگستون Nucleum USB-C

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: 2 برابر USB 3.0 ، 1 برابر HDMI ، 1 برابر اسلات کارت SD ، 1 برابر اسلات کارت microSD ، 2 برابر USB-C

| شارژ-دشارژ همزمان: بله | وزن: 136 گرم | قدرت: 60 وات

چرا باید هاب کینگستون Nucleum USB-C را خریداری کنیم
  • دارای شارژ-دشارژ همزمان
  • رنج زیادی از پورت ها
چرا نباید هاب کینگستون Nucleum USB-C را خریداری کنیم

قدرت کمتر نسبت به بقیه مبدل ها

در مورد راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که هاب USB-C هسته Kingston تعداد زیادی پایگاه را پوشش می دهد. در اینجا نه تنها تعداد زیادی پورت دریافت می کنید ، بلکه با شارژ-دشارژ همزمان همچنان به پورت USB-C خود نیز دسترسی خواهید داشت. این امر به ویژه در صورتی کار می کند که در ابتدا با دستگاهی کار می کنید که تنها یک پورت در دسترس داشته باشد.

برای این قابلیت شارژ اضافی کمی گرانتر است, اما ما به طور مرتب این مدل را در فروش نیز می بینیم, بنابراین اگر قیمت زیر 49.99 دلار / 49.99 پوند قیمت MSHP را تشخیص دهید, توصیه می کنیم از آن استفاده کنید.

قیمت در سایت آمازون: 49.99 دلار

مبدل اپل USB-C Digital AV Multiport

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: Thunderbolt USB-C ، 1 USB 3.0 ، 4K HDMI | شارژ-دشارژ همزمان: بله | وزن: 23 گرم

چرا باید مبدل اپل USB-C Digital AV Multiport را خریداری کنیم
  • محصول رسمی و با کیفیت ساخت اپل
چرا نباید مبدل اپل USB-C Digital AV Multiport را خریداری کنیم
  • فاقد پورت های زیاد
  • قیمت گران

اگر شما بطور جدی وفادار اپل هستید, پس بنابراین می خواهید آداپتور رسمی Apple USB-C را برای MacBook یا MacBook Pro خود تهیه کنید. کیفیت ساخت عالی اپل در زمینه سخت افزار و لوازم جانبی آن را نمی توان انکار کرد, اما این بیشتر مربوط به پرداخت هزینه برند اپل است تا مفید بودن محصول. این گزینه رسمی در مقایسه با دیگر آداپتورهای USB-C موجود در این صفحه, که اغلب ارزان تر هستند, فاقد پورت است. اگر فقط به این سه مورد نیاز دارید و قابلیت اطمینان یک محصول رسمی را دارید, بهترین قیمت ها را در زیر پیدا خواهید کرد.

قیمت در سایت آمازون: 67.11 دلار

مبدل Belkin Thunderbolt 3 Express Dock HD

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: دو Thunderbolt 3 (USB-C) ، سه USB-A 3.0 (1.5A هر کدام شارژ) ، صفحه نمایش ، خروجی/خروجی صدا ، خروجی صدا ، گیگابیت اترنت | پشتیبانی از صفحه نمایش: دوگانه 4K (60 فریم در ثانیه) ، تنها 5K (30 فریم در ثانیه) | سرعت انتقال داده: 40 گیگابیت بر ثانیه | طول کابل: 1 متر

چرا باید مبدل Belkin Thunderbolt 3 Express Dock HD را خریداری کنیم
  • شکل ظاهری کوچک
  • دو برابر سرعت انتقال قبلی
چرا نباید مبدل Belkin Thunderbolt 3 Express Dock HD را خریداری کنیم
  • گران تر از مبدل قبلی

این هاب ممکن است یکی از کوچکترین هاب های USB-C باشد, اما Beklin Thunderbolt 3 Express Dock HD دارای پورت است و از شارژ-دشارژ همزمان با قدرت کامل پشتیبانی می کند. اگر قصد دارید تا در روی میز از این مبدل استفاده کنید, قطعاً باید شکل کوچکتر آنرا برای خرید در نظر داشته باشید. اگر به دنبال کمی اطمینان بیشتر هستید, Belkin سالها یکی از معتبرترین تولید کنندگان محصولات اپل غیر بومی بوده است. پیشرفت اصلی نسبت به Thunderbolt 2 قدیمی (و البته ارزانتر) [قیمت انگلستان / قیمت ایالات متحده] دو برابر شدن سرعت انتقال فایل به 40Gbps است.

قیمت در سایت آمازون: 259.92 دلار

هاب دل DA300 6-in-1 USB-C

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: 1x HDMI ، 1x DisplayPort ، 1x VGA ، 1x RJ45 اترنت ، 1x USB Type-C ، 1x USB 3.1 | شارژ-دشارژ همزمان: بله | وزن: 79 گرم

چرا باید هاب دل DA300 6-in-1 USB-C را خریداری کنیم
  • قابلیت اتصال اترنت
  • جمع و جور و سبک
چرا نباید هاب دل DA300 6-in-1 USB-C را خریداری کنیم
  • کمی گران قیمت
  • فاقد درگاه MicroSD یا کارت SD

در مورد راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگر به دنبال یک هاب USB-C قدرتمند هستید که به همان اندازه که در کوله پشتی شما قرار می گیرد, روی میز شما قرار گیرد, این مبدل دل DA300 طیف وسیعی از پورت ها و یک کابل قابل ارتقا را ارائه می دهد که انعطاف پذیری فوق العاده ای را نیز ارائه می دهد. اگرچه کمی گرانتر از گزینه های کوچکتر است, اما هر دو قابلیت اتصال DisplayPort و Ethernet را در اینجا دارید و همچنین باید از MicroSD و کارت SD صرف نظر کنید.

این دستگاه برای اتصال سریع و آسان لپ تاپ به سیستم های جدید به جای ارائه پورت های اضافی برای عکاسی یا ویرایش رسانه است.

قیمت در سایت آمازون: 94.99 دلار

داک هاب دل WD15 USB-C

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: سه USB-A 3.0 ، دو USB-A 2.0 ، دو صدا ، HDMI ، پورت Mini Display ، VGA ، درگاه نمایش روی صفحه نمایش کابل USB-C Type-C ، اترنت گیگابیتی | پشتیبانی از صفحه نمایش: دوگانه HD (60 فریم در ثانیه) ، تنها 4K (30 فریم در ثانیه)

چرا باید داک هاب دل WD15 USB-C را خریداری کنیم
  • محصول رسمی ارزان Dell
  • تعداد زیادی پورت USB-A
چرا نباید داک هاب دل WD15 USB-C را خریداری کنیم
  • فاقد پورت اضافی USB-C

لپ تاپ های دل در ادارات سراسر جهان محبوب هستند و اغلب منطقی است که اگر به دنبال مراقبت از شارژ, نمایشگرهای خارجی و پورت های USB اضافی هستید, از یک هاب USB-C رسمی Dell استفاده کنید. هاب USB-C Dell WD15 یک گزینه مناسب است, اگرچه عدم وجود هرگونه درگاه USB-C اضافی ممکن است شما را مجبور کند در صورتی که به دنبال ارتقاء تجهیزات بیشتر با اتصال جدید Type-C هستید, گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

قیمت در سایت آمازون: 152.59 دلار

هاب دل D6000 USB-C

راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C 2021

پورت ها: USB-C ، چهار USB-A 3.0 ، دو صدا ، HDMI ، دو پورت صفحه نمایش ، گیگابیت اترنت | پشتیبانی از صفحه نمایش: سه HD (60 فریم در ثانیه) ، سه 4K (حداکثر 60 فریم در ثانیه) ، تنها 5K (60 فریم در ثانیه) | سرعت انتقال اطلاعات: 40 گیگابیت بر ثانیه

چرا باید هاب دل D6000 USB-C را خریداری کنیم
  • از طریق USB-C و USB-AGenerous به لپ تاپ متصل می شود
  • پشتیبانی از مانیتور مدرن
چرا نباید هاب دل D6000 USB-C را خریداری کنیم
  • فاقد پشتیبانی از VGA

در مورد راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که داک دل D6000 یکی از بهترین هاب های USB-C برای کاربران حرفه ای مدرن Dell است. به لطف آداپتور روی کابل اتصال, این لپ تاپ می تواند در لپ تاپ های قدیمی و جدید استفاده شود که به آن اجازه می دهد از طریق درگاه USB-C جدیدتر یا یک اسلات USB-A قدیمی متصل شود. D6000 با کنار گذاشتن پورت VGA و در عوض تمرکز بر پشتیبانی تا سه مانیتور HD/4K یا یک مانیتور 5K – که همگی با سرعت 60 فریم بر ثانیه کار می کنند, نگاهی به آینده می اندازد. اگر اجرای چند مانیتور با وضوح بالا به طور همزمان یک نیاز اساسی در لپ تاپ Dell شماست, در اینجاست که هاب USB-C D6000 مورد نیاز می شود.

قیمت در سایت آمازون: 302.99 دلار

در مبدل های ارزان USB-C, باید به دنبال چه چیزی باشید؟

هنگام خرید مبدل های ارزان USB-C, بسیاری از هاب ها و داک ها چیزهای مختلفی را برای پولی که می خواهید هزینه کنید ارائه می دهند. دستگاه مناسب برای شما تا حد زیادی به نحوه استفاده از هاب USB-C بستگی دارد. اگر به دنبال گسترش پورت های دستگاه های USB یا کارت های micro-SD هستید و نیازی به اتصال با تاخیر فوق العاده کم ندارید, یک مبدل 30 ​​تا 40 دلاری به راحتی کافی است. با این حال, اگر به دنبال اتصال MacBook یا لپ تاپ خود و اجرای یک صفحه نمایش با وضوح بالا از طریق مبدل USB-C خود هستید, ممکن است بخواهید در مورد قرار دادن پول بیشتری را صرف پورت هایی با سرعت بالا, شارژ-دشارژ همزمان و مدیریت کابل کنید.

تفاوت بین هاب USB-C و مبدل USB-C چیست؟

در مورد راهنمای خرید بهترین مبدل های USB-C در سال 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که هاب های USB-C (که در برخی قسمت ها به عنوان داک USB-C نیز شناخته می شوند) عموماً به منظور افزایش عملکرد, سرعت انتقال سریعتر داده ها و نمایشگرهای خارجی متعدد-همراه با پشتیبانی بالاتر از فرکانس هرتز یا فریم در ثانیه نسبت به آداپتورهای USB-C ارائه شده است. به با این حال, تولید کنندگان مختلفی را خواهید یافت که کلماتی مانند “adapter” ، “hub” و “dock” را مطرح می کنند.

بنابراین در مدلهای بالا, ما لیستی از تمام پورت ها را همراه با مشخصات فنی در مورد سرعت خواندن و نمایشگرهای پشتیبانی شده قرار داده ایم تا مطمئن شوید که به آنچه می خواهید می رسید.

منبع: TECHRADAR.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید